Sogndal kommune.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Legger dagens løsninger for e-meldinger til rette for god samhandling og dokumentasjonsprosess knyttet til fagområdene: Psykisk helsevern, barn, tverrfaglig.
Advertisements

Individuell Plan Palliasjon
Habiliteringsteamet for barn og voksne
Birkenes kommune Tidlig intervensjon.
Nett-basert-individuell plan SamPro
INDIVIDUELL PLAN Presentasjon ved Kristin Langtjernet
Tverrfaglig samarbeid Skien kommune
Samhandling for barn: status •Ikkje systematisk samhandling •Store forskjellar mellom •- kommunar og fagområde ( i bruk av spesialist-tenester og ønskje/vilje.
barn og unge med funksjonshemming
HKH – Hurtig Kartlegging & Handling Ingelin Tangestuen - prosjektleder
HVA ER HABILITERINGSTJENESTEN FOR BARN OG UNGE?
Bruk av data i kvalitetsarbeid
FORUM FOR OPPVEKST I SUNNHORDLAND Jan Enerstvedt Dagleg leiar FOS.
Effektiviseringsnettverk - Oslo Fjell kommune Nær innbyggjarar Kommune i vekst - ung befolkning Matriseorganisasjon - 5 tenesteavdelingar.
Basert på Helsedirektoratets veileder IS-1739
Presentasjon Meistringsteamet Tysvær Therese Johnsen Inspektør Os ungdomsskule Merete Lekven Meistringsteamet, Os kommune.
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Loen 23. og 24. mars Anne K F Midtbø Barnehagen som læringsarena Utfordringar i ny rammeplan for barnehagen sett frå kommune- administrasjon Anne.
1 Lise 16 år akuttinnlegging i overgangen ungdom - vaksen Arve Strandheim, BUP-Levanger.
Sund kommun e Førebyggingsprosjektet barn og unge
LIKEVERDIGE HELSETENESTER. «Likeverdige tjenester betyr at alle har tilgang til tjenester av like god kvalitet som er tilpasset det enkelte menneskets.
Hensikta med tilsynet er å bidra til å skape: - eit inkluderande arbeidsmiljø - eit miljø som er helsefremjande - forebygging i høve sjukefråvær og utstøting.
Oktoberseminar på Solstrand hotell oktober 2009 Familiens Hus Familiens Hus Familiens Hus i Øygarden kommune.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
BTI- Stord kommune. FORELDREROLLA BTI BTI-modellen 22.9.sept.2015.
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
Ullensvang herad Heradet har omlag innbyggjarar. Dei fleste bur på kvar side av Sørfjorden, på aust- og vestsida. Våre viktigaste næringar er fruktdyrking.
Heimetenester til personar som lever med demenssjukdom i Stord kommune –Avdelingsleiar Randi Huglen –Einingsleiar Britt Sørensen Dalsgård Stord kommune.
RLE – familie og vener. Familie Kjernefamilien – Mor, far og barna deira Vanlegaste familieforma Siste tiår endra seg – (sjå tabell side 27) Færre foreldre.
Helse Førde Fagdag Barn som pårørande Kjellaug K.Berntsen Koordinator BSP.
Vel møtt!.  155 elevar dette skuleåret, 81 elevar på småtrinnet og 74 elevar på mellomtrinnet  Rundt 18% framandspråklige  Fleirkulturell skule  17.
Undersøking – SFS Kven svarar? Om kontinuitet.
Arbeidsmøte Mål for økta: Skape betre forankring for utviklinga i dei tre fasene i progresjonsplan hausten Førebu prosessane gjennom dei.
Helse Førde Resultat frå Multisenterstudie «Barn som pårørande» Kjellaug K. Berntsen Koordinator BSP.
Kommunalt råd for mennesker med nedsatt funksjonsevne
Stafettloggen - handlingsrettleiar
Har barnevernet ei rolle i saker:
Innarbeiding / drøfting av ny tiltaksliste for betre balanse i 2014/ØP
Velkomen til informasjonsmøte før skulestart
Velkommen til Tu skule Foreldremøte tysdag 7.februar kl
Velkommen.
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
Koordinerende enhet for habilitering og rehabilitering
Opplæringslova kapittel 9A
Vel digital postkasse på Noreg.no
FORELDREMØTE I TU BARNEHAGE
«Saman set me spor» Fleksibilitet Respekt Omsorg Glede
Sogn og Fjordane Pensjonistforbund
Kommunereforma - møte med stortingsbenken
Målgruppa til tenesta. Mennesker med utviklingshemming over 18 år med alvorlege atferdsproblem og psykiske lidingar. Vaksne med diagnoser innafor autismespekterforstyrringar.
Arbeidsverkstad 2 om omstillingsavtale
Ungdomsmedisin i Helse Førde
LEVE BETRE!.
BTI- Stord kommune.
Koordinerende enhet for habilitering og rehabilitering
Målgruppa til tenesta. Mennesker med utviklingshemming over 18 år med alvorlege atferdsproblem og psykiske lidingar. Vaksne med diagnoser innafor autismespekterforstyrringar.
Ungdomsmedisin i Helse Førde
Ungdata 2016 Presentasjon på Folkehelseseminar, Tønnegarden
Sogndal kommune.
Born som pårørande Fagdag Hildegunn Fauske
Opplæring Koordinatorer 1. november 18
COS arbeid i en kommunal barneverntjeneste
Søkje på hjelpemiddel -frå NAV Hjelpemiddelsentral
Vel digital postkasse på Noreg.no
Ta ungdom på alvor. Høyr Rydd/ kva er problemet? Finn løysning
Sjølvbilete og sjølvtillit
NYTT SKULEÅR – NYE MULEGHEITER
Skolehelse-teneste ved Luster ungdomsskule
Utskrift av presentasjonen:

Sogndal kommune

Sogndal kommune Koordinerande eining (KE) delt i to: KE barn/unge: Fagleiar fysio/barnefysio leiar, helsesøster nestleiar, leiar PPT, inspektør skule, fagleiar bvt, tenesteleiar barnehage med KE vaksne: Fagleiar funksjonshemma leiar, rehabfysio nestleiar, ergoterapeut, tenesteleiar pleie/omsorg, NAV, fagleiar psykisk helse/rus Brukar elektronisk IP

Overgang frå barn til vaksen Overgang til 18 år? Nokre tenester overgang ved 18, nokre ved 20 Overgangane heilt frå barnehagealder viktige; heim-barnehage, barnehage-skule, -ungdomsskule, -vidaregåande skule, -arbeid?

Overgang frå barn til vaksen Ulike kategoriar av ungdommar –ulike tilnærmingar Fysisk funksjonshemming Utviklingshemming Psykisk helse, ME, rus Ungdom som fell ut av skulesystemet, uavklart årsak -omsorg og ressursar i heimen -uoppdaga helseproblem -mobbing

Aktuelle problemstillingar Ser ofte at «ting raknar» i overgang ungdomsskule –vidaregåande skule Barnevernstenesta får påfallande mange tilmeldingar akkurat i overgangar Utfordring å følgje opp barn av psykisk sjuke foreldre og barn/ungdom som byrjar ruse seg.

Aktuelle problemstillingar Fysisk tilpassing; ting tek lenger tid enn me trur Tilvenning til nytt personale, nytt system kan ta tid for brukar 18 år, økonomi/NAV, bustad, «noko meiningsfullt å gjere på» etter avslutta skulegang; me er ofte for seint ute med planlegging Overgang mellom kommunalt- og fylkeskommunalt system?

Tidlegare overgangar Kvifor «raknar ting» i overgang til vidaregåande og mot 18 år? Problem forsterka eller først synlege for alle ved overgang til vaksen. Barnehage/ skule /helsepersonell «dekkar over» problem i høve omsorg heime for å «skåne» barnet? Korleis oppdage manglande omsorg/oppfølging frå heimen før?

Overgang frå barn til vaksen Kartlegging av evner, ønskjer og moglegheiter tidleg nok på ungdomstrinnet? Tore å stille dei vanskelege spørsmåla for å kartlegge omsorg? Tore å tenke langt fram i god tid - når byrjar me å snakke om «kva skal du bli når du blir stor» med ungdommen (og foreldra) - når tenker me på å sikre ungdommen sin økonomi - bustad, førebu foreldre, fysiske tilpassingar og evt personale i god tid

Koordinatorrolla Kommunen sitt ansvar Helst ikkje byte koordinator i overgangar Individuell plan / sampro: godt verktøy for å tenke langsiktig, sette mål, få til samtale med både foreldre og ungdommen Ansvarsgruppa; er dei rette personane trekt inn i rett tid? Ikkje byte ut alle samtidig i overgangar? Kva tenester tek ansvar i overgang til vaksen?

Samhandling mellom 1. og 2.linjetenesta Barnehabiliteringa: Utgreiing og diagnostisering. Gode på å hjelpe oss å sjå heilhet, stille dei vanskelege spørsmåla, rettleie oss. Mest erfaring med saker med fysisk funksjonshemming. Lite erfaring med overgang til vaksen. Vaksenhabiliteringa: Lite informasjon og erfaring… Elektronisk IP: Godt samhandlingsverktøy i kommunen. Fått til betre samarbeid med NAV i enkeltsaker, Statped vest lagt inn, ønskjer Helse Førde kjem inn i planar kommunen har oppretta og at nye planar blir oppstarta her.

Aktuelle problemstillingar Samarbeid med 2.linjetenesta: «Tildele» tenester på vegner av kommunen Går via eiga faggruppe i staden for KE / koordinator ved overføring av informasjon At koordinator i kommunen ikkje blir brukt Uklart kven ein kan kontakte og kven som har oversikt i 2.linje. Vanskeleg for koordinator i kommunen å samordne tilbod frå 2.linje utan ein kontaktperson eller koordinator

Sogndal kommune