Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

LEVE BETRE!.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "LEVE BETRE!."— Utskrift av presentasjonen:

1 LEVE BETRE!

2 Tipps om hvordan du kan bygge opp en god PowerPoint-presentasjon
Denne presentasjonen er ikke klar til bruk, men du kan bruke slidene som verktøy for å lage tilpassede presentasjoner til din aktuelle målgruppe. PowerPoint som hjelpemiddel Unngå for mye informasjon på slidene. En presentasjon er ikke et referat. Du spiller hovedrollen og presentasjonen er et hjelpemiddel som skal støtte budskapet ditt visuelt og hjelpe deg å huske hva du skal si. Struktur på presentasjonen Hilsen/velkommen + presentasjon av deg selv (uten ppt) Tema, hensikt og innholdsoversikt på 1. slide Punchline (What’s in it for me?) – tenk på målgruppe Bolker Avslutning Viktig med en rød tråd – på innholds- og på designsiden Skriv stikkord og del opp informasjon. Unngå lange kulepunktlister. Få poengene til å dukke opp punkt for punkt på samme slide eller spre punktene over flere slides. Bruk tekst og bilder og pass på at de ser ryddig ut. Husk bildekomprimering og kildehenvisning! god kontrast mellom tekst og bakgrunn lettleste skrifttyper og ikke mer enn 2-3 ulike – helst bare 1 (f.eks. Arial) skriftstørrelse 30 Meld deg gjerne på et av FOUSAM sine formidlingskurs der du lærer mer om formidling med og uten PowerPoint.

3 Veiledning og opplæring er tiltak på linje med medisinsk behandling og øvrige helse og omsorgstjenester i helhetlige og koordinerte forløp. Tilbudet skal samsvare med individuelle behov. fra «Veileder om rehabilitering, habilitering, individuell plan og koordinator»

4 Veileder om rehab., hab., indv. plan og koordinator
Rett til medvirkning ved utforming av lærings- og mestringstilbud er regulert i pasient og brukerrettighetsloven, kap. 3. «Det legges til grunn at begrepet L og M omfatter alt fra individuell pasient- og pårørendeopplæring til gruppetilbud og likemannsarbeid» Samarbeid knyttet til læring og mestring i helhetlige forløp skal beskrives i de lovpålagte samarbeidsavtalene §6-2 pkt 2. Helse og omsorgstjenesteloven)

5 Kommunal helse- og omsorgstjeneste
§1.1 Lovens formål er særlig å: Forebygge, behandle og tilrettelegge for mestring av sykdom, skade, lidelse og nedsatt funksjonsevne. Lov om kommunale helse og omsorgstjenester

6 Kommunal helse- og omsorgstjeneste
§ 3-3. Helsefremmende og forebyggende arbeid Kommunen skal ved ytelse av helse- og omsorgstjenester fremme helse og søke å forebygge sykdom, skade og sosiale problemer. Dette skal blant annet skje ved opplysning, råd og veiledning. Lov om kommunale helse og omsorgstjenester

7 Spesialisthelsetjeneste loven
§ 3-8. Sykehusenes oppgaver Sykehus skal særlig ivareta følgende oppgaver: pasientbehandling utdanning av helsepersonell forskning opplæring av pasienter og pårørende

8 Oppdragsdokument 2017 fra helse- og omsorgsdepartementet til Helse Vest
Spesialisthelsetenester som er aktuelle for kommunane, skal ikkje omstillast før kommunane er i stand til å handtere dei nye oppgåvene. Det er ein føretsetnad at omstillingane gir brukarane eit kontinuerlig og like godt eller betre tenestetilbod enn før.

9 Tjenesteavtale 2, revidert 2017 Felles ansvar
Samhandlingsutvalet har ansvar for at det blir utarbeidd handlingsplan for å utvikle lærings- og meistringstilbod i samsvar med nasjonale føringar Utvikla lærings- og meistringstilbod som inngår i pasientforløp slik at tiltaka utfyller kvarandre og samsvarar med pasienten sitt behov

10 Tjenesteavtale 2, revidert 2017 Felles ansvar
Sikra at rettleiing og opplæring er tiltak på linje med medisinsk behandling og anna helse- og omsorgsteneste i heilskaplege og koordinerte forløp Kommunen og føretaket skal samhandle om kompetansebygging og kompetanse-overføring innan læring og meistring Partane skal sikre brukarmedverknad i planlegging, gjennomføring, evaluering og utvikling av lærings- og meistringstilbod

11 Tjenesteavtale 2, revidert 2017 Felles ansvar
Nytta felles retningslinjer for brukarmed-verknad som gjeld for felles prosjekt og samhandlingsoppgåver Gjere kjent og vere kjende med aktuelle lærings- og meistringstilbod, både i føretaket og i kommunen. Det skal etablerast rutinar og kriterium for tilvising mellom tenestenivå på linje med anna nødvendig informasjon, der dette er påkravd.

12 Føretaket sitt ansvar at pasientar og pårørande får tilbod om opplæring, jf. lov om spesialisthelsetenesta og lov om pasient- og brukarrettar ha lærings- og meistringstilbod som er korte, intensive og diagnosespesifikke. Tilboda skal rette seg mot nydiagnostiserte pasientar som blir behandla i føretaket eller pasientar som treng spesialkompetanse. bidra i utvikling av kommunale lærings- og meistringstilbod og delta i felles tilbod

13 Føretaket sitt ansvar ha ein kontaktperson i lærings- og meistringsteamet som skal ha kontakt med kommunen sin LM- kontakt ha oversikt over lærings- og meistings-tilbod i føretaket delta i faglig samarbeid via fagnettverk for læring og meistring ha samarbeid med føretaket si koordinerande eining

14 Kommunenes sitt ansvar
utvikle og tilby lærings -og meistringstilbod til pasientar og brukarar med kroniske sjukdommar og tilstander innafor dei store diagnosegruppene samarbeide med andre kommunar der det er formålstenleg for å oppnå gode tilbod til pasientar og pårørande

15 Kommunenes sitt ansvar
ha ein kontaktperson for lærings- og meistringstilbod som skal vera kommunens kontaktpunkt for lærings- og meistringstilbod og ha ei sentral rolle i utvikling av tilbod i kommunen delta i fagleg samarbeid via fagnettverk for læring og meistring

16 Kommunenes sitt ansvar
ha ein kontaktperson for lærings- og meistringstilbod som skal ha samarbeid med koordinerande einig i kommunen og saman ha oversikt over behov og tilbod innan kommunens friskliv-/lærings- og meistringstilbod utvikla lærings- og meistringstilbod for pårørande til både barn og vaksne

17 Fagnettverk for læring og mestring
Mål Nettverket skal bidra til at pasient og pårørende får faglig gode lærings- og mestringstilbud på rett nivå, til rett tid og ut fra geografiske forutsetninger.

18 Fagnettverk for læring og mestring
Satsningsområder 2017 Informasjonslinjer/ kommunikasjon om lærings- og mestringstilbud i foretak og kommune Helsepedagogikk, 4 dager og barn/unge Kartlegge ulike mestringskurs for diagnose-uavhengige kurs for personer med kroniske lidelser.


Laste ned ppt "LEVE BETRE!."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google