KOMMUNEREFORMA – GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALAR

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Næringsvennlig offentlig sektor Grupperapport til Strategisk næringsplan for storbyregionen Stavanger
Advertisements

Hvordan stimulere og fasilitere næringer med utviklingspotensial?
Vi baner veg for deg !.
Handlingsplan for økt tilgjengelighet gjennom universell utforming Satsingen på pilotkommuner (tiltak BU 31) Forventninger til pilotkommunene Ekspedisjonssjef.
Strategisk næringsplan - Høringsforslag PSN
Sak 10/14: Kommunereforma. Bakgrunn for saka Sak 13/14 i representantskapen, Spørsmål til fylkeslaget frå lokallag Manglande politikk på saka(treng.
FORUM FOR OPPVEKST I SUNNHORDLAND Jan Enerstvedt Dagleg leiar FOS.
Kommunereformen - ei løypemelding v/ Astrid Aarhus Byrknes.
Effektiviseringsnettverk - Oslo Fjell kommune Nær innbyggjarar Kommune i vekst - ung befolkning Matriseorganisasjon - 5 tenesteavdelingar.
Inn på tunet som moglegheit i velferdstenestene Karoline Bjerkeset, prosjektleiar, Inn på tunet-satsinga Bruk av Ipt innan rusomsorg.
Foreløpig rapport om samfunnsmessige utfordringer i Aurskog-Høland mot 2050 Folkemøte 6. mai 2015 Rådmann Siri Hovde.
1 H AR ME GLØYMT KULTUREN ? Magnhild Meltveit Kleppa, 29. april 2015.
Kommunereform - hva skjer?
Møreforsking; «Alternativer for regionalt folkevald nivå» Møreforsking; Tore Eriksen Politikardag, 24.november 2014.
Velkomen til Sogn og Fjordane Helsing til Stortinget sin kommunal- og forvaltningskomite 27. oktober 2014 Fylkesordførar Åshild Kjelsnes (AP)
FYLKESMANNEN I SOGN OG FJORDANE Høyringskonferanse 7. mai 2007 Fylkesmannen og den regionale inndelinga –Basis for Fylkesmannen –Prinsipp –Stoda i Sogn.
ByR har fått et tydelig mandat med klare ambisjoner fra 7 kommunestyrer + fylkesrådet.
SAMARBEID KRISTIANSUND ÅLESUND MOLDE. Målsetting for samarbeid Bli betre saman enn kvar for seg Tydelege, aksepterte mål Korsiktige/ langsiktige strategiar.
Verdiskapingsforum Østfold Forventninger Aktuelle saker Aktuelle arbeidsmetoder.
Side Hareid kommune © 2007 Side 1 Treffpunkt Hafast Det nye kommunekartet, kva betyr det for regionen? Ulsteinvik
Me skal levere tenester av god kvalitet gjennom kompetente medarbeidarar og brukardeltaking Helse og omsorg Kommunen si rolle i forskingsprosjektet Kvardagsrehabilitering.
Pensjonistforbundet Sogn og Fjordane Handlingsplan Perioden –
Nordhordland ein kommune i 2020 ? Eller fleire? Folkemøte om kommunereforma i Nordhordland.
Ny kommune i 2020? «Nordhordland kommune» Folkemøte i Meland kommune, mars 2016.
Kommunalsjef helse og omsorg Radina Trengereid Strategi- og økonomileiar helse og omsorg Liv Myklebust Morgondagens helsetenester på Voss.
Fylkesplan for Nordland Geir Davidsen Dato Foto: Bjørn Erik Olsen.
Kommunane i Sogn regionråd ”Sats på skulen - Snu Sogn!” Utviklingsprogram
Veien til intensjonsavtale Åsnes, 20. april, 2016 Geir Almlid Seniorrådgiver,
Høyringsuttalar tannhelseutgreiinga Fase II v/Clara Øberg.
5K Ikke stedlige tjenester og disponible lokaler Presentasjon for felles forhandlingsutvalg
Ullensvang herad Heradet har omlag innbyggjarar. Dei fleste bur på kvar side av Sørfjorden, på aust- og vestsida. Våre viktigaste næringar er fruktdyrking.
Sykkylven Næringsutvikling AS - Etablering av nye næringar - Bruk av tomme industribygg - Støtteordningar og politiske virkemiddel Presentasjon på Rotarymøtet.
Samkommune – det beste fra to verdener? Samrådingsmøte i Fjellregionene, Storstuggu, 25. november 2009.
KOMMUNEPLAN FOR VINJE Samfunnsdelen Samfunnsdelens plass i plansystemet.
KOMMUNEPLANENS AREALDEL Folkemøte: Midsund skule den Midøy Grendahus den Heggheim den
Frå tilpassing til omstilling i Sogn og Fjordane Samhandling for Grønt skifte.
Innarbeiding / drøfting av ny tiltaksliste for betre balanse i 2014/ØP
Historikk. INTENSJONSAVTALE OM SAMANSLÅING AV KOMMUNANE FLORA OG VÅGSØY TIL KINN KOMMUNE.
«Region-kommunen Ålesund»
Noreg har ei lang kyststripe- med rikeleg tilgang til fisk.
Fyresdal Vest-Telemark
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
Problemstillinger FoU-prosjektet har hatt tre hovedproblemstillinger
Vurdering barnehage- og skulestruktur
Kommunestruktur i Sogn og Fjordane Fylkesmannen si tilråding
Rådmann Arve Varden – Høyanger kommune
Trysil- Utfordringer og muligheter.
KS - Nettverk for arbeidsgjevarpolitikk, Skjåk kommune
KOMMUNEREFORMA – GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALAR
Distriktssekretær I LO Nils P Støyva og LO-sekretær Terje Olav Olsson.
Ny kommune i indre Sunnfjord
Arbeidsverkstad 2 om omstillingsavtale
Problemstillinger FoU-prosjektet har hatt tre hovedproblemstillinger
Gjennomgang av ei satsing i næringsforum
Kommunereforma – Telemarksforsking sine utgreiingar
Status for opptrappingsplanen for habilitering og rehabilitering i Hordaland Møteplass for habilitering og rehabilitering 23. oktober 2018.
Ny fylkesinndeling og reformer i lokal- og regionalforvaltninga
Arbeidsgivarpolitikk for framtida
Kommunereforma – Telemarksforsking sine utgreiingar
Politisk organisering i Sunnfjord kommune
Administrativ organisering i Sunnfjord kommune
Blikk på intensjonsavtalen
Økonomi Moss kommune som arbeidsgiver
Ny Nærings- og utviklingsplan Kva kan de? Kva vil de? Kor skal de?
Diskusjonsframlegg frå styret
Strategisk nærings- og utviklingsplan for Ulvik
ByR-prosjektet: Samspill og regional vekstkraft i Tromsøregionen
Regional plan for kultur
- Skjeringspunktet mellom Innovasjon Norge og kommunale næringsfond -
Status i prosjektet Fellesnemnda 6. september 2018
Utskrift av presentasjonen:

KOMMUNEREFORMA – GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALAR

KOMMUNEREFORMA – GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALAR Alternativet Sogn kommune Balestrand, Vik, Leikanger og Sogndal Kva seier intensjonsavtalen?

KOMMUNEREFORMA GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALE SOGN Sogn kommune skal vere eit regionalt tyngdepunkt og ein motor for utviklinga i regionen. ha kraft i seg til å trekke til seg nye offentlege og private verksemder og folk. vere klar til å ta nye oppgåver og yte nye tenester til innbyggjarane. ha vekst i folketalet og talet på private og offentlege arbeidsplassar.

KOMMUNEREFORMA GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALE SOGN Ein er samd om å styrkje lokalt engasjement, medverknad og det lokalpolitiske arbeidet. Dette skal skje gjennom frivillige lag og organisasjonar. Kommunen skal involvere grendeutvala, lag og organisasjonar i utviklinga av kommunen.  

KOMMUNEREFORMA GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALE SOGN Kommunen skal ha brukarnære, daglege og stadbundne tenester der innbyggjarane bur. Dette gjeld mellom anna barnehage, skule, sjukeheim, heimetenester, helsetenester. Tenestene skal vere gode, likeverdige og kostnadseffektive.   Vi er samde om å sikre kommunale arbeidsplasser og tenestetorg/sørviskontor i alle eksisterande kommunehus.

KOMMUNEREFORMA GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALE SOGN Nokre kommunale tenester er ikkje stadbundne og kan lokaliserast friare i heile kommunen, jf.vedlegg. Ikkje stadbundne tenester skal fordelast til eksisterande kommunesentra. Kommunen skal sikre ei utvikling i heile den nye kommunen ved å bygge vidare på dei styrkar og føremoner vi har, og støtte opp om Leikanger som administrasjonsstad  

KOMMUNEREFORMA GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALE SOGN Ei styrkja samfunns- og næringsutvikling er den viktigaste effekten av ein større kommune. Dette gjeld folketals- og næringsutvikling, kultur og samferdsel. Vi skal styrke samferdsla i heile regionen ved å: prioritere tunnel gjennom Vikafjellet, styrke ferjetilbodet i Balestrandregionen, arbeide for rassikring og utbygging av riks- og fylkesvegar i kommunen,  

KOMMUNEREFORMA GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALE SOGN prioritere ny veg Hella – Leikanger prioritere ny bru Dragsvik – Hella og flytting av kai frå Hella til Verken prioritere riksveg 5 med ny bru over Sognefjorden, styrka kollektivtilbodet inkl. pendlarrute Vik – Leikanger - Sogndal prioritere breidbandsutbygging og bruk av IKT.  

KOMMUNEREFORMA GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALE SOGN Arbeidsgjevarpolitikk Vi skal ha høg grad av medverknad både på lokalt og sentralt nivå, både under etablering av og i den nye kommunen. Kommunesamanslåing er ei verksemdsoverføring etter arbeidsmiljølova. Det vil ikkje bli gjennomførd oppseiingar som følgje av kommunesamanslåinga. Medarbeidarar vil kunne få nye oppgåver og ny arbeidsplass. Fellesnemnda bør inngå ein omstillingsavtale med dei tilsette sine organisasjonar.  

KOMMUNEREFORMA – GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALAR Alternativet Sognefjord kommune og Høyanger Balestrand, Høyanger og Hyllestad/ Balestrand og Høyanger Kva seier intensjonsavtalane?

KOMMUNEREFORMA - GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALAR HØYANGER/HYLLESTAD Hovudmålet med samanslåinga er å skipe ein vekstkraftig og attraktiv ny kommune. Delmåla er å: Skape attaktive bu-, arbeids- og oppvekst- og fritidsområde i alle delar av kommunen Arbeide for kommunale tenester med høg kvalitet der folk bur Styrke folkevald styring, brei deltaking og involvering Byggje ein kompetent, effektiv og attraktiv kommuneorg. Ha felles legevakt samt ambulanseberedskap i heile kommunen  

KOMMUNEREFORMA - GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALAR HØYANGER/HYLLESTAD Vi skal satse på landbruk, næringsmiddelindustri, fjordbasert næring, reiseliv, grøn energi og industri. Vi skal arbeide for positiv folketals- og næringsutvikling i heile kommunen. Vi skal arbeide for å sikre og styrkje tilbod om vidaregåande utdanning i Balestrand og Høyanger. Vi skal utnytte potensialet «Sognefjorden».  

KOMMUNEREFORMA - GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALAR HØYANGER/HYLLESTAD Ei styrkja samfunnsutvikling skal vi oppnå gjennom: Å arbeide for betre infrastruktur internt og inn til kommunen ved å styrka ferjetilbodet i regionen, nye bru over Sognefjorden, utbygging av riks- og fylkesvegar i kommunen, styrka kollektivtilbodet, breibandsutbygging og bruk av IKT Å arbeide for at reisetida mellom tidlegare kommunesenter vert maksimalt 1 time i den nye kommunen Å tilrettelegge for at pendletid til nærliggande bu- og arbeidsområde vert makimalt 1 time  

KOMMUNEREFORMA - GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALAR HØYANGER/HYLLESTAD Ei samfunnsplanlegging som legg til rette for vekst i heile kommunen Styrka administrative funksjonar innan nærings- og utviklingsarbeidet, inkl. ei samling av næringsarbeidet og å utvikle ein felles metodikk for nærings- og utviklingsdarbeidet. Utnytte eit samla næringsfond strategisk i heile kommunen Andre framtidsretta næringar Identiteksskapande aktivitetar Aktivitetsbasert næringsliv  

KOMMUNEREFORMA - GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALAR HØYANGER/HYLLESTAD Vi er samde om å ha kostnadseffektive tenester ut frå tilgjengelege økonomiske ressursar. Vi skal: Arbeide for gode fyrstelinetenester i skular, barnehagar, pleie og omsorg, helse og kulturtilbod. Brukarnære og daglege tenester skal ytast frå der dei er no Vere ein aktiv samfunns- og næringsutviklar og etablere møteplassar, partnarskap og samhandling Arbeide for å utvikle handel- og reiselivsnæringa. Sikre god kvardagsorganisering med sørvistorg som har nødvendige tenester  

KOMMUNEREFORMA - GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALAR HØYANGER/HYLLESTAD Dei eksisterande kommunale oppgåvene vert inndelte i tre kategoriar: Oppgåver og tenester som skal løysast/gjevast der dei no er lokaliserte Klare rådhusoppgåver i den nye kommunen Oppgåver som kan ligge utanfor rådhuset Vi er samde om at kommunesenteret vert lagt til Høyanger. Vi legg til grunn at dette på sikt vil tene alle deler av den nye kommunen.  

KOMMUNEREFORMA - GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALAR HØYANGER/HYLLESTAD Prinsipp for lokalisering av kommunale tenester Vi er samde om å ha gode, likeverdige og kostnadseffektive tenester til innbyggjarane. Vi skal ha brukarnære, daglege tenester der innbyggjarane bur. Lokalisering av desse tenestene vert ikkje endra som følgje av ei samanslåing av dei tre kommunane. Nokre kommunale tenester er ikkje stadbundne og kan lokaliserast friare i heile kommunen. Ein viser elles til vedlegg om funksjonsfordeling  

KOMMUNEREFORMA - GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALAR HØYANGER/HYLLESTAD Arbeidsgjevarpolitikk Alle tilsette sine noverande rettar vert akseptert i ein ny kommune i samsvar med lov- og avtaleverk Alle tilsette vil få tilbod om stilling i den nye kommunen i tilsvarande storleik og tidsperiode som ein har i noverande kommune. Dersom det blir overtalige, vil den nye kommunen gje tilbod om anna passande arbeid i rimeleg avstand Dei tilsette vil framleis vere sikra pensjonsordning gjennom KLP og SPK