Revisjon av kommunikasjonsstrategien for Møre og Romsdal fylkeskommune Presentasjon for OD-møte - 16. september 2014.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
PRESIDENT ELECT TRAINING SEMINAR | 1 STYRKE ROTARY – VI ER HVA VI GJØR Inger-Britt Zeiner, Rotary Public Image Coordinator sone 16.
Advertisements

Markedsføring kommunikasjon. Markedsføring  Markedsføring – muligheten og nødvendigheten til muligheten og nødvendigheten til suksess. suksess.
Organisering Molde Janitsjar STYRET MU MUSIKKUTVAL ArrU ARRANGEMENTS- UTVAL PROSJEKTGRUPPER.
LINK Ringerike 5. juni 2012 Stamvegutvalget. Ringerike og Jevnaker kan håndtere betydelig større vekst – og ønsker det.
Organisering og standardisering av universitetets IT-virksomhet Bjørn Ness, assisterende IT-direktør Fellesmøte m/lokal IT 13. desember 2012.
«Sammen om Kvalitet» Informasjon om kvalitet, kvalitetssystem og avvikssystem Kurs tillitsvalgte Utdanningsforbundet 23.mai 2013 Kjell Meen, kvalitetssjef.
EQS prosessteikning Rettleiing for deg som skal bruke prosesskart-editor i EQS.
Korleis lage Kompetanse- og opplæringsportal Opprette og legge innhald i opplæringsportal.
Oppfølging av samhandlingsavtalen – utvikling av felles kompetanseplan Geiranger 6. mai 2011 Opplæringsleiar Bodil Haugen Våge Prosjektleiar Vegard Sperre.
Regionalt kompetansesenter odontologi M-N Presentasjon Fylkesutvalget
Kompetanseutvikling om universell utforming regionalt og lokalt i fylker og kommuner Plan for statlig samarbeid om utarbeidelse av program for arbeidet.
Kompetanseutvikling om universell utforming regionalt og lokalt i fylker og kommuner Plan for statlig samarbeid om utarbeidelse av program for arbeidet.
Pilotfylkesamling Innledning Gardermoen 11. juni 2009 Einar Lund, Miljøverndepartementet.
Regionalplan for folkehelse 2013 – 2017 Inghild Vanglo Leder politisk styringsgruppe Rogaland fylkeskommune.
Ny lov - ny giv - nye muligheter Hurdal, 4. juni 2009 Jørn H. Larsen Østfold fylkeskommune Vi ønsker en tydelig lov! Kommuners og fylkeskommuners ansvar.
Avdeling for ingeniørutdanning
Hovedkontormodell og HMS
SKOLEARENA Foreldremøte, den 24. september 2014 Kristin Holten.
Lovgrunnlag Historikk Reglement/retningsliner for brukerutval/-råd
Verdas beste skule,… på Toftøy ! Ingen utanfor - alle med ! Vi klarer alt ! Læring og trivsel for alle ! Visjon 1 Kva kan ein rektor ynskje seg Th Kittelsen.
Orienteringsmøter november 2010 Sakkyndige vurderingar – nokre viktige element ACR/nov
Hva nå? Tanker om HiTs fremtid Styreseminar 25. september 2014 Kristian Bogen Rektor Høgskolen i Telemark.
Kulturstrategi for Oppland
Skien/Telemark 4.februar 2011 Solveig Eldegard Kva vil Utdanningsforbundet gjere for vaksenopplæringa?
-Ein tydeleg medspelar Nettverksmøter for rådgivarane – mars 2015 Rose Mari Skarset – rådgivar - utdanningsavdelinga.
Arbeidstidsavtalen.
FAGERLIA VIDEREGÅENDE SKOLE: PEDAGOGISK UTVIKLINGSARBEID
Anne-Marie Ytrebø og Guri Kyte 2015©
Kva er vår oppgåve i Bømlo?
Sak 10/14: Kommunereforma. Bakgrunn for saka Sak 13/14 i representantskapen, Spørsmål til fylkeslaget frå lokallag Manglande politikk på saka(treng.
Visjon Ørsta vidaregåande skule: Meistring gjennom aktivitet og utforsking.
NAM-møte 2014 Bodil Østerås, arkeolog og fagansvarleg ved Stiklestad nasjonale kultursenter avdeling Egge Museum.
Folkehelse på dagsorden Hordaland fylkeskommune si rolle i partnarskap for folkehelse.
Bø hotell, Anders Stang Lund Senior kommunikasjonsrådgiver
Herøy vidaregåande skule Avd Herøy Herøy vidaregåande skule Avd Herøy Ligg sentralt plassert. Tett ved: Ligg sentralt plassert. Tett ved: -Herøy.
Frostating på Frosta juni 2008 – Felles fylkesplan – Kirsten Haugum TRØNDELAGSPLAN Høringsutkast.
Områderegulering av Bildøytangen, Straumsosen og Branndalsåsen, områda SE1, SE2, SE3 og B1 BILDØYNA 1.
Ludvigsen-utvalet NOU 2014:7 Elevenes læring i fremtidens skole Revisjon eller revolusjon av læreplanen?
Opplæringslova.
Effektiviseringsnettverk - Oslo Fjell kommune Nær innbyggjarar Kommune i vekst - ung befolkning Matriseorganisasjon - 5 tenesteavdelingar.
Hardangerbiblioteka. Målsetjingar Å gi brukarane av biblioteka i Hardanger eit betre tilbod. Best mogeleg bruk av den samla kompetansen ved biblioteka.
Trysil 8. desember 2011 Kommunikasjonsleder Erik Johnsen Hedmark fylkeskommune.
Rammeverk for risikovurdering og revisjon av IT-systemer
YRKESOPPLÆRINGSNEMNDA (YON)
Presentasjon Meistringsteamet Tysvær Therese Johnsen Inspektør Os ungdomsskule Merete Lekven Meistringsteamet, Os kommune.
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Marianne Hiltunen 2006 Læringsstilar Korleis lærer me? Korleis lærer me? Kven skal plukke Eplet for oss? Kven skal plukke Eplet for oss? - Gjer me som.
Loen 23. og 24. mars Anne K F Midtbø Barnehagen som læringsarena Utfordringar i ny rammeplan for barnehagen sett frå kommune- administrasjon Anne.
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
Nordfjordkommunane har vedteke felles IKT-strategi og skrive bindande samarbeidsavtalar for utvikling av nett og teneste Eigen interkommunal breibandsfiber.
Regional planstrategi
SAMARBEID KRISTIANSUND ÅLESUND MOLDE. Målsetting for samarbeid Bli betre saman enn kvar for seg Tydelege, aksepterte mål Korsiktige/ langsiktige strategiar.
Livet i havet – vårt felles ansvar Forvaltning av tang og tare i Norge Terje Halsteinsen.
Nye nettjenester – dette har vi gjort i Møre og Romsdal fylkeskommune Presentasjon på Gardermoen 16. september 2010.
Informasjon og strategi Innlegg ved Vidar R. Myklebust, Molde 16. sept 2010.
Ny infostrategi Forslag til prosess Presentasjon for leiargruppa i Møre og Romsdal fylke 11. mai 2009.
-Ein tydeleg medspelar Verktøykassa Møre og Romsdal fylkeskommune, plan og analyseavdelinga, november Ein tydeleg medspelar.
Nye nettjenester – dette har vi gjort i Møre og Romsdal fylkeskommune Presentasjon i Kristiansand 16. desember 2010.
-Ein tydeleg medspelar Møre og Romsdal fylkeskommune Anna-Marie Hatlestad - FoU-rådgiver, Regional og næringsavdelinga Regionalpolitisk verksted om smart.
«Å bygge nye Asker kommune»
«Kommuneoverlegens rolle i det overordnede folkehelsearbeidet»
Utdeling av mandat Metodikk for arbeidet Utfordringar
Sentrumsplan for Arendal sentrum
Utviklingsplan HMR HMR 2035
Velkommen til leiarsamling
Verdiar i nye ålesund Verdidebatt og verdiblink Leiarsamling P1 Komité for kulturbygging og verdiar.
Arbeidsgivarpolitikk for framtida
Møre og Romsdal fylkeskommune – vinnar av arbeidsmiljøprisen 2016
Rådgivar Harald Johnny Tomren - Utdanningsavdelinga
Kari Løken, distriktstrener og leder av kommunikasjonskomiteen i D2305
Utskrift av presentasjonen:

Revisjon av kommunikasjonsstrategien for Møre og Romsdal fylkeskommune Presentasjon for OD-møte september 2014

Kvifor kommunikasjonsstrategi? Bakgrunn -> Behov for tydelegare struktur og retningsliner. Vedteken -> desember Implementering av strategi, nye nettsider og grafisk profil våren Erfaringar så langt -> Dårleg forankring og manglande strategi for implementering. Revisjon -> Behov for eit rammeverk som gjer tydeleg rollene og kven som har ansvar for kva.

Image og identitet Symbol Kommunikasjon Adferd IMAGE Vårt fotavtrykk i målgruppa si bevisstheit IDENTITET Model for corporate identity og corporate image (Birkigt og Stadler, 1986)

Strategien sine hovudområde Rammer – overordna mål og føringar Overordna kommunikasjonsmål Tilnærming til informasjonsoppgåva – roller og ansvar Grafisk profil Kommunikasjonskart: oversikt over aktørar Rammeverket - ansvar og organisering av kommunikasjonsarbeidet Kanalar og plattformar for kommunikasjon Retningslinjer for dei vidaregåande skolane Implementering - frå plan til iverksetting – Vedlegg 1: Tiltaksplan/handlingsplan – Vedlegg 2: Lovgrunnlag – Vedlegg 3: Retningslinjer for sosiale media

Overordna kommunikasjonsmål Dei overordna måla i strategien er knytt tett opp mot måla i Fylkesplanen og AGP. – Vi skal vere ein synleg medspelar i regional utvikling – Vi skal stå fram i ein einskapleg profil – Vi skal ha ein kultur for samhandling og informasjonsdeling – Vi skal ha beredskap for krisekommunikasjon Til kvart mål høyrer det med eit resultatmål og innsatsområder.

I tillegg har vi fokus på Prinsipp for kommunikasjon Dei viktigaste kommunikasjonsutfordringane Kritiske suksessfaktorar for kommunikasjonsarbeidet Kommunikasjonskart oversikt over aktørar Viktige målgrupper Korleis nytte dei ulike samhandlingsverktya Fylkeskommunen sine roller og oppgåver Fylkeskommunen i sosiale media Tilsette sin bruk av sosiale media

RAMMEVERK

HANDLINGSPLAN

SOSIALE MEDIA

Kvar er vi i prosessen? Forslag til strategi er lagt fram for: – Leiargruppa – Rektorane – Infoforum – OD-møte Leggjast ut på høyring i slutten av september Leggast fram for HSAMU i 26.oktober Vedtakast av fylkesrådmannen i desember Implementering av strategien i 2015