ENIG OG TRO I 200 ÅR Prosjektoppstart hausten 2010 og avslutning våren 2014.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Teknologi i klasserommet
Advertisements

Kva konsekvensar har Kunnskapsløftet for norskfaget i lærarutdanninga ved HSF? Utgangspunkt i nye emne i Kunnskapsløftet.
Mitt selskap og logo KF oppgave Av FLT Student.
Strategi for forsknings- og utviklingsarbeidet ved HiSF Frode Olav Haara.
RÅDGJEVARSEMINARET 2005 INNLEGG VED GUTTORM ULLA NHO MØRE OG ROMSDAL
Karriererettleiing Konferanse v/ Utdanningsdirektoratet Bergen Svein-Erik Fjeld, Opplæringsdirektør Hordaland.
Dagens tema Opplæringsloven § 5-4 presiseringer
EQS prosessteikning Rettleiing for deg som skal bruke prosesskart-editor i EQS.
Kunnskapsløftet i Kunst og handverk
FOS-Forum for oppvekst i Sunnhordland. Velkommen til samling Barn og unge med store psykiske problem/åtferdsvanskar- Oppfølging av konferansen i Hgsd.
Rakkestad ungdomsskole Entreprenørskap Hva er så bra med faget? Entreprenørskap skaper en praktisk hverdag for elevene som de kan styre og legge.
Marianne Larsen ABM-utvikling Sekretariatet for Den kulturelle skolesekken St.meld nr. 8 Kulturell skulesekk for framtida.
PROSJEKT ERNÆRING I HALLINGDAL TEMADAG OM FOREBYGGING OG BEHANDLING AV UNDERERNÆRING.
Avdeling for ingeniørutdanning
Modul 2, PBL – A Øystese september 2011 Aktuelle saker.
Orienteringsmøter november 2010 Sakkyndige vurderingar – nokre viktige element ACR/nov
Bygg og anleggsteknikk AKTUELLE SKOLER Hvor finner du dette utdanningsprogrammet: Åkrehamn videregående skole Haugaland videregående skole.
Arbeidstid – Bakgrunn-status-fremtid AT-samling Utdanningsforbundet Bergen juni 2013.
Arbeidsplassar i barnehagen Kontaktforum barnehage 18. november 2014
Arbeidstidsavtalen.
FAGERLIA VIDEREGÅENDE SKOLE: PEDAGOGISK UTVIKLINGSARBEID
Anne-Marie Ytrebø og Guri Kyte 2015©
Kva er vår oppgåve i Bømlo?
Visjon Ørsta vidaregåande skule: Meistring gjennom aktivitet og utforsking.
Folkehelse på dagsorden Hordaland fylkeskommune si rolle i partnarskap for folkehelse.
SFS 2213 Arbeidstidsavtalen for undervisningspersonalet i kommunal og fylkeskommunal grunnopplæring Revidert september 2014.
IA-ledelse – 2 nye tilbud fra KS WORKSHOP
Arbeidstid SFS 2201.
ELEVVURDERING Skedsmo kommune Dag 1: Kursleder: Mona E. Flognfeldt, Høgskolen i Oslo.
Ludvigsen-utvalet NOU 2014:7 Elevenes læring i fremtidens skole Revisjon eller revolusjon av læreplanen?
Hardangerbiblioteka. Målsetjingar Å gi brukarane av biblioteka i Hardanger eit betre tilbod. Best mogeleg bruk av den samla kompetansen ved biblioteka.
” Frå Utdanning til Jobb ” Hausten 2011 / Våren 2012.
Kommunestruktur Frå viljeserklæring til handling.
Gje rom for lesing i Nordhordland Bakgrunn: Nasjonal strategi/plan Nasjonal strategi/plan Lokale føresetnader: Lokale føresetnader: –Mange små kommunar/skular.
Diverse tema Kurs for lokale tillitsvalde Loen mars 2011.
Nettverk for miljølære Olaug Vetti Kvam Skolelaboratoriet i realfag Universitetet i Bergen Bergensvassdrag 26. august 2004.
Inn på tunet som moglegheit i velferdstenestene Karoline Bjerkeset, prosjektleiar, Inn på tunet-satsinga Bruk av Ipt innan rusomsorg.
Aktuelt / open post Loen Skulering m.m. våren 2013 HTV-seminar, Førde Rektorkonferanse (HTV), Førde Politisk råd, oppstart.
Spesialpedagogiske utfordringar. TV sin rolle Oppleving av at elev ikkje får tilfredstillande utbytte Oppmelding, utrgreiing VedtakOrganiseringKvardagen.
Konferanse om kunnskapsløftet 23. og 24. mars 2006 Grunnlaget for verksemda i skulen ligg i læreplanen. Følgeleg vert det viktig å ha kompetanse på dette.
Av Kari, May Linn, Silje og Hanne
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
Nærmiljø og samfunn Ein barnehagekvardag med mangfald Med vekt på det fleirkulturelle i barnehagen og vindauge mot verda Kultur på tvers UBUNTU- ”min identitet.
Loen 23. og 24. mars Anne K F Midtbø Barnehagen som læringsarena Utfordringar i ny rammeplan for barnehagen sett frå kommune- administrasjon Anne.
Avsluttande prosjektarbeid – Vidareutdanning i data Kvinnherad kyrkjelege fellesråd på nett.
Leksjon 03 IKT i tilrettelegging av pedagogisk materiale 3.
Noen inntrykk fra studieåret 2001 Tanker rundt året som var…
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
PROGRAMFAG TIL VAL Om faget og førebuing til oppstart
Digital kompetanse Presentasjon basert på essayet ”Den sjette kompetansen” Jostein Tvedte.
Gjere for å lære Kvernsteinsparken i Hyllestad
Visjon: Sikt høgare! Kjerneverdiar: Kompetent Aktiv Tett på.
Velkomen til Sogn og Fjordane Helsing til Stortinget sin kommunal- og forvaltningskomite 27. oktober 2014 Fylkesordførar Åshild Kjelsnes (AP)
Voss kommune Personale og økonomi Dataopplæring i Voss kommune Målsetjing i Voss kommune Kvifor dataopplæring Kva betyr dette for oss? Gjennomføring av.
HEILT EKTE. «Ung meistring i vill vestlandsnatur» - Espen Bruun- HEILT EKTE.
Kurs for valfunksjonærar Kyrkjevalet Innhald Velkomen til kurs! Nytt ved kyrkjevalet i 2015 Kursmateriell: Valhandbok Røysting på valtinget  Utstyr.
Arbeid for alle Jeg er mer enn Psykisk syk, jeg har arbeidsevne!
BRATTEBERG SKULE ● Ein lærande organisasjon i utvikling ● Prosjektskule
Skuleovertaking * Bratteberg skule er praksisskule for lærarutdanninga ved HVO. * Skuleåret skal Sæbø skule og Bratteberg skule ha praksisopplæring.
Workshop: Kjenneteikn ved god eigenvurdering Oppgåver a) Kva er suksesskriterier for eigenvurdering? (for elevar) b) Kva metodar vil kunne føre til god.
Arbeidsmøte Mål for økta: Skape betre forankring for utviklinga i dei tre fasene i progresjonsplan hausten Førebu prosessane gjennom dei.
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
3. trinn, Øyra Vurdering for læring.
KS - Nettverk for arbeidsgjevarpolitikk, Skjåk kommune
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
Erfaringar frå og planar for Drømmeskuleåret ved Stryn vgs
- Skjeringspunktet mellom Innovasjon Norge og kommunale næringsfond -
Vegen vidare… Kva skaper eit godt og utviklande læringsmiljø?
NYTT SKULEÅR – NYE MULEGHEITER
Utskrift av presentasjonen:

ENIG OG TRO I 200 ÅR Prosjektoppstart hausten 2010 og avslutning våren 2014

VIKTIG FOR OSS Langsiktig jobbing med felles mål Eit kunstuttrykk Involvere alle elevar og lærarar Skape eit nytt interessefelt for nokre elevar – kanskje ei framtid innan mediekommunikasjon

DETTE HAR VI GJORT Planlegging av heile prosjektet med Anita Killi som fagleg rettleiar

Kick-off-seminar med forpliktingar mot 2014-jubileet med m.a. ordførar og kommunalsjef Idèskaping ved skolane Innkjøpt nytt teknisk utstyr Gjennomgang av nytt utstyr med IKT- konsulent

Fagseminar med Inger Christine Årstad

KVA VIL VI GJERE VIDARE Leige inn profesjonell rettleiing til dei einskilde skolane Gje alle elevar og lærarar erfaring i å lage film (animasjon, dokumentar o.l) Perfeksjonere oss i bruk av nytt teknisk utstyr og programvare Samarbeide med den kommunale programkomiteen for 200-årsjubileet Avslutte med filmfestival med profesjonell konferansier i kvalitetsmessige gode lokale

UTFORDRINGAR Få involvert absolutt alle lærarane Få det tekniske utstyret og programvaren til å fungere ”knirkefritt” Få god nok kvalitet på råfilmane God nok redigering – god og severdig film