Erfaringer fra NAV Foreldrepenger Kommunikasjonssamling 17. november 2011.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
GJELDENDE RETNINGSLINJER SESONGEN  En ny sesong nærmer seg. For å unngå ev. misforståelser og klager skal gjeldende retningslinjer følges.  Skulle.
Advertisements

Sosiale medier og eDemokrati Førsteamanuensis Øystein Sæbø Informasjonsystemer UiA.
Deltaker på sosialt nettsted Bruker du sosiale medier som for eksempel Facebook, Twitter eller LinkedIn? (Prosent av Internettbrukere) 17 Dagligbankundersøkelsen.
Guide til Facebook - sider og arrangementer
HVA ER ?.
#ksindeks Header: Relation 1 Internal/Identier/File name
9/19/11 Webbdagarna 2011 | Betala med mobilen | Copyright 2011 PayEx Betaling 2.0 -Er betalingsløsningene så viktige ?
Månedsevaluering november 2011
Digital markedsføring
• De første månedene: – lesere • Fra november 2012: fra besøk pr måned.
Fotograf Eiliv Leren © Destiansjon Tromsø
E-Training.… utforsking av nye fronter Dr. Ing. Bassam Hussein NTNU.
Surfing sosial media - Bilkjøring Her lærer vi hvordan du kan bruke Sosiale medier til å se på et bestemt tema - Bilkjøring Vi skal se på Twitter, Facebook,
Status for iverksetting av velferdsteknologi i Helse og omsorg
Velferd i Norge: Arbeid, aktivitet og trygghet
Resonare-satsingen i Region Nord 1.Oppstart – høsten Læringstilbud som satsingsområde 3.Erfaringer 4.Opplæringstilbud 2007 Tone Nøren, LMS ved Universitetssykehuset.
Kommuneavtalene - nok en gang Oppfølging av samarbeidsavtale om formidling av høreapparat og høretekniske hjelpemidler.
Hvordan bruke IKT som kulturbedrift
Orientering og status Ringeriksbadet Personalmøte
Oppstart Hoveddel Avslutning Hver elev taster et 7-sifret tall. Det skal ha fire tall før komma og tre sifre etter komma og det skal ikke inneholde.
Innovasjonsarbeidet - hvor langt har vi kommet? Sigrun Vågeng 8. september 2010.
Erfaringer fra Nasjonalt e-ID program Arne Berner
Surfing sosiale medier - kjendiser Om du lurer på om sosiale medier er noe for deg kan du titte på en del av inneholdet før du bestemmer deg. Vi skal se.
Arkivforum 14. juni juni 2012 | Arkivforum | Gry Ystebø, HR-prosjektet Oslo kommune.
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Årstad. NAV, Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne.
§12 konferanse Sandnes/Åna 1. Og 2. september 2011
9-Jul-14 1 Velkommen til bostøttesamling!. 9. jul Vi er nesten 50 deltagere, og representerer: 13 store kommuner KS KBL Husbanken.
1 Pilotsamling, Oslo november 2009 Formidlingsplan: BIT Reiseliv generelt og Nasjonal Booking spesielt.
TNS gallup Ledende helsesøstre: Skolehelsetjenesten i grunnskolen og videregående Landsomfattende kommuneundersøkelse september 2003 Seniorrådgiver Bjarne.
”Tremånederskontroll” UNN, 27. og 28. sept Viktig problemstilling - slik handlingsplanen ser det Ventetiden er lang ved mange hørselssentraler.
12 K -møtet Vold i nære relasjoner Møte hos Fylkesmann Fra Ingerd S Backe.
Samarbeidsprosjekt felles tjenester – Gratangen, Lavangen og Salangen kommuner Orientering for Sosial- og barnevernsavdelingene 9. desember 2005 på Huset.
Arbeids- og velferdsforvaltningen
Brukerseminar NAV, Side 2 Brukerseminar 25. oktober 2007  Informasjon fra NAV / Tolketjenesten  Tolk på arbeidsplass v/ tolkene på ASVO.
Arbeid er førstevalget
Møte med det norske arbeidsmarkedet.
Sosiale medier og kriseinformasjon. «.. en teknologisk nyvinning som har potensial til å endre våre arbeidsvaner. Deltakelse i sosiale nettverk, samarbeid.
Brukerundersøkelsen 2011 Bergen. NAV, Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne i Hordaland.
Status på bruk av Innovasjonsportalen
KOLUMBUS AS Rogaland kollektivtrafikk FKF nedlagt pr
Byggenæringens nye konjunkturrapport og hva vi ønsker oss fra arkitektene.
NAV Vennesla Etablert 19 desember ble det klare retningslinjer fra politisk hold at vårt store satsningsområdet var unge voksne. Nav Vennesla.
Trivsel på jobb - Utfordringer - Trygghet -
Vedlegg til bedriftsundersøkelsen mai 2016 NAV Rogaland.
Hvor får brukerne den beste hjelpen?
Digital strategi for «Virksomhetens navn»
Evaluering av hovedoppgavesemesteret
Lokal brukerundersøkelse for NAV-kontorene i Hordaland
NAV og brukere med nedsatt arbeidsevne
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Åsane
Team X-lence Hva står vi for?.
Status for 12.2 Beslutning Status Test av 12.2 var tilfredsstillende Tilbakemelding fra interesseorganisasjonene ble avgjørende Releaseplan.
Sosiale medier på En innføring.
Sak 7 - Workshop om Helhetlig behandling av post – hva ønsker Tjenesteeierne  Spørsmål fra Gruppe
Eventuelt.
Velferdstekn ABC program
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Ytrebygda
Fagdag om evaluering innen folkehelsearbeid i kommunene Sted: Scandic Stavanger City Tid: 5. desember 2017 kl Påmeldingsfrist: 21. november.
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Bergenhus
SUS 2/18 Arbeidsmiljøundersøkelsen orientering i fakultetsstyret SU
NAV Kontaktsenter v/ Line B. Øversveen
NAV i tall og fakta 2016.
Riktig hjelp på riktig sted
Drukningsstatistikk 2017 Redningsselskapet

Lokal brukerundersøkelse 2015 NAV-kontorer i Hordaland
yr.no statistikk (for det meste)
Status NAV i Oppland – august 2014
BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.
Prosjekt Digisos Hvordan få flere til å søke digitalt? L
Utskrift av presentasjonen:

Erfaringer fra NAV Foreldrepenger Kommunikasjonssamling 17. november 2011

Pilot sosiale medier • Facebook-siden startet 5. sept • Pilot i seks måneder • Formål: Teste ut nytteverdien for NAV med å gi bruker-service i to nye kanaler; Facebook og chat • Chat for brukere i Rogaland forsinket, trolig oppstart før jul • Besvares av seks fantastisk flinke veiledere ved KS Hordaland, her ved Lene og Gisle

Før oppstart • Kartla behovet, foreldrepengeområdet tronet øverst • Utarbeidet svarberedskap for alle mulige tenkelige og utenkelige situasjoner • Spesialopplæring med fokus på språk og form • Planla bemanning og ressursutnyttelse