Brukarundersøkjing Fokusområder:

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Advertisements

Likeverd og likestilling. Kva meinar vi med likeverd? Alle er like verdifulle. Uavhengig av kjønn, rase, nasjonalitet, stilling eller status. -døme: svarte.
V ELKOMMEN TIL FORELDREMØTE og samarbeid på Bore skule.
3.KLASSE VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE. VAKSNE I KLASSEN: Renate Furenes: Kontaktlærar Norsk, matematikk, engelsk, Andreas Mikalsen: Gym Anne Molla: Musikk.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
Tom Rune Kongelf Ny rammeplan for barnehagar kvar står vi? Styrarnettverket 4.november 2015.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
OLWEUS ARBEID Indre Hafslo oppvekstsenter. Kva er mobbing? Tenk/diskuter.
BRATTEBERG SKULE ● Ein lærande organisasjon i utvikling ● Prosjektskule
Ordenselevar: Ronja og Rebekka Veke 22Vekeplan Veke 22 Vekeplan FagLæringsmål. Du skal læra: Norsk Rettskriving. Multimodale tekstar. (Bilete og tekst)
VURDERING FOR LÆRING Forskrift til Opplæringsloven, § 3
OPPSUMMERINGSSAMLING ELEVVURDERING 28. april 2009 SKULEEIGARS TANKAR OM VEGEN VIDARE.
Anita Holm Cirotzki – Loen 19. november 2015 Høyring om endring i barnehagelova Barn med særskilde behov.
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
-Ein tydeleg medspelar Økonomiplan OD-møte
Velkommen til foreldremøte 2.trinn Onsdag 30. september 2015.
Egil Hartberg-læringsleiing og vurdering for læring Bør starte med å vise elevane kvar dei skal kunne til slutt. Løfte blikket og sjå på den lange kompetansereisa.
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE. VAKSNE I KLASSEN: Ann Helen Tveit: Kontaktlærar Norsk, matematikk, engelsk, naturfag, samfunnsfag, KRLE, musikk, gym. Andreas.
Samarbeidet mellom skule og heim er forankra i Opplæringslova, forskrifter til lova og i Kunnskapsløftet. Skulen skal støtte heimen i oppfostringa av.
Skuleovertaking * Bratteberg skule er praksisskule for lærarutdanninga ved HVO. * Skuleåret skal Sæbø skule og Bratteberg skule ha praksisopplæring.
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe i Gjesdal kommune har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde.
Vel møtt!.  155 elevar dette skuleåret, 81 elevar på småtrinnet og 74 elevar på mellomtrinnet  Rundt 18% framandspråklige  Fleirkulturell skule  17.
Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå.
Undersøking – SFS Kven svarar? Om kontinuitet.
Opplæringsplan i basiskunnskap lesing og skriving
Velkommen til Tu skule Foreldremøte tysdag 7.februar kl
Velkommen.
Refleksjon over egen læring har stor effekt
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
Velkommen til foreldremøte 19. september 2017
Vikemarka skule i Ørsta.
Opplæringslova kapittel 9A
Felles mål: Føresette og skole har eit felles ansvar for å leggje til rette for best mogleg læring og utvikling hos ungdommen.
Ekstern vurdering for kvalitetsutvikling i barnehagen
Foreldrekontaktar og Fau
Velkommen til foreldremøte
Forventningar til heimen - skulen
Kap 9 Fordjupingsoppgåva
STORFORELDREMØTE
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
Vurdering for læring ”Eleven skal få råd og tilbakemeldingar som fortel korleis han/ho kan få auka lesefart og leseforståing” Mål for aksjonsperioden:
Forventingar til foreldre frå skulen
SLIK VERT DU FLINK TIL Å FRAMFØRE FOR ANDRE
Stafettloggen - handlingsrettleiar
SPRÅKLØYPER Ein introduksjon
Lov om grunnskolen og den vidaregåande opplæringa (opplæringslova)
Studiebarometeret: Sei kva du meiner om studieprogrammet ditt!
Den nasjonale studentundersøkinga om studiekvalitet
23.mai 2018 KOMPETANSE FOR MANGFALD
Fister skule 3-delt skule, 54 elevar.
Kvalitet i opplæringa PPT-samling 15. mai 2018.
Leseopplæring 1. trinn FYLL GJERNE PÅ MED EKSTRA INFORMASJON FOR SKOLEN/TRINNET LESEOPPLÆRINGEN LOKALT: INNFØRING AV BOKSTAVER REKKEFØLGE PROGRESJON LESING.
Den matematiske samtalen
Verdiar i nye ålesund Verdidebatt og verdiblink Leiarsamling P1 Komité for kulturbygging og verdiar.
alle barna sin rett til god omsorg
Tjødnalio skule Ved 6. og 7. trinn
BARNEHAGE- STRUKTUR HARAM KOMMUNE
Rapport, forslag til vedtak og vidare arbeid
Når emnet vert undervist
Diskusjonsframlegg frå styret
® Utallege møter - tverrfaglige mange dyre timeverk
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
Om vurdering og nye eksamensformer
Opplæringskontoret for prosess og mekanisk industri.
NYTT SKULEÅR – NYE MULEGHEITER
Velkomen til foreldremøte for 2. trinn
FORELDREMØTE 5B Sagstad skule hausten 2019.
6. årssteg - veke 19 MELDINGAR TIL HEIMEN Sund Glesnes skule
Utskrift av presentasjonen:

Brukarundersøkjing www.bedrekommune.no Fokusområder: Informasjon om fagleg og sosial utvikling, fagleg innhald og undervisningsopplegg Vurdering undervegs; skriftleg og munnleg Informasjon om kartlegging

Brukarundersøking - Fokus Motivasjon til å lære, krav til eleven Læringsstilar Tilpassa undervisning Samarbeid med heimen Munnleg og skriftleg dialog Informasjon Forventninger Ro og orden Studieteknikk Læringsstrategier

Ekstern skulevurdering Vurderingsgruppa skriv ein rapport om resultatet av vurderinga. Rapporten trekk fram verksemda sine sterke sider, og kva utfordringar skulen har.   Vurderinga tek ikkje mål av seg til å gje eit fullstendig bilete av skulen, men eit bidrag til kva ein kan arbeida vidare med innan det fokusområde som er vurdert.

Vurderingstema Leseopplæringa: - kartleggjing -          integrering i andre fag -          arbeidsplanar -          læringsstilar -          samarbeid med heim

Metodar Vi har i denne vurderinga valt å nytte fylgjande metodar: Vurdering av planar vi har fått på førehand frå skulen Observasjon i klassene Samtale/ intervju med lærarar, rektor, foreldre og elevar. Spørjeundersøkjing blant elevar

Skulen sine sterke sider innan vurderingstemaet Kartlegging: Skulen er oversiktleg og godt organisert.I skulekvardagen vert elevane følgt godt opp.Skulen nyttar ulike typar kartleggingsmateriellsom: ·        Carlsten ·        Læringssenteret sine prøver ·        nasjonale prøver. Resultata frå kartleggingar vert diskutert i fellesskap blant kollegiet, tatt opp på kontaktmøte, PPT kontakta om behov, lagra på server.

Skulen sine sterke sider innan vurderingstemaet Integrering i andre fag: Elevane får høve til å lese både høgt og stille i dei fleste fag. IKT vert nytta i delar av leseopplæringa, og ulike ped.program er i bruk. Skulen nyttar Ped Arbeidsplanar: Alle elevane nyttar arbeidsplanar. Læringsstilar: Skulen er fysisk tilrettelagt for å kunne nytte ulike læringsstilar. 

Samarbeid med heimen: I møte med FAU fekk vurderarane eit klart inntrykk av eit godt samarbeid mellom heim og skule. Foreldra er godt nøgde med leseopplæringa, læreverket som vert nytta og systematikken i leseopplæringa. Elevane skal lese heime kvar dag. Leseopplæringa vert oppfatta som positiv for alle partar.

Skulen sine utviklingsområder innan vurderingstemaet Kartleggjing Liabygda skule bør ha ein plan for lese- og skriveopplæringa. Denne planen bør vere meir enn ein metodisk plan. Kartlegginga bør kome fram i lese- og skriveoppl.planen. Skulen driv ei form for kartlegging i dag, men den bør setjast betre i system, noko som skal kome fram i planen. Arbeidet med kartlegging bør vere ei hjelp til å skape ei best mogleg tilpassa opplæring for elevane. Dette bør kome fram i planen.

Integrering i andre fag Ei bevisstgjering i kollegiet for å få integrert leseopplæringa i dei fleste fag. Dette kan gjelde tilgang til ulike typar materiell som kan gjere dette arbeidet både meir motiverande og meiningsfylt. Dei fleste elevane skriv i spørjeskjema at dei er ”kjempeglade” i å lese.Det kjem vidare fram at ikkje alle får høve til å lese på skulen kvar dag. Det er viktig for innlæring og leselyst at elevane får lese på skulen kvar dag. Elevane etterlyser òg tilgang til meir lesestoff av ulike kategoriar.

Arbeidsplanar Vi har sett at alle elevane nyttar arbeidsplanar, noko som er positivt. Likevel burde planane for dei ulike trinna vore utarbeidd frå ein meir lik mal. Inn mot leseopplæringa meiner vi at arbeidsplanar kan vere eit godt verkty for å tilpasse arbeidsmengde og arbeidsmåte, differensiere lekse, skape samarbeid med heimen o.l.

Læringsstilar Kunnskapen om ulike læringsstilar er svært viktig i skulen i dag. Vi har sett at dei tilsette ved skulen nyttar seg av ulike læringsstilar. Vi vil likevel leggje vekt på kor viktig det er å halde seg oppdatert på dette området, slik at ein kan gje kvar enkelt elev ei best mogleg leseopplæring. Fokuset på at elevar tilegnar seg kunnskap ulikt, er svært viktig å ha med seg i kvardagen. Klasseromma bør stimulere meir til leselyst.

Samarbeid med heimen Foreldra bør vere med i utarbeidinga av ein plan for lese- og skriveopplæringa. Alle foreldre/ føresette bør kjenne til innhaldet i ein slik plan. Oppgåver for heimen skal vere nøye avklarte, slik at alle er kjende med korleis dei skal ta del for å sikre ei god leseopplæring. Det er viktig at dette gjeld for alle elev-gruppene.  

Internt dokument: Positive observasjoner ved Liabygda skule  ·     Harmoni ·      Ro ·      Godt samarbeid elev, lærar,heim ·      Godt-arbeidande lærarar ·      Fin tone i kollegiet ·      Elevar tek lett oppgåver/ beskjedar ·      Elevane aktive i friminutta

Leirskule Vedtak samarbeidsutvalet 25.03.04 Elevar ved Liabygda skule skal på to leirskular i perioden frå 3.-7.kl. Ein på Yste Skotet haust eller vår (femte kvart år) Ein på våren i 6. el. 7. Kl (anna kvart år) Inntekter frå arr. i regi av skulen skal gå inn på ein leirskulekonto som skulen disponerar

Diverse www.pedit.no/gs/stranda/