Velkommen til Knastedekket AS sin «Breisladden 2017»

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
HVA ER ?.
Advertisements

NYTT FRA FREDRIKSTAD Institutt for Journalistikk utlyser nye kurs, søker etter markedsansvarlig og kursledere. Spre denne informasjonen videre, særlig.
Møte for bedriftskontaktene 4. oktober • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda.
Det handler om byen vår Bergen har et problem • Luftforurensingen i Bergen er helseskadelig. Det er påvist at folk blir syke • Hver dag står folk i lange.
Møte for bedriftskontaktene 28. august * Kort status * Besøk fra Team Carma * Veien videre: Finansiering og prioriteringer Agenda.
PowerPoint laget av Bendik S. Søvegjarto Konsept, tekst og regler av Skage Hansen.
HVA ER ?.
03/22/13FJORDNORWAY Navn på din destinasjon og Fjord Norge presenterer årets nasjonale Vestlandskampanje Din logo.
Den store mystiske kampanjen Dokumentasjon av effekt ved annonsering i avis alene Et samarbeidsprosjekt mellom Norges største lokal- og regionaviser –
Tips til profilbilder Bruk et unikt bilde til å representere bedriften. Eksperimenter med forskjellige bilder for å se på responsen Endre toppbildet/bannerbildet.
Rekruttering og utvikling av klubben som nettverksarena.
Sommerkampanje 2011 Spre glede.
Kommunekampen -Et trimtilbud med moderne vri. For folk i form til O-VM
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
Norwegian i sosiale medier Fra kampanjeside på Facebook til omdømmebyggende aktiviteter i flere kanaler.
Salgsteknikker & Sosial media
LANSERINGSPLAN - DIGITAL MARKEDSFØRING og PR
Dyreparken på 300 sekunder.
Klamydiaprosjekt 2012/2013 Evaluering Engø 7. oktober 2013.
Velg sjøveien - medieomtale og annonsering Informasjonssjef Anne Kristin Hjukse Oslo Havn KF.
Varemerkeprogrammet Sikkerhet og forbrukertrygghet
Konsept • Målet er å spare flest mulig kilometer bilkjøring i jobbreiser • Bedrifter stiller i 4 klasser etter bedriftenes størrelse. • De bedriftene.
? Hva er.
Hva er ?. Facebook er et av de mest kjente sosiale medier eller nettsamfunn. Det er en gruppe mennesker som ved hjelp av data (internett) kommuniserer.
”Flyttelasset” Trafikanten + Ruter = Sant April 2012.
Luranetunet - offentlig/privat drift Konkurranse gjorde alle bedre!
Lokalpolitikere i sosiale medier. Dagens nettbruker Den aktive nettbrukeren Vi er alle produsenter Kommunikasjon fremfor monolog.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Åpen klasse Innleveringsfrist 15. august.
FORSKNINGSTORG – april 2012Berit Rødsand3 Hva «får» dere av arrangørene Telt Strøm Møbler Nettilgang Kaffe og pizza og hyggelig samvær.
SOSIALE MEDIA OG WEB Norges bryteforbund Inger Wold.
Sosiale Medier SOSIALE MEDIER ER FREMTIDENS MARKEDSKANAL OG BRUKEN HAR EKSPLODERT DE SISTE ÅRENE VI GJØR DEG SYNLIG I MENGDEN.
Sosiale medier og kriseinformasjon. «.. en teknologisk nyvinning som har potensial til å endre våre arbeidsvaner. Deltakelse i sosiale nettverk, samarbeid.
Strategiweekend Vatnar Ungdomssenter Fredag 4. – 5. april 2008 Hjelpemidler for å få til en effektiv kommunikasjon.
BEDRIFTSIDRETTEN I NORGESIDE 1 Lagledermøte ”Du trenger ikke bekymre deg om helsen.” ”Den forsvinner av seg selv.” Robert Orben Norges Bedriftsidrettsforbund.
BEDRIFTSIDRETTEN I NORGESIDE 1 Kick-off mosjonskampanje 8. september 2008 Aktive Sykehus Sykehuset i Vestfold HF.
Velkommen til foreldremøte 1. rød. Informasjon om 2. klasse  Klassene fortsetter slik de er nå.  Jeg fortsetter som kontaktlærer.  Anbjørg fortsetter.
Medietrening Slik får vi suksess. Mediearbeid for deg som tillitsvalgt ●Bruk av media for å få gjennomslag ●Hvordan håndtere de dårlige sakene ●Hvordan.
Rekruttering og utvikling av klubben som nettverksarena.
Skiskytter-VMs talentpris. Hva «Skiskytter-VMs talentpris» er en talentpris der NSSF og Oslo2016 skal løfte frem og hylle de 32 største skiskyttertalentene.
Høgskolen i Buskerud og Vestfold Studentundersøkelse 1.årsstudenter 2012 Høgskolen i Buskerud.
Sosiale medier Film: Social media revolution 2011Film.
Hvordan skal vi gjennom fokus på læringsmål og elevvurdering skape et økt utbytte for den enkelte elev? Læringssamtalen Hvordan skal vi gjennom fokus på.
| Sammensatte tekster. Sammensatt tekst består av flere elementer enn bare ord kan bestå av ord, bilde, musikk og animasjon som brukes sammen for å få.
Invitasjon til Jæren Sparebank Cup 2016 (Klepp Cup) Turneringen spilles helgen april på Klepp Stadion.
Markedsføring.
Whopp WHOPP er en aktivitetskonkurranse mellom videregående skoler og ungdomsskoler i Oppland. Den gjennomføres i koblingen til de olympiske grunnverdiene.
RETNINGSLINJER FOR TELIA NORGE I SOSIALE MEDIER OPPDATERT JANUAR 2017
Oppfølging av etterlatte
EUROPEISK MOBILITETSUKE
Plan for Sosiale medier
Mimmi Kvisvik Frokostmøte
Hvordan bruke presentasjonene
Finn ut hvordan det er å spille i korps Prøv korps i 6 uker !
Roede-kurslederen på Facebook
Bli med på årets Kompetansesamling fredag 4. – lørdag 5
Tips for bruk av sosiale medier
Gode venner som hjelper andre
P2 kommunevåpen Aktiviteter.
Forslag til for- og etterarbeid
Markedsplan 2011.
Award-konsept.
BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.
Verdier og visjon i nye Stavanger
R A U S H E T Gjennomføring av workshop (1)
Quiz gir deg fler kunder!
Elevinstruksjon 2018/19.
Klubbutvikling Visjon Virksomhetsidé Verdier (3V)
Hovedside Om fotballen.eu Statistikk for siden annonsetyper/størrelser
Samtidig som akademisk skriveuke på UV 8.april
Utskrift av presentasjonen:

Velkommen til Knastedekket AS sin «Breisladden 2017» En vårkampanje som er tenkt å øke bevisstheten om vår nye nettbutikk for motorsykkeldekk.

Tidspunkt fra 15. april til 15. mai 2017 Dette blir en kampanje der vi oppfordrer folk gjennom facebook og twitter til å sende inn sitt beste «breisladd-bilde» på motorsykkel. 4 ukesvinnere skal kåres, og premiene til hver blir et eksklusivt sett med dekk, selvfølgelig. Kåring av vinner hver fredag, basert på hvor mange likes bildene har. Ukesbildet med flest likes vinner. Kostnad blir 4 dekksett a 1000,- = 4000 i ren premiekostnad. 8000 er satt av til trøstepremier ved negativt utfall av konkurransen Somekrisen as krever 20 000 i sitt anbud ved negativt utfall. I tillegg kommer arbeidstimer til ansatte. En par uker i forkant bør man bygge opp speningen på sosiale medier ved å hinte til en fremtidig konkurranse som starter ved en gitt dato. Poenget er å engasjere mange brukere, og da må ordet spres. Dekkene er lagervare

Bilder postes på facebookveggen vår Brukerne kårer vinneren! 4 orginale og spennende bilder velges ut. Ala noe slik som dette:

Annonsering og forarbeid Annonser via nettbutikken, facebook og twitter. Twitter linker til annonsesiden på facebook. Forslag til annonsetekst: Lyst til å vinne et sett med testvinnende dekk til verdi mange tusen kroner? Post et bilde av deg selv på banen/lukket område der du utfører en liten skrens med motorsykkelen din. Dere brukere kårer vinneren hver uke. Flest likes vinner! Fokus på lovlydigheten ved dette. Vi tar avstand fra herjebilder i trafikkerte områder. Få klarhet i annonseringsregler slik at man ikke bryter loven.

Underveis i kampanjen En ansatt må være på vakt og følge opp aktivitet i facebookveggen. Gjerne hause opp positive utsagn og diskusjoner, men også se an negativ utvikling. Denne ansatt får ekstratillegg for å følge med sosiale medier også utenfor arbeidstid. ETIKK: Vi havner i en gråsone med denne kampanjen. Enkelte brukere kan finne på å utføre lovstridig oppførsel i trafikk, og ikke på lukket område slik konkurransen er tiltenkt.

Etterarbeid EVALUERING. Salg i perioden, sidevisninger, antall følgere osv osv osv. Gratulere vinnere, og skrive litt om «eventyret», og samtidig hinte til nye lignende konkurranser senere. Ved postiv konkurranseomtale på facebookveggen, lar vi alt være og bruker dette som litt pr. ved senere anledninger Ved negativ omtale engasjerer vi «somekrisen AS» som hjelper oss ved videre håndtering. Hvis noen skader seg i forbindelse med bidletaking og legger ut om dette, har vi diverse premier som vi sender ut, samtidig som vi forteller om dette på sosiale medier.

Ansvarsforhold Daglig leder har godkjenningsansvar for kampanjeutleggelsen. Ansatt nr. 1337 med informasjonsbehandlingsbakgrunn blir kampanjeleder, og har oppfølgingsansvar. Lønnsavtale ligger klar for kampanjeperioden.