Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertTord Ellingsen Endret for 9 år siden
1
03/22/13FJORDNORWAY Navn på din destinasjon og Fjord Norge presenterer årets nasjonale Vestlandskampanje Din logo
2
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY
3
Vi skal finne «The Best of FjordNorway» Gjennom en konkurranse skal vi kåre Vestlandets 10 beste attraksjoner/opplevelser Kampanje vår/sommer 2013 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY
4
Tekst Vi skal få de som besøker oss til å ta bilder av våre flotte steder og dele sine egne opplevelser. Så skal vi la hele Norge stemme på hva som er det beste vi har å by på. ALLE KAN DELTA! Destinasjonene, innbyggerne og turistene. Kampanjen - en fotokonkurranse Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter
5
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter INNSAMLING AV BILDER
6
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Hvordan? Slik deltar du enten du er turist, lokal eller destinasjon: 03/22/13FJORDNORWAY 1. TA BILDE av de beste opplevelsene dine på Vestlandet.
7
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY 1. TA BILDE av de beste opplevelsene dine på Vestlandet. 2. TAGG (MERK) BILDET MED #Bestof #FjordNorway #sted (eks.Preikestolen) Hvordan?
8
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY 1. TA BILDE av de beste opplevelsene dine på Vestlandet. 2. TAGG BILDE MED #FjordNorway #Bestof #sted 3. DEL BILDE På Instagram og en egen webside Hvordan?
9
Instagram deler Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Sosiale medier Når man deler et bilde, vil alle vennene dine og potensielt deres venner igjen se dette.
10
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Konkurranseside Galleri Så vil bildet du har tatt komme opp på en egen webside i et flott galleri.
11
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Konkurranseside Galleri Bildet er da også merket
12
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter HVORDAN FÅ FOLK TIL Å TA BILDER
13
Plakat Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter
14
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Plakater
15
Bordkort Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Kort Bordskilt
16
Rullerende skjermer Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Nyeste bidrag vises Les mer på fjordnorway.com/bestof
17
17 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Klær
18
Vi lager KAMPANJEKIT som lastes ned fra konkurransesiden og som skal brukes til å promotere konkurransen og din egen destinasjon. Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Alle destinasjonene på Vestlandet skal være med • Plakater (A3 / A4 / A5) • Bordkort • Bordskilt • T-skjorter • Buttons • Facebook coverfoto • Facebook post
19
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter MARKEDSFØRING AV KONKURRANSEN TIL NORGE OG STEMMING
20
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Annonse Magasin
21
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Annonse Magasin
22
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Annonse Magasin
23
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Annonse Magasin
24
www.fjordnorway.com/bestof Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Coverfoto til Facebook
25
25 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Banner eksempel
26
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter KONKURRANSESIDEN Hele Norge stemmer 03/22/13FJORDNORWAY
27
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Konkurranseside Forside
28
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Konkurranseside Galleri
29
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Konkurranseside Galleri
30
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Sosiale medier Facebook
31
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter KÅRING OG PUBLIKUMS PREMIER 03/22/13FJORDNORWAY
32
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Blant de mest populære bildene skal juryen plukke ut «the Best of FjordNorway». De ti vinnerbildene skal representere de fire dimensjonene av FjordNorway; Jury Touch - Spectacular - City - Life
33
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Publikumspremier SITT EGET BILDE PÅ TIMES SQUARE
34
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Publikumspremier Klær fra Helly Hansen og lignendeEn fantastisk rundreise til de 10 vinnerstedene. Uansett hvor det måtte være
35
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter ER DIN DESTINASJON EN AV VESTLANDETS BESTE OPPLEVELSER? 03/22/13FJORDNORWAY
36
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Er Din destinasjon en vinner får vi: • DEN ÆREFULLE TITTELEN: «Best of FjordNorway» og rett til å bruke dette i all markedsføring
37
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY I tillegg får vi: • Et eget Serverdighets-skilt #best of • Best of Fjord Norge markeringer • Profilering av vinnerbildene fra ditt sted i fremtidige kampanjer i inn og utland. • Masse gratis markedsføring gjennom annonser, sosiale medier og PR
38
Infomøte 8. APRIL 10. MAI 03/22/13FJORDNORWAY Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 20. MAI 15. AUG Startkit online Start kampanje Slutt kampanje Tidslinje Oppfølging av vinner
39
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY
40
03/22/13FJORDNORWAY ER DIN DESTINASON DET BESTE VESTLANDET HAR Å BY PÅ? = Din logo
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.