Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Markedsplan 2011.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Markedsplan 2011."— Utskrift av presentasjonen:

1 Markedsplan 2011

2 Innretting i 2011: videreføring og forsterkning
Fortsette og forbedre nasjonal merkevarebygging gjennom fokus på MadeinNorwayNow, egne nettsider og sosiale medier Kampanjer på viktige områder Forsterke konseptet gjennom økt kommersialisering av butikkene. Kjeden legger til rette for og leverer materiell for lokale kampanjer/aktiviteter. Forsterke samspillet ytterligere mellom nettsted, blogg, butikk og sosiale medier

3 Faste aktiviteter - kjede
Kjeden - ukentlig Blogg – innhold ca tre artikler hver uke, hvorav 1 er NFH (plukket ut av våre råd og utvalg) Posting på kjedens webside, Facebook og Twitter – presentasjon facebook-siden Annonse for butikkene – ny annonsemal Plakat/gatebukk Kjeden – månedlig og annenhver måned Nyhetsbrev fra MiNN til egen mailingliste, hver måned Nyhetsbrev fra NFH med mulighet for lokal tilpasning pr/butikk bekostet av kjeden, annenhver måned Kjeden på årsbasis Katalogoppføring for alle butikker (Gule Sider, Opplysningen 1881, Nummeropplysningen 180, Google.) Søkemotorannonsering for alle butikker Tagging på nett Årskontingent/serverleie på web til kjede og alle butikkene

4 Faste aktiviteter - butikk
Butikk - ukentlig Annonserer ukens produkt – ny annonsemal Gatebukk og utstilling av ukens produkt Poste på egne websider og Facebooksider Butikk – annenhver måned Utsendelse av nyhetsbrev – supplert med egne aktiviteter, tema, tilbud og produkter. Distribueres enten på Facebook, elektronisk til egen mailingliste og/eller fysisk utsendelse.

5 Kampanjer Strikkekampanje – jan/feb Bunadskampanje – april/mai
Lanseringskampanjer - høst Barnebunad Snøhetta-kolleksjonen Julekampanje – nov/des

6 Garnkampanjen Alle store anledninger med respekt for seg selv, blir hedret med sine offisielle og uoffisielle strikkedesign. VM i Oslo 2011 blir ikke noe unntak. Nå vil vi i Norsk Flid Husfliden utfordre deg og alle andre strikkentusiaster til å strikke din VM-lue. Inspirasjonen bør være på plass, nå som VM-feberen brer seg over landet. Ta pinnene og fantasien fatt, og send inn et bilde av din VM-lue slik du synes den bør være. Og stem på de bidragene du liker best. Vi kårer tre vinnere som blir premiert med hver sin eksklusive strikkepakke fra Arne&Carlos eller Tine Solheim, utviklet for Norsk Flid Husfliden.

7 Utvikling Oppdatering profil – ny designmanual
Nytt garnsamfunn på Utrede nettshop Tilbud til butikkene om lokale varianter av bunadsfilmen (faktureres lokalt) Tilbud om assistanse fra kjeden ved opprettelse av facebook-profil for din butikk


Laste ned ppt "Markedsplan 2011."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google