Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Barnevernkonferansen 2013 Union Hotell Geiranger 18
Advertisements

LK06 – fra ord til handling Prosjekt Åfjord vgs/Rissa vgs
Etikk i pedagogisk arbeid
Bjørn Overland Dialogen betydning i kvalitetsvurdering Nasjonal konferanse for kvalitetsvurdering Hafjell: 15 – 16 januar 2009.
LP-modellen fra et rektorperspektiv
Haugalandet 2015 – 2017 skolebasert kompetanseutvikling
Presentasjon Meistringsteamet Tysvær Therese Johnsen Inspektør Os ungdomsskule Merete Lekven Meistringsteamet, Os kommune.
Velkommen til praksismøte for ABLU Torsdag 19.mars 2015
Skolen som lærende organisasjon NFFL
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Kriterier for skolen som lærende organisasjon
Prinsipper for arbeid i lærergruppene Levanger 20. – 21. april 2006 Torunn Tinnesand lp-modellen læringsmiljø og pedagogisk analyse.
Velkommen til praksismøte i kunnskapsområdet: Samfunnsfag, religion, livssyn og etikk (SRLE) Fredag 2. oktober Barnehagelærarutdanninga 2015.
TERMIN: 2011-HØST ORD EMNEKODE: UG1PEL15110 KANDIDAT NR DATO: 13/12-11 PEDAGOGIKK OG ELEVKUNNSKAP EKSAMEN.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
Tom Rune Kongelf Ny rammeplan for barnehagar kvar står vi? Styrarnettverket 4.november 2015.
Klasseledelse: Oppstart av en undervisningstime Berit Bratholm:
PTF-kurs Eirik Sundan – Roger Øverås Foto: Bjørn Erik Olsen.
BRATTEBERG SKULE ● Ein lærande organisasjon i utvikling ● Prosjektskule
OPPSUMMERINGSSAMLING ELEVVURDERING 28. april 2009 SKULEEIGARS TANKAR OM VEGEN VIDARE.
IKT OG SKULELEIING Eit samarbeids- prosjekt mellom kommunene Rauma, Vestnes, Nesset, Norsk Nettskole og HVO.
-Ein tydeleg medspelar Orienteringsmøte for føresette til elevar på Vg2 Torsdag 17. september 2015.
GENG , A 08:30-11:15 B 11:30-14:15.
Skuleovertaking * Bratteberg skule er praksisskule for lærarutdanninga ved HVO. * Skuleåret skal Sæbø skule og Bratteberg skule ha praksisopplæring.
Lærande nettverk i barnehagen Utvikla frå skulane Finne vår form Rammeplanen 7 regionale nettverk + Styrarnettverk Barnehagestemne/ fagdag Studietur Sogn.
VURDERING FOR LÆRING MÅLSETJINGAR, KJENNETEIKN PÅ GOD PRAKSIS OG ORGANISERING AV LÆRANDE NETTVERK.
FYR - fellesfag, yrkesretting, relevans
Delmål: Å utvikle en lærende organisasjon
Teoriens rolle - analyse
Velkommen til foreldremøte 19. september 2017
Status: LeseLos og «Ungdomstrinn i utvikling»
Kunnskapsutvikling gjennom samtaler
Rapport: Å ville utvikle skolen
Delevaluering av prosjektet Haugalandsløftet
Brukarundersøkjing Fokusområder:
SKULEOVERTAKING Bratteberg skule 28.januar-15.februar
Læringsutbytte frå eit studentperspektiv
| Munnleg kommunikasjon
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
”Gode og trygge lærarar”
Vurdering for læring ”Eleven skal få råd og tilbakemeldingar som fortel korleis han/ho kan få auka lesefart og leseforståing” Mål for aksjonsperioden:
Nasjonalt senter for nynorsk i opplæringa
Kort om implementering
Interkommunalt PPT samarbeid i 4 kommunar
Nettverk for veiledning av nyutdannede lærere Stord,
– verdier og prinsipper for grunnopplæringen
SPRÅKLØYPER Ein introduksjon
Omgrepslæring B – Samarbeid
Språkløyper - nasjonal strategi for språk, lesing og skriving
23.mai 2018 KOMPETANSE FOR MANGFALD
Utforskende undervisning A – Forarbeid
Læring på ungdomstrinnet
alle barna sin rett til god omsorg
Misoppfatninger knyttet til tallregning B – Samarbeid
La elevene løse oppdraget B – Samarbeid
Kvikkbilde 2 Distributiv egenskap A – Forarbeid
Kvikkbilde 1 Kommutativ egenskap A – Forarbeid
Vi kartlegger først og fremst for å kunne legge fram data på utviklingssamtalene. Observasjon- og kartleggingsverktøy kan brukes til planlegging og tilrettelegging.
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
Overordna del – verdiar og prinsipp i grunnopplæringa
Critical Literacies and Awareness in Education
Oppgavestreng 4 · 256 A – Forarbeid
Egenvurdering i matematikk B – Samarbeid
Dybdelæring – regneark B – Samarbeid
Inkluderande barnehage- og skulemiljø
Matematikklæreres profesjonelle utvikling B – Samarbeid
Dybdelæring - GeoGebra B – Samarbeid
Modul 4 – Dynamisk kartlegging
Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle
Modul 4 – Dynamisk kartlegging
Utskrift av presentasjonen:

Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå Møte mellom menneske

Mentor 2- utgangspunkt Vi er praksisskule- praksis som kollektivt ansvar Vi vil halde fram med utviklingsarbeid Styrka samarbeid mellom høgskulen og grunnskulen – kvalifisering for det komplekse lærararbeidet Skuleovertaking

Aksjonslæring som teoretisk referanseramme Mål/grunnlag Planlegging Gjennomføring Observasjon metode Mål/nytt grunnlag Refleksjon Evaluering

TEMA Kompetansebygging- Utvikling av god læringskultur i eit praksisfellesskap der vi legg vekt på relasjonsskaping og reell medverknad

“ I denne samanheng har omgrepet praksisfellesskap to tydingar: Det profesjonelle fellesskapet på Bratteberg skule, og det profesjonelle fellesskapet mellom Høgskulen i Volda og Bratteberg skule.... Målet er at vi gjennom profesjonelt fellesskap på begge område skal skape gode læringskulturar, og at dette skal kome studentar, nyutdanna, nytilsette og erfarne lærarar til gode».

Kva verktøy kan eg som skuleleiar bruke for å fremje utvikling av ein profesjonell kultur som styrkjer både studentar, nyutdanna og erfarne lærarar si faglege meistring?

Oppstart av prosessen Tett dialog med rektor Val av LØFT.....ein tenkjemåte Invitasjon til samarbeid med høgskulen «Små drypp av info» i kollegiet Utprøving av ny form for medarbeidarsamtale (formell samtale) Bevisst bruk av den uformelle samtalen Organisering av kurs for tilsette- assistentar først Bevisst val av faglitteratur- les det som er relevant

Arbeid i nettverk Plan for møta God førebuiing Alle får kome til orde- disponering av tida Gi kvarandre rettleiing og oppmuntring/anerkjen ning....

Eksamensoppgåve Korleis kan grunnskuleutdanning og praksisfelt samarbeide om å utvikle profesjonelle dialogar?

Læringsutbytte Leiinga må vere med frå starten For å få til utvikling må ein kome fort i gong med «aksjonar»/handling Stort behov for kopling mellom teori og praksis i skulen Viktig med kompetanse på rettleiing på ulike nivå, for alle (nyutdanna, erfarne....) Relasjonsbygging, anerkjenning og medverknad er grunnleggjande prinsipp

Læringsutbytte forts. I utgangspunktet handler alt om møte mellom menneske

Betydning for min arbeidsplass Ein prosess har starta Dette er blitt ein del av vår utviklingsplan Motivasjonen er stor- LØFT fungerer! Vi er i ferd med å etablere nye nettverk Har fått innsikt i nye verkty: Reflekterande team, ny modell for medarbeidarsamtale.... Vi tenkjer langsiktig: Etablere nettverk, LØFT som ein del av vår kultur....coaching, empowerment..

Utfordringar - Tida - Ta eitt steg om gongen, ikkje «gape for høgt» - vere konkret nok, lett å bli teoretisk - tore å prøve og feile

Tips til nye studentar - Involver leiinga med ein gong - Bruk nettverksgruppene! - Sorter i litteraturen, ver selektiv i kva du les! - Bruk «kritiske vener», del tankar og idear - Set i gong med handling tidleg - etterspør handling og vis engasjement