Egil Hartberg-læringsleiing og vurdering for læring Bør starte med å vise elevane kvar dei skal kunne til slutt. Løfte blikket og sjå på den lange kompetansereisa.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Velkommen til foreldremøte. Sakliste  Forventninger  Timeplanen  Fag  Læringsmål  Lekser  Ukeprøve  Klassemiljø  Sosiale tiltak  Info fra FAU.
Advertisements

TIDE Knowledge is only as good as its intelligent application Schmoker, 2006 Kunnskap er bare så god som mottakerens evne til å bearbeide den.
M ENYOPPGÅVE --- VÅREN årssteg -- Volda ungdomsskule.
BRUKERUNDERSØKELSE I SKOLEN INFORMASJON TIL SKOLENE DATAINNSAMLING I dette dokumentet følger viktig informasjon om hvordan dere som skole kan bidra til.
V ELKOMMEN TIL FORELDREMØTE og samarbeid på Bore skule.
Uib.no UNIVERSITETET I BERGEN Spørsmål i undervisningen – Hvordan påvirker ulike typer elevenes læring? Samling for veilederne i realfagspartnerskap 7.
 Presentasjon av trenarar/støtteapparat rundt laget  STIL Fotball sine verdiar  Kvalitetsklubb  Organiseringa av tilbodet vårt (treningstider, kamp)
Velkommen til foreldremøte 9D. Innhold Nye fag for året. Bruk av hjemmesiden til 9D og informasjon om foreldreundersøkelsen. Tips: Hvordan gi tilbakemelding.
Tom Rune Kongelf Ny rammeplan for barnehagar kvar står vi? Styrarnettverket 4.november 2015.
BRATTEBERG SKULE ● Ein lærande organisasjon i utvikling ● Prosjektskule
OPPSUMMERINGSSAMLING ELEVVURDERING 28. april 2009 SKULEEIGARS TANKAR OM VEGEN VIDARE.
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Samarbeidet mellom skule og heim er forankra i Opplæringslova, forskrifter til lova og i Kunnskapsløftet. Skulen skal støtte heimen i oppfostringa av.
Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå.
Opplæringsplan i basiskunnskap lesing og skriving
«Kommunikasjon og tekstskaping»
VEKE 39 Vekesong: Eventyrvisa Mål for undervisinga Time Måndag Tysdag
Velkommen til foreldremøte 19. september 2017
«Kommunikasjon og tekstskaping»
Brukarundersøkjing Fokusområder:
James Nottingham Challenging Learning Haugalandsløftet
Velkommen! Bli den beste du kan bli!.
Velkommen til foreldremøte
Kva har barn eigentleg rett til?
Informasjon om eksamen
PALS.
Kap 9 Fordjupingsoppgåva
STORFORELDREMØTE
Vurdering for læring ”Eleven skal få råd og tilbakemeldingar som fortel korleis han/ho kan få auka lesefart og leseforståing” Mål for aksjonsperioden:
Forventingar til foreldre frå skulen
Velkommen til foreldremøte
SPRÅKLØYPER Ein introduksjon
Skriving 1 Skriveutvikling og planlegging av skrivesituasjoner
Å lese og lære Læreplanen sier at faget skal stimulere elevene til å
CLILprøvar og språkutvikling - resultat frå eit prosjekt på 7. trinn
Velkommen til morgenmøte om ERTMS
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID på mobil
Omgrepslæring B – Samarbeid
Språkløyper - nasjonal strategi for språk, lesing og skriving
23.mai 2018 KOMPETANSE FOR MANGFALD
Fister skule 3-delt skule, 54 elevar.
Kvalitet i opplæringa PPT-samling 15. mai 2018.
Leseutvikling og læringsstrategier
Formål og vurdering i høyere utdanning
Kompetanse for mangfold Jåttå vgs
Vel digital postkasse på Noreg.no
Utforskende undervisning A – Forarbeid
alle barna sin rett til god omsorg
Samtaletrekk B – Samarbeid
Misoppfatninger knyttet til tallregning B – Samarbeid
Læringsmiljø §9a: Handlingsplikt Bedre læringsmiljø
Tjødnalio skule Ved 6. og 7. trinn
Kurs for brukere av KFF-KSS
Osloskolen lanserer Skolemelding
Profesjonsfaglig digital kompetanse​ - et kommuneeksempel
STUDIESPESIALISERANDE
Skrive for å lære: mikrooppgaver på kurset
Når emnet vert undervist
Elevar som referansegruppe i ein ny-produksjon Wenche Gausdal
Referat frå foreldremøte
® Utallege møter - tverrfaglige mange dyre timeverk
Bruk av muntlig i fremmedspråk- klasserommet
Overordna del – verdiar og prinsipp i grunnopplæringa
Skrive for å lære: mikrooppgave A tom. C (assosiasjonsoppgaver)
Skrive for å lære: mikrooppgave C-G
Gjer greie for nasjonalromantiske trekk
Opplæringskontoret for prosess og mekanisk industri.
Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle
Hva er en foreldrekontakt?
6. årssteg - veke 19 MELDINGAR TIL HEIMEN Sund Glesnes skule
Utskrift av presentasjonen:

Egil Hartberg-læringsleiing og vurdering for læring Bør starte med å vise elevane kvar dei skal kunne til slutt. Løfte blikket og sjå på den lange kompetansereisa først. Målet med å gå på skule: Få best mogeleg kompetanse til slutt! Avgjerande for læring og kompetanseutvikling: 1.At elevane trener. 2.På det som er viktig. 3.Med smarte strategiar.

Tidspunkt for undervegvurdering superviktig: Tips/råd må kome når elevane er svolte og motivert, ikkje når oppgåva er levert!!! Mål: Få gode svar på spørsmål frå alle elevar når som helst i skuleåret! Den profesjonelle læraren har: Kunnskap om korleis elevar lærer Kan kunsten å undervise Har effektiv undervisning der elevane trener Får til godt læringsmiljø Gir framoverretta tilbakemeldingar Lærer sjølv og ilag med fellesskapet, «spelar kvarandre gode»

Skriveprøva er ferdig! Læringsstøttande, ikkje nasjonal prøve Måler skrivekompetanse innan 5 skrivehandlingar(reflekterande, argumenterande, forteljande, beskrivande og utforskande skriving) 5. el 8. trinn(eller andre) 15 min idémyldring, 60 min til å skrive Ser på kommunikasjon, innhald, tekstbygging, språk og rettskriving 5 meistringsnivå, 3 er forventa nivå. Får ut ein profil på kvar elev i høve desse Viktig med tolkingsfellesskap NB! Logg med elevane denne veka, refleksjonsnotat neste veke på team!