Egil Hartberg-læringsleiing og vurdering for læring Bør starte med å vise elevane kvar dei skal kunne til slutt. Løfte blikket og sjå på den lange kompetansereisa først. Målet med å gå på skule: Få best mogeleg kompetanse til slutt! Avgjerande for læring og kompetanseutvikling: 1.At elevane trener. 2.På det som er viktig. 3.Med smarte strategiar.
Tidspunkt for undervegvurdering superviktig: Tips/råd må kome når elevane er svolte og motivert, ikkje når oppgåva er levert!!! Mål: Få gode svar på spørsmål frå alle elevar når som helst i skuleåret! Den profesjonelle læraren har: Kunnskap om korleis elevar lærer Kan kunsten å undervise Har effektiv undervisning der elevane trener Får til godt læringsmiljø Gir framoverretta tilbakemeldingar Lærer sjølv og ilag med fellesskapet, «spelar kvarandre gode»
Skriveprøva er ferdig! Læringsstøttande, ikkje nasjonal prøve Måler skrivekompetanse innan 5 skrivehandlingar(reflekterande, argumenterande, forteljande, beskrivande og utforskande skriving) 5. el 8. trinn(eller andre) 15 min idémyldring, 60 min til å skrive Ser på kommunikasjon, innhald, tekstbygging, språk og rettskriving 5 meistringsnivå, 3 er forventa nivå. Får ut ein profil på kvar elev i høve desse Viktig med tolkingsfellesskap NB! Logg med elevane denne veka, refleksjonsnotat neste veke på team!