Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertChristopher Nesse Endret for 5 år siden
1
CLILprøvar og språkutvikling - resultat frå eit prosjekt på 7. trinn
Språk åpner dører Oslo november 2007, Eli Moe
2
Mål Utvikle to elektroniske parallelle prøvar i engelsk (lytting og lesing) for elevar på 7. trinn. Prøvane skal vere tilgjengelege for skular/elevar etter at prosjektet er ferdig. Sjå på utvikling av ferdigheiter i engelsk i to forskjellige elevgrupper i løpet av eit skuleår.
3
Prosjektdeltakarar Fremmedspråksenteret - initiativ - finansiell støtte Skular - 4 CLIL-skular (m/lærarar) - 7 skular har deltatt med elevar i ei kontrollgruppe Aksis / nytt namn: Uni Digital - prosjektadministrasjon - testutvikling - statistisk analyse Enovate A/S - teknisk plattform
4
Prosjektfasar Vår 2008 : utvikling av lese- og lytteoppgåver, innspeling av lyd, pilotering av oppgaver, statistisk analyse, konstruksjon av Prøve 1 og Prøve 2 Haust 2008: CLIL-elevar og kontrollgruppe tar Prøve 1 Vår 2009: CLIL-elevar og kontrollgruppe tar Prøve 2 Haust 2009: Analyse og rapportskriving Mål 1
5
Prøvekonstrukt Lytting Lesing forstå detaljar forstå hovudinnhald
trekkje slutningar Lesing finne spesifikk informasjon og forstå detaljar forstå hovudinnhald forstå samanheng i tekstar trekkje slutningar Mål 1
6
Oppgaveformat Lytting Lesing Click item - instruksjonar
Multiple choice - korte samtalar - korte nyheitsmeldingar - intervju Lesing Click item Click text Multiple choice - korte tekstar - ei lengre historie Click word Who could say Move paragraph Mål 1
7
Prøveutvikling Tradisjonelt IRT-analyse el Rasch-analyse
Utviklar ein prøve Piloterer prøven Analyse av resultat Item som ikkje fungerer, blir tatt ut eller omarbeidd. Nye item utvikla. Ny pilot Ny analyse osv. NB. En slik prøve er utvalgsavhengig!!! IRT-analyse el Rasch-analyse Piloterer fleire prøvar samtidig som er delvis knytt til kvarandre (incomplete linked design). Ei pilotering er nok. NB1 Prøven ein set saman er ikkje utvalgsavhengig NB2 – Einaste måten å lage parallelle prøvar på Mål 1
8
Utprøvingsdesign Bkl. → Items ↓ 1 2 3 4 5 6 7 8 L-Items-01 L
R-Items-01 R R-Items-02 R-Items-03 R-Items-04 R-Items-05 R-Items-06 R-Items-07 R-Items-08 R-Items-09 R-Items-10 R-Items-11 R-Items-12
9
CLIL-prøvar (utpr. våren 2008)
Statistikk Prøve 1 Prøve 2 Items 52 Lytting / Lesing 23/29 Estimert 0.95 Vanskegrad (mean) (%) 51% Vanskegrad (mean) (θ) 0.11 Diskriminering (mean) 0.52 Fit (Rasch – Simulation) 0.139 0.992
10
Oppgåver - lytting Format Prøve 1 Prøve 2 Click Item 5 Dialogue 6 News
7 Interview Total (Listening) 23
11
Oppgåver - lesing Format Prøve 1 Prøve 2 Click Item 2 Click Text 3
Click Word 4 MC 5 Move Paragraph Story Who 7 6 Total (Reading) 29
12
Mål 1
13
Elevgrupper I alt: 235 elevar CLIL-elevar: 104 elevar (6 klassar)
Kontrollgruppe: 131 elevar (7 klassar) Mål 2
14
Eksponering for engelsk
CLIL-elevar: engelsk i engelsktimane + deler av samfunnsfagtimane (25 – 35/40 timar) Skule timar Skule timar Skule timar Skule timar (denne klassen hadde CLIL-undervisning på 6. trinn også) Kontrollgruppe: engelsk i engelsktimane Mål2
15
Kva kan vi forvente? At elevgruppene er omtrent like flinke i utgangspunktet? At CLIL-elevane er flinkare enn elevane i kontrollgruppa i engelsk etter timer samfunnsfag på engelsk? At sosio-økonomisk bakgrunn/skular frå dei største byane slår ut på resultata? At den klassen som hadde CLIL-undervisning på også på 6. trinn er flinkare enn de andre? Mål 2
16
Prøve 1 og Prøve 2 - 1 Prøve 1 Prøve 2 Tidspunkt aug/sept 08
mai/juni 09 Elevar CLIL: 104 Kontroll: 131 Poeng (gj.sn) % % Reliabilitet 0.934 0.939 Mål 2
17
Prøve 1 og Prøve 2 - 2 Mål 2
18
Prøve 1 – CLIL- og kontrollgruppe
Mål 2
19
Prøve 2 – CLIL- og kontrollgruppe
Mål 2
20
Skilnader mellom gruppene
alle format alle ferdigheiter spesielt stor skilnad i oppgåver som krev at elevane må trekkje slutningar Mål 2
21
Prøve 1 og Prøve 2 -3 Gruppe Ferdig-heit Resultat P 1 Resultat P 2
Fram-gang Standard- avvik P1 Standard-avvik P2 CLIL- Lytting 14.42 17.63 3.21 5.16 4.50 elevar Lesing 16.56 19.73 3.17 7.18 6.26 Totalt 30.98 37.37 6.39 11.68 10.34 Kontroll- 11.97 14.56 2.59 4.93 5.36 gruppe 12.37 16.11 3.74 6.56 7.31 24.34 30.66 6.32 10.68 11.96 Mål 2
22
Konklusjonar CLIL-elevane skårar høgre enn elevane i kontrollgruppa (også når prosjektet starta). CLIL-elevane har litt større framgang enn elevane i kontrollgruppa (ikkje signifikant). Den klassen som har hatt CLIL-undervisning i to år, har klart best resultat på begge prøvane. Skilnadene mellom CLIL-elevane blir mindre. Dei blir større i kontrollgruppa. CLIL-undervisning går ikke ut over de svake. Ingen signifikante skilnader mellom jenter og gutar. Mål 2
23
Prøvane Kartleggingsprøvar for 7. trinn http://test7.enovate.no
Prøve 1 er tilgjengeleg i haustsemesteret Prøve 2 er tilgjengeleg i vårsemesteret
24
Short instructions - Click item
25
Dialogues and news items - mc
26
Interview - mc
27
Click text
28
Multiple choice
29
Who could say
30
Click word
31
Move paragraph
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.