Studieleiarsamling måndag 29. mai 2006 Mitt liv som studieleiar Øyvind Glosvik Kva vil vi med studiekvalitetsarbeid. Korleis gjere kva og korfor.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kunnskapsløftet og fysisk aktivitet: Kompetanseutvikling i skolen
Advertisements

Strategi for forsknings- og utviklingsarbeidet ved HiSF Frode Olav Haara.
På vei til ingeniør ? Eit tilpassa utdanningsløp, lokalt og for fagfolk Er det mulig ? Elisabeth og Turid.
Praktisk eksamen Vg2 – sensorskolering 31
Om vurdering i vg skole ”Opplæringens mål er å ruste barn og unge til å møte livets oppgaver og mestre utfordringer sammen med andre” (Generell læreplan.
Verktøy i arbeid med kvalitetsvurdering
Anne Elisabeth Frode Beate og Eli på veilednings- oppdrag,to kommuner,
EQS prosessteikning Rettleiing for deg som skal bruke prosesskart-editor i EQS.
Stjernø-utvalgets møte i Sogndal 12.september 2007.
Ny rammeplan for barnehagen
Spørretimen 2010 Overformynderiet Korleis handterer vi arkivet etter overformynderiet? Depotkrav Kva krav er det til eigne depot til 2012? Elektronisk.
UTDANNINGSVALG.
Tysværvåg B&U-skule og Stangeland U-skole.
Avdeling for ingeniørutdanning
Bruk av data i kvalitetsarbeid
Dagens tema: roller og tilganger i ePhorte
Arbeidsplassar i barnehagen Kontaktforum barnehage 18. november 2014
-Ein tydeleg medspelar Nettverksmøter for rådgivarane – mars 2015 Rose Mari Skarset – rådgivar - utdanningsavdelinga.
Arbeidstidsavtalen.
FAGERLIA VIDEREGÅENDE SKOLE: PEDAGOGISK UTVIKLINGSARBEID
KURS FOR HTV Råd og rettleiing i arbeidet med tilsetjingssaker Torill Marie Kufaas Karlsen Anne Siri Bentsen.
Minoritetsspråklige søkere til videregående opplæring skoleåret
Herøy vidaregåande skule Avd Herøy Herøy vidaregåande skule Avd Herøy Ligg sentralt plassert. Tett ved: Ligg sentralt plassert. Tett ved: -Herøy.
Revisjon av kommunikasjonsstrategien for Møre og Romsdal fylkeskommune Presentasjon for OD-møte september 2014.
Opplæringslova.
Effektiviseringsnettverk - Oslo Fjell kommune Nær innbyggjarar Kommune i vekst - ung befolkning Matriseorganisasjon - 5 tenesteavdelingar.
Hardangerbiblioteka. Målsetjingar Å gi brukarane av biblioteka i Hardanger eit betre tilbod. Best mogeleg bruk av den samla kompetansen ved biblioteka.
An approach to multimodal and ergonomic nomadic services Marco Riva og Massimo Legnani.
Diverse tema Kurs for lokale tillitsvalde Loen mars 2011.
Lom, juni 2006 Personalseminar Sambandet mellom det individuelle og det institusjonelle i forsking og vitskap Har det nokon relevans for AØS? Øyvind Glosvik.
Norane skule Tirsdag Fellesøkt med utgangspunkt i kopihefte Aldersblanding klasse 2 skuletimar Måndag Gruppesamtalar – ein skuletime.
Musikkfa get Korleis blir innhaldet, organiseringa og undervisninga no, då?
Konferanse om kunnskapsløftet 23. og 24. mars 2006 Grunnlaget for verksemda i skulen ligg i læreplanen. Følgeleg vert det viktig å ha kompetanse på dette.
Kartlegging av symptomer ESAS
Vanlege nynorskfeil.
Presentasjon Meistringsteamet Tysvær Therese Johnsen Inspektør Os ungdomsskule Merete Lekven Meistringsteamet, Os kommune.
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Velkommen til praksismøte for ABLU Torsdag 19.mars 2015
Tema Vg1, kap 4.
Kapittel 4 Skriving av klasser. 4.1 Anatomien til ein klasse Så langt har vi brukt ferdige klasser frå klassebiblioteket i Java Vi lagar objekt og brukar.
Ny rammeplan for barnehagen Konsekvensar for matematikkfaget.
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Øyvind Glosvik Om leiing og læring
LMS i en læringskontekst Svein Ove Lysne Høgskolen Stord/Haugesund
1. 2 Kan forsking leiast i praksis? Korleis kan leiarar sikre god FOU? Torstein Hole Medisinsk avdeling Ålesund sjukehus.
Loen 23. og 24. mars Anne K F Midtbø Barnehagen som læringsarena Utfordringar i ny rammeplan for barnehagen sett frå kommune- administrasjon Anne.
Elektroniske erfaringar - med organisasjonsteori på nett
Noen inntrykk fra studieåret 2001 Tanker rundt året som var…
Kap 4 og 5 i Eva Maagerø: Språket som mening
Mitt oppdrag Kva for utfordringar, i ny rammeplan for barnehagen, vil praksisfeltet trekkja fram som særs viktige for førskuleutdanninga Perspektiv ein.
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
Visjon: Sikt høgare! Kjerneverdiar: Kompetent Aktiv Tett på.
Velkomen til Sogn og Fjordane Helsing til Stortinget sin kommunal- og forvaltningskomite 27. oktober 2014 Fylkesordførar Åshild Kjelsnes (AP)
FYLKESMANNEN I SOGN OG FJORDANE Høyringskonferanse 7. mai 2007 Fylkesmannen og den regionale inndelinga –Basis for Fylkesmannen –Prinsipp –Stoda i Sogn.
Voss kommune Personale og økonomi Dataopplæring i Voss kommune Målsetjing i Voss kommune Kvifor dataopplæring Kva betyr dette for oss? Gjennomføring av.
Naaman Ein dag sa jenta til matmor si: «Om berre husbonden kunne koma til profeten i Samaria, skulle nok han fri han frå hudsjukdomen.» 2.Kongebok.
Vilkår for regional samfunnsutvikling
Regional planstrategi
FORMÅL/MÅL Sogn regionråd Barnehagane skal bli lærande barnehagar Alle tilsette skal merke utv.arbeidet.
Fusjon - Vestlandshøgskulen Avdelingsmøte Avdeling for lærerutdanning,
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe i Gjesdal kommune har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde.
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
Per Olav Sørås Regionsamling 21.oktober 2010
Den nasjonale studentundersøkinga om studiekvalitet
Ny som universitetslærer
Når emnet vert undervist
NYTT SKULEÅR – NYE MULEGHEITER
Den nasjonale studentundersøkinga om studiekvalitet
Utskrift av presentasjonen:

Studieleiarsamling måndag 29. mai 2006 Mitt liv som studieleiar Øyvind Glosvik Kva vil vi med studiekvalitetsarbeid. Korleis gjere kva og korfor.

Studieleiarsamling måndag 29. mai 2006 I utgangspunktet er det å vere studieleiar ein.. Drittjobb! Men den har sine interessante sider. Får vi lov å konse om desse.. då er den ikkje så verst…

Studieleiarsamling måndag 29. mai 2006 Masterprogrammet i organisasjon og leiing Master i organisasjon og leiing, med spesialisering i helse- og sosialleiing og utdanningsleiing Årsstudium i utdanningsadminstrasjon Årsstudium i helse- og sos. adm Rektorskolen FU-varianten (Folkeuniversitet i Bergen) 16 emneplanar (minst) Om lag 70 studentar (?) XX av desse skal ha rettleiing på masteroppgåver (?) ( ) Studieleiar 20% Underviste H04-V05 30 sp. + rettleier 10 masterstudentar 160 timar plusstid Må ta same runde på nytt, H06- V07 Klare stressrelaterte plager (migrene, aggresjon..)

Studieleiarsamling måndag 29. mai 2006

I P E A IntegrasjonEntreprenørskap AdministrasjonProduksjon Stabilitet Forandring Studentar Fagfeller Internt Eksternt

Studieleiarsamling måndag 29. mai 2006 IE AP

IE AP Kontroll Kos Kaos Kvalitet

Studieleiarsamling måndag 29. mai 2006 IE AP Finne og halde fast ved dugelege lærekrefter, intro- dusere dei til mi tolking av studiet, skryte, trøste, hjelpe Fagutvikling, retning for studiet. Nye emne, foranding av studieplanane, nytt pensum, vinkel, tenking, ideologi, nye marknader Bygging av administrative system, følgje reglane, opptak, avvikling, søknader om utsetjing, kontrakter, budsjett- spørsmål Gjennomføring av studie- og emneplanar. Opplegg for emnegjennomføring Kvalitet i studiene Tidsplanar, oppmøte, evalueringar

Studieleiarsamling måndag 29. mai 2006 Oddbjørn Knut Åge Olina Helge Edmund Svein Ole Astrid Ingrid Roger Haldor Astrid Sissel Einar IE AP Rektor Svein H. Wenche F: Eva Marie H. Petter Øgar Elisabeth Fosse Helge Hernes Ivar Eilertsen TomMorten Dorthea Åse Roger.. Kollegaer ved AØS Anne Grete Ingrid Anita Liv Janne Irene Jan-Erik Kari Tor Robertsen Leiv Opstad Kari Thorsen Studiesjef Direktør Jorunn Møller Knut Roald

Studieleiarsamling måndag 29. mai 2006 IE AP Prosjekt om sjukepleieleiing med UiB og HiB Profesjonsforsking ved HSF Knuts doktorgrad Olinas doktorgrad Prosjekt om velferd og trygd? Den tredje vegen? Åges doktograd? FORNYING EMNEPLANAR!!! SHP-Velferdsleiing Fireårsplan Sensurplan Rettleiingsfordeling Overvaking Tett på studentane Alltid synleg Ta kritikken Leggje om etter innspel Formell/uformell info Berre dugelege folk Mykje ansvar Tett og direkte tilbake- meldingar Takle studentinteraksjon STOR pedagogisk fridom Minst mogeleg kjefting og surheit

Studieleiarsamling måndag 29. mai 2006 I P E A Welcome to the wonderful world of the studieleiar Prioritering H04-V05

Studieleiarsamling måndag 29. mai 2006 Den ideelle fordelinga mellom funksjonane studieleiar skal fylle P A I E (Slik eg ser det, då…) Men min røyndom er ikkje idell – Korleis har eg jobba - kva er planen?

Studieleiarsamling måndag 29. mai 2006 Prioritering Studentane kjem i første rekkje Gjennomføring alle emneplanar Revidere til ny runde Bygge alle system – rutiner (A) Finne feilkjeldene og snubletrådane P Kari Kjos: lagar no systemmappa: ”studiegjennomføringspermen”

Studieleiarsamling måndag 29. mai 2006 Prioritering Forskingsprosjekt knytt til utdanninga Våre eigne folk underviser meir Masterstudentane ein ressurs for HSF Studentane produserer empiri for vår forsking E

Studieleiarsamling måndag 29. mai Kva med I’en og A’en? Administrative funksjonar – konstant problem. HSF MÅ aksepterer at studiet er knytt til fleire avdelingar. Er vi same organisasjon? Ikkje for meg…AØS og AHF ≠ HSF Integrasjonfunksjonen – konstant skadelidande med studieleiar i Førde og dei tilsette ved studiet i Sogndal. Kven tek seg av dei? Ingen. Men det er vanleg i HSF. Høgskular svake på I.

Studieleiarsamling måndag 29. mai 2006 Her er svaret…: Kva var spørsmålet? Korleis gjere kva og kvifor P A I E

Studieleiarsamling måndag 29. mai 2006 Stabilitet Forandring Studentar Fagfeller Internt Eksternt Tenke abstrakte idear om framtida Kreative og ikkje-planlagte prosessar Samtaler om det som skal bli Dekan viktigaste dialogpartnar Studieplanforandring Pedagogisk utviklingsarbeid Utvikling, muligheter Konkrete handlingar her og no Iverksetting av studie- og emne Planlagt endring (framdrift) Samtaler med studentar Evaluering Erfaringar Resultat (karakterar, søking) Bygge system, følgje reglar Ikkje bruke for mykje pengar Økonomikonsulent, studie- konsulent som støttespelarar Budsjett Eksamensreglement Rettar og plikter Føre normative samtaler Prate om faglege idear Støtte, hjelpe, tenke i lag Faget og oss sjølve Trivsel og glede Personlege utfordringar

Studieleiarsamling måndag 29. mai 2006 HSF og kvalitetsarbeidet Studieplanforandring Ped. utviklingsarbeid Utvikling, muligheter Faget og oss sjølve Trivsel og glede Personlege utfordringar Evaluering Erfaringar Resultat Budsjett Eksamensreglement Rettar og plikter EIPAEIPA