Marianne Hiltunen 2006 Læringsstilar Korleis lærer me? Korleis lærer me? Kven skal plukke Eplet for oss? Kven skal plukke Eplet for oss? - Gjer me som.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Vurdering i friluftsliv
Advertisements

Læring og undervisning Etter Olav Dalland 1999 m.fl.
Matematikk-natursti for trinn 1
Saman er me sterke! S preke – O ptimistar – F olkelige - A nsvarlige Stay’er-evne, pågangsmot, tillit!!! Spreke og frimodige INGEN skal ta oss på humøret.
Minimerke 2011 God teknikktrening. Kvifor? Utvikle barn og ungdoms evne til å handtere ballen, ha fokus på verdien av god teknikk Stimulere til fotballaktivitet.
Professor Harald Baldersheim
Hvordan kan arkivplan bli et nyttig verktøy i arkivarbeidet?
På vei til ingeniør ? Eit tilpassa utdanningsløp, lokalt og for fagfolk Er det mulig ? Elisabeth og Turid.
Kva kan kyrkja lære av skulen? Å lære å lære Meiningsfull læring.
«Fylkesbarometeret» GSI 2010/2011:
Nye utfordringer Læringsstiler Taksonomi Læringsstrategier.
Kunnskapsløftet i Kunst og handverk
FOS-Forum for oppvekst i Sunnhordland. Velkommen til samling Barn og unge med store psykiske problem/åtferdsvanskar- Oppfølging av konferansen i Hgsd.
UTDANNINGSVALG.
Tysværvåg B&U-skule og Stangeland U-skole.
Verdas beste skule,… på Toftøy ! Ingen utanfor - alle med ! Vi klarer alt ! Læring og trivsel for alle ! Visjon 1 Kva kan ein rektor ynskje seg Th Kittelsen.
Visjon Ørsta vidaregåande skule: Meistring gjennom aktivitet og utforsking.
KURS FOR HTV Råd og rettleiing i arbeidet med tilsetjingssaker Torill Marie Kufaas Karlsen Anne Siri Bentsen.
Orientering om vidaregåande opplæring, 13. og
SFS 2213 Arbeidstidsavtalen for undervisningspersonalet i kommunal og fylkeskommunal grunnopplæring Revidert september 2014.
Bør pensjonsreforma reformerast? Asbjørn Rødseth Økonomisk institutt Universitetet i Oslo.
Klubbarbeid i barnehagen
Revisjon av kommunikasjonsstrategien for Møre og Romsdal fylkeskommune Presentasjon for OD-møte september 2014.
Ludvigsen-utvalet NOU 2014:7 Elevenes læring i fremtidens skole Revisjon eller revolusjon av læreplanen?
Effektiviseringsnettverk - Oslo Fjell kommune Nær innbyggjarar Kommune i vekst - ung befolkning Matriseorganisasjon - 5 tenesteavdelingar.
Go West! Sigmund Kvernes prosjektdirektør, Sintef Steinar Nesse
Introduksjon I tillegg til autentisering, bør/skal også ein sikker kanal tilby garanti for meldings- integritet og konfidensialitet.
Frisklivssentralen Aktiv i Volda. Ein stad der du kan få hjelp til å gjere endringar knytt til livsstil. (kosthald, fysisk aktivitet, tobakk) Helsesamtale.
En stor utfordring i en skole for alle! Svein H. Torkildsen, NSMO
Bioenergioppvarming av Mo og Jølster vgs Politikardag, Leikanger 18. mai 2010.
Vanlege nynorskfeil.
Frå eitt medium til eit anna
1 H AR ME GLØYMT KULTUREN ? Magnhild Meltveit Kleppa, 29. april 2015.
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Tema Vg1, kap 4.
Kapittel 4 Skriving av klasser. 4.1 Anatomien til ein klasse Så langt har vi brukt ferdige klasser frå klassebiblioteket i Java Vi lagar objekt og brukar.
Ny rammeplan for barnehagen Konsekvensar for matematikkfaget.
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
1 Timeplan 1. Metafor 2. Metafor 3. Groruddalen – en reiseskildring og reiseskildringa som sjanger 4. Modellesar 5. Strukturerande metaforar i Groruddalen.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
Førskule - rammeplan Volda1 Ny rammeplan for barnehagen Følgjer for norskfaget i eksisterande utdanning.
Nærmiljø og samfunn Ein barnehagekvardag med mangfald Med vekt på det fleirkulturelle i barnehagen og vindauge mot verda Kultur på tvers UBUNTU- ”min identitet.
Leksjon 02 IKT i tilrettelegging av pedagogisk materiale 2.
Det er ikkje - men idéen din som tel Roar Stokken.
Språket i kommunane Innleiing ved Nils Ulvund og Jan Magne Dahle.
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Interkommunalt prosjektsamarbeid i Sogn og Fjordane
1 KVA ER STUDENTPOLITIKK? Det handlar om å bry seg Å passe på at høgskulen overholder lover og regler Å sørge for at du får den utdanninga du har krav.
Terje Manger Institutt for samfunnspsykologi Universitetet i Bergen
KVA ER DET? KVA ER DET? Sosialt samvær, sosial læring,sosialisering Fritid, frihet, frivillighet, fellesskap, frilek Omsorg, oppdragelse.
Samarbeid fastlegar og Flora kommune
Hvem er jeg? 1.
Kap 4 og 5 i Eva Maagerø: Språket som mening
Mitt oppdrag Kva for utfordringar, i ny rammeplan for barnehagen, vil praksisfeltet trekkja fram som særs viktige for førskuleutdanninga Perspektiv ein.
Digital kompetanse Presentasjon basert på essayet ”Den sjette kompetansen” Jostein Tvedte.
The Sogn og Fjordane Preschool Physical Activity Study PRESPAS Fysisk aktivitet hjå 3-5 år gamle barn i Sogn og Fjordane.
Gjere for å lære Kvernsteinsparken i Hyllestad
Visjon: Sikt høgare! Kjerneverdiar: Kompetent Aktiv Tett på.
Nettverk for folkehelse - Møte 11. mars Agenda 1.Godkjenne innkalling og referat 2.Status i prosjektet og kommunane (ca 3 min pr kommune) 3.Presentasjonar.
Voss kommune Personale og økonomi Dataopplæring i Voss kommune Målsetjing i Voss kommune Kvifor dataopplæring Kva betyr dette for oss? Gjennomføring av.
Risiko- og sårbarheitsanalysar v/Haavard Stensvand fylkesberedskapssjef.
| Munnleg kommunikasjon. Kompetansemål lytte til og vere open for argumentasjonen til andre og bruke relevante og saklege argument i diskusjonar bruke.
DKS 4. trinn: På sporjakt i Oslohistorien – en dyrisk tilnærming.
Eigenvurdering og sjølvregulering
Eigenvurdering og sjølvregulering
3. trinn, Øyra Vurdering for læring.
| Munnleg kommunikasjon
Kveldskurs «Livsstilsendring- meistring av eiga helse»
Gjere greie for hovudsyn og argumentasjon
Frode Kyrkjebø, dagleg leiar, KS Sogn og Fjordane
Utskrift av presentasjonen:

Marianne Hiltunen 2006 Læringsstilar Korleis lærer me? Korleis lærer me? Kven skal plukke Eplet for oss? Kven skal plukke Eplet for oss? - Gjer me som Eva? - Eller er me meir som Adam?

Marianne Hiltunen 2006 Interesse Kva er barnet interessert i ? Kva er barnet interessert i ? Vi startar med noko barnet interesserar seg for? Vi startar med noko barnet interesserar seg for?

Marianne Hiltunen 2006 Meistring Når barnet får ei kjensle av å meistre, så ynskjer det å lære meir. Når barnet får ei kjensle av å meistre, så ynskjer det å lære meir.

Marianne Hiltunen 2006 Me bygger på det me har lært Me bruker det vi allereie meistrar til å bygge ny kunnskap Me bruker det vi allereie meistrar til å bygge ny kunnskap

Marianne Hiltunen 2006 VAKT Visuell Visuell Auditiv Auditiv Kinestetisk Kinestetisk Taktil Taktil Den taktile og den kinestetiske lærestilen har lenge vore undervurdert…

Marianne Hiltunen 2006 Kunnskapens tre Det er langt til toppen Det er langt til toppen - og kvar og ein av oss må klatre det på vår eigen måte!