Knut Roald 15.09.14
Det enkle relasjonsproblemet Mål Resultat Det doble relasjonsproblemet (Cambridgemanifestet 1972) Mål Prosess Resultat
(Sveiby og Riesling 1987:71)
Kva er skilnadene ? Informasjon # Kunnskap Kvalitetssystem # Kvalitetsarbeid Forvaltningslogikk # Kvalitetslogikk Kvalifikasjon # Profesjon Kausal # Systemisk Medbestemming # Medskaping Delegasjon # Distribusjon 5
Karakteristiske mønster i empirien: 1. Alle er førebudde til å levere medskapande innspel 2. Leiarane SPØR i staden for å …. (theory of inquiry ) 3. Vente med motførestilling 4. Alle ansvarlege for motførestilling 5. I G P og SMT 6. Vurdere systematisk for å bli systemisk
7.Krevjande former for leiing og distribusjon forts … 7.Krevjande former for leiing og distribusjon 8. Homogene / heterogene arbeidsgrupper 9. Pauserommet ingen god arbeidsstaad 10. Autoritær i ”fillesaker” 11 ….. 12 …. Osv.
FØR UNDER ETTER
Kompetanse- utvikling Handling Person Person Qvortrup 2001, Boreham 2006, Hargreaves & Fullah 2012, Gotvassli 2013
Amdam og Amdam (2008) Kommunikativ planlegging vs Tradisjonell forvaltingsbasert planlegging
Wells læringssyklus (1999) Låg intensjonalitet Erfaring Informasjon Kunnskaps- bygging Innsikt Høg intensjonalitet Individ Fellesskap