Henvisning litteratur Jan Merok Paulsen
UTFORMING AV RAPPORTEN Innholdsfortegnelse îINNHOLDSFORTEGNELSE îHELDEKKENDE - ALLE UNDERPUNKT îNØYAKTIG îLESERENS ”GUIDE”
UTFORMING AV RAPPORTEN Figurer, vedlegg og sidenummerering îFIGURER îFORKLAR HVA FIGUREN VISER îDET ER SJELDEN ÅPENBART FOR LESEREN îFIGURER NUMMERERES îREFERANSE TIL KILDE îVEDLEGG îNUMMERERES îSIDENUMMERERING (PAGINERING) îFLERE MÅTER Å GJØRE DET PÅ îSAMMENDRAGET KAN VÆRE SIDE 1 îINNLEDNINGEN KAN VÆRE SIDE 1
UTFORMING AV RAPPORTEN Referanselisten îBØKER îDrucker, Peter F New realities. London: Mandarin îTO FORFATTERE îTroye, Sigurd V. og Kjell Grønhaug Utredningsmetodikk. Oslo:TANO. îJohannessen, Jon-Arild og Johan Olaisen. Prosjekt. Bergen: Fagbokforlaget Vigmostad og Bjørke AS
UTFORMING AV RAPPORTEN Referanselisten îKAPITLER I BØKER îFimreite, Anne Lise ”Endrede betingelser for ledelse, organisasjon og styring”. I Forskerblikk på Norge. A.L. Fimreite, red. Bergen: Tano Aschehoug. îTIDSSKRIFTARTIKLER îDoyle, William ”Learning the classroom environment”. Journal of Teacher Education, 28:
UTFORMING AV RAPPORTEN Bruk av referanser îDIREKTE SITAT îxxxxxxxxxxxx (Drucker 1990:43) îHENVISNING îDrucker (1990:43) konkluderer med……… îINTERNETT îHenvis direkte til linken du har hentet informasjon fra î îBRUK DIN EGNE ORD AV HVA FORFATTEREN HAR SKREVET - BRUK DIN EGEN FORSTÅELSE îUNNGÅ FOR MYE SITAT