Vi er éin profesjon av barnehagelærarar, lærarar og leiarar i barnehage og skule. Samfunnsmandatet vårt er å fremje læringa, utviklinga og danninga til.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Helhetlig kompetanseutvikling Forståelse og muligheter
Advertisements

SOSIAL KOMPETANSE. BARNEHAGEN SKAL FORMIDLE VERDIER OG KULTUR, GI ROM FOR BARNS EGNE KULTURSKAPNING OG BIDRA TIL AT ALLE BARN FÅR OPPLEVE GLEDE OG MESTRING.
Danning – å skape seg selv
Nord-Trøndelag Leiar i barnehage og skule -store forventningar.
Generelle tiltak og forebygging
Den autoritative lærerrollen
Verdas beste skule,… på Toftøy ! Ingen utanfor - alle med ! Vi klarer alt ! Læring og trivsel for alle ! Visjon 1 Kva kan ein rektor ynskje seg Th Kittelsen.
Finsk skole møter svesk
Visjon Ørsta vidaregåande skule: Meistring gjennom aktivitet og utforsking.
-om tilknytning og relasjonskompetanse
Aktuelt / open post Loen Skulering m.m. våren 2013 HTV-seminar, Førde Rektorkonferanse (HTV), Førde Politisk råd, oppstart.
Av Kari, May Linn, Silje og Hanne
Eksamen i pedagogikk og elevkunnskap
Hvordan skape et godt læringsmiljø?
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
Nærmiljø og samfunn Ein barnehagekvardag med mangfald Med vekt på det fleirkulturelle i barnehagen og vindauge mot verda Kultur på tvers UBUNTU- ”min identitet.
Vårt pedagogiske grunnsyn.
Vi vil «være sammen»; for barna…
Et godt sted og være, leke og lære…
Helsefremmende skoler og barnehager Bjørn-Are Melvik Bodø Den store roen Foto: Bjørn-Are Melvik.
Læringskultur i ditt klasserom -Avhengig av deg som leiar -Korleis du brukar mogelegheitene til å skape ein kultur som støttar og oppmuntrar til læring.
Bergsøy skule, avd. Blåhaugen Velkomen til Bergsøy skule ”Ein god stad å vere, ein god stad å lære”
FELLESMØTE FAU & PROSJEKTGRUPPA. SAKSLISTE 1.Kontaktperson NFF 2.Møteplan 3.Modell 4.Kva skal til for at Åfarnes skole kan kalle seg ein Handshake.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
OLWEUS ARBEID Indre Hafslo oppvekstsenter. Kva er mobbing? Tenk/diskuter.
Foto: Carl-Erik Eriksson Bedre læringsmiljø Vestnes kommune.
BRATTEBERG SKULE ● Ein lærande organisasjon i utvikling ● Prosjektskule
ITU Monitor ”På vei mot digital kompetanse i grunnopplæringen” Forskings- og kompetanse- nettverk for IT i utdanninga (ITU)(ITU)
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe i Gjesdal kommune har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde.
Foreldremøte Røyneberg barnehage Sylvi Abrahamsen fagleder/pedagogisk leder.
VELKOMEN TIL FORELDREMØTE I TU BARNEHAGE Onsdag,
4. samling i Nettverk for arbeidsgjevarpolitikk
Grunnskulen, - prosjekt betre læringsresultat
Fra visjoner og verdier til praksis i klasserommet
Velkommen til Tu skule Foreldremøte tysdag 7.februar kl
Haugalandsløftet – noen refleksjoner
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Prosjekt betre læringsresultat
Opplæringslova kapittel 9A
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
Klasseledelse Utfordrende atferd Relasjonsbygging
Kva veit vi om motivasjon og meistring i skulen?
VELKOMMEN TIL 8.TRINN HAUSTEN 2017
Foreldremøte 2017 Bryne skule
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
NYTT SKULEÅR – NYE MULEGHEITER
Mobbing: avdekking – temaforståelse – tiltak - forebygging
GARNES UNGDOMSSKULE 9. TRINN HAUSTEN 2018.
Arbeidsgivarpolitikk for framtida
Mobbing – hva er vårt ansvar?
Leiar- og eigarmøte for PPT og vidaregåande opplæring 15. mai 2018
Autoritet i klasserommet
Voksenstiler (Diana Baumrind 1995)
Velkommen til foreldremøte
Velkommen til foreldremøte
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
MODELLER, VEDLEGG TIL FILM FRA UTDANNINGSFORSKNING.NO
Det autoritative perspektiv/ klima
Hva lærer barna om seg selv i barnehagen?
Vegen vidare… Kva skaper eit godt og utviklande læringsmiljø?
Refleksjonsoppgaver om voksenstiler som kan brukes på avdelingsmøter
Inkluderande barnehage- og skulemiljø
VELKOMEN SOM FØRESETTE TIL 8. TRINN HAUSTEN 2019
Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle
Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle
Hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

Vi er éin profesjon av barnehagelærarar, lærarar og leiarar i barnehage og skule. Samfunnsmandatet vårt er å fremje læringa, utviklinga og danninga til barnehageborn og elevar. Verdiane, haldningane og handlingane våre påverkar dei vi arbeider for og med.

Det autoritative perspektivet (Baumrind 1991) Relasjonsakse, eksempler:   – perspektivtaking – småprat – lek – aktiviteter – «banking time» – mestringsopplevelser - sensitiv kommunikasjon - positivt klima Kontrollakse Autoritativ Forsømmende Autoritær Ettergivende

Korleis arbeidar me med haldningar og førebygging mot mobbing på skulen vår? Kva av det me høyrte 15.mai er mest relevant på vår skule, og korleis vil me arbeide med det vidare hjå oss? Korleis jobbe vidare på eigen skule saman med leiinga?