Firmanavn Forretningsplan.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
[Produktnavn] Markedsføringsplan
Advertisements

Firmanavn Forretningsplan. Målsetting Erklær firmaets langsiktige mål klart og tydelig. –Prøv å bruke ord som hjelper med å styre veksten til firmaet,
Markedsføringsplan Navn.
Kapittel 3: Forretningsplanen Del 1 Læreplanmål Utforme mål og visjoner for en virksomhet Utarbeide en forretningsplan Entreprenørskap og bedriftsutvikling.
o Regnskapet til bedriften forteller oss hvor mye penger bedriften har tjent i løpet av en periode, hvilke eiendeler bedriften har, og hvordan den har.
Et felles løft for alle Gjennomføring av arbeidsmøte.
Komplett ASA Utfordringer og muligheter - hittil og videre Logistikkforeningen’s årsseminar 2005 Logistikkdirektør Pål Vindegg.
M&L2 Kap. 3 - ver.2 Konkurrent- analyse Oslo, sept 2010.
Strategisk Næringsplan Knutepunkt Sørlandet 1. Bakgrunn Målet er å utvikle kommunene og sikre innbyggerne i regionen et så godt og effektivt tjenestetilbud.
Bør flytebrygger erstatte pælebryggene i fremtiden ?? Medlemsmøte 7.april 2016.
Tittel på firmamøte Foredragsholder. Dagsorden Gjennomgang av viktige målsettinger og avgjørende faktorer for å lykkes Hva er det som gjør firmaet unikt?
Prosjektstatus [Prosjektnavn] [Talerens navn]. Statusoppsummering Er prosjektet i rute? Hva er endelig leveringsdato? Hva er de endelige kostnadsberegningene?
Presentasjonsmal Norinnova Technology Transfer AS.
Veileder for gevinstrapportering
Sammendrag av resultater fra FoU-prosjektet:
Prosjektpresentasjon – Før du starter
Vurdering av modenhet i salgsstyrken
ROS-analyse.
Prosjektnavn Firmanavn Presentert av
Fremtiden er elektrisk
Prosjektpresentasjon – Innsikt og idé
Tittel på firmamøte Foredragsholder.
Digital strategi for «Virksomhetens navn»
Presentasjon av forretningsplan
Forretningsprosjektplan
Presentasjon av forretningsplan
VIS DETTE LYSBILDET: INTRODUKSJON
Hvilket planstadie er klubben på?
[Firmanavn] Forretningsplan.
Tilskudd til tillitsvalgte og klubber lokalt 2016
Anbefale en strategi Ideer for morgendagen.
Firmanavn Forretningsplan.
Håndtere endringer i organisasjonen
Evaluering av [prosjektnavn]
Sourcingstrategi for «Virksomhetens navn» innenfor område «xx»
Gruppearbeid til bolk D for emnet Digital forvaltning (DRI)
Kurs i entreprenørskap
Prosjektnavn Firmanavn Talerens navn
[Firmanavn] Forretningsplan.
[Produktnavn] Markedsføringsplan
Kreativitet Opplæring
Fremdrifts- eller statusrapportering
Markedsføringsplan Navn.
Kreativitetsøkt Presentatørens navn.
Forskningsprosjekt, tittel
Tittel på opplæringspresentasjon
Tittel på kurspresentasjon
PRESENTASJONER Minutter Foiler Font 10 –
Produktnavn.
(Selskapsnavn) Forretningsplan
(Selskapsnavn) Markedsplan
Presentasjon for virksomhetens ledelse
Segmentering og posisjonering
Veiledning - Verktøy for vurdering av strategier i en anskaffelse
Gevinstrealisering – hva og hvorfor? En enkel innføring
Prosjektpresentasjon – Før du starter
Velkommen til foreldremøte
Hva er markedsføring? Morten H. Abrahamsen Førsteamanuensis BI
Kapittel 1: Hva er investering og finansiering?
Kapittel 13 Prissetting Forklare hva som menes med kundeverdi
Presentasjon av forretningsplan
Presentasjon av forretningsplan
Prosjektnavn | Firmanavn |Navn på presentatør
Tittel for bedriftsmøte
Prisstrategier på bedriftsmarkedet
Salgsopplæring Presentert av [Navn].
03 Introduksjon til ROS-analyse 08 PowerPoint-mal for ROS-analyse
Rapporteringsrutiner til styret om immaterielle rettigheter
Kurs i entreprenørskap
Finansiering og budsjettering
Utskrift av presentasjonen:

Firmanavn Forretningsplan

Målsetting Beskriv firmaets langsiktige målsetting på en tydelig måte. Prøv å bruke ord som bidrar direkte til veksten av firmaet, men vær så konsis som mulig.

Teamet Før opp navnene til administrerende direktør og ledelsen. Inkluder tidligere prestasjoner for å vise at disse personene har lykkes før. Summer antall års erfaring i dette feltet.

Markedssammendrag Oppsummer det tidligere, nåværende og fremtidige markedet ditt. Gå gjennom endringer i markedsandel, ledelse, aktører, markedsendringer, kostnader, priser eller konkurrenter som gjør det mulig for bedriften å lykkes.

Muligheter Identifiser problemer og muligheter. Ta opp forbrukerproblemer, og definer hva slags produkt-/tjenestemuligheter som oppstår fra disse problemene.

Forretningskonsept Oppsummer teknologien, konseptet eller strategien som er viktigst, og som firmaet er basert på.

Konkurrenter Oppsummer konkurrentene. Skisser firmaets konkurransefortrinn.

Mål og målsettinger Liste opp femårsmål. Oppgi spesifikke, målbare trinn for å oppnå femårsmålene. Oppgi mål for markedsandeler. Liste opp mål for inntekt/lønnsomhet.

Økonomiplan Skisser en profesjonell økonomiplan som definerer den økonomiske modellen og prisforutsetninger. Denne planen bør inneholde forventede årlige salg og fortjeneste for de neste tre årene. Bruk flere lysbilder til å formidle dette materialet tilstrekkelig.

Ressurskrav Liste opp krav for følgende ressurser: Personale Teknologi Økonomi Distribusjon Kampanje Produkter Tjenester

Risikoer og gevinster Oppsummer risikoene med det foreslåtte prosjektet og hvordan de blir håndtert. Beregn forventet gevinst, spesielt hvis du er ute etter finansiering.

Viktige problemer Nær fremtid Lang sikt Identifiser viktige avgjørelser og problemer som må løses umiddelbar eller nær fremtid. Oppgi konsekvensene av å utsette avgjørelsene. Lang sikt Identifiser problemer det vil ta lengre tid å overkomme. Hvis du er ute etter finansiering, må du være spesifikk om eventuelle problemer som krever økonomiske ressurser for at de skal bli løst.