NYGÅRD BARNEHAGE SIN VISJON: «Kvardagsmagi og vennegaranti»

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Verdidokument for Oslos kolonihager
Advertisements

Miljørådgiver i grønn hverdag
Hvordan stimulere barns lek i naturen
Hvordan drive landbruk?
Senter for sjeldne diagnoser Erfaringer fra kurs for brukere over 40 år May Cicilie Voldhaug, Kurs og informasjonsrådgiver FoU-dag 05. april 2013.
Vinter 2014 Januar uke 1-5 Rosenholm Aktivitetsskole Halvårsplan 2014
Vi møter sommeren med respekt og undring… med utgangspunkt i eget ståsted er vi nysgjerrig i møte med * ulike årstider – nye erfaringer *små og store dyr.
BIOGASS – GÅRDSANLEGG LITE ELLER STORT ?
Rådmannsrollen slik jeg ser den
Fylkesmannen i Telemark Framtidens barnehage En god barndom varer hele livet Barnehagen er første skritt på den veien som heter livslang læring En god.
Kompetente barn og unge - Verdier og kompetanse -
Oppgave: Nærmiljø og samfunn – kartlegging av mulige tema og aktiviteter Del I Gjennomfør en kartlegging av ulike temaer og aktiviteter som er aktuelle.
Lek og begynneropplæring
Bente Aronsen Kunnskapsdepartementet
Oversikt over rammeplanene Ulikheter
Evaluering av november på Blå avdeling:
Regionalplan for folkehelse 2013 – 2017 Inghild Vanglo Leder politisk styringsgruppe Rogaland fylkeskommune.
FOS-Forum for oppvekst i Sunnhordland. Velkommen til samling Barn og unge med store psykiske problem/åtferdsvanskar- Oppfølging av konferansen i Hgsd.
Oppi lauvåsen veks det og Kan begge deler spises? Joda, men blåklokker smaker ikke så mye.
"God bagasje på livets reise."
Magritt Lundestad, høgskolelektor, pedagogikk, FLU,
Vi har en tydelig struktur gjennom barnehagedagen
FJØSHAUGEN BARNEHAGE UTSIKTEN
Bokollektivet Målgruppe:
DE SYV FAGOMRÅDENE I RAMMEPLANEN
Visjon Ørsta vidaregåande skule: Meistring gjennom aktivitet og utforsking.
Månadsbrev for juni 2013 Då lakkar det og lir for dette barnehageåret. Det er i skrivande stund berre ei god veke til barnehagen stengjer for sommarferien,
Tema: Økologi 1NXV Tre økter i våres: 9 mai: generell økologi
Loen 23. og 24. mars Anne K F Midtbø Barnehagen som læringsarena Utfordringar i ny rammeplan for barnehagen sett frå kommune- administrasjon Anne.
Kulturstien Om fag og praksis i førskulelærarutdanning og barnehage.
Anna Kristine Halvorsrud, Symra barnehage
Klårt hovud Varmt hjarte Flinke hender God helse4H Sogn og Fjordane 4H – Å lære ved å gjere Møteplass: Naturen.
Kva gjer me i barnehagen? Litt om dei grunnleggande begrepa me jobbar utifrå:
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE I SKJØNHAUG BARNEHAGE – 2014.
VEL MØTT TIL NYTT BARNEHAGEÅR Introduksjon med styrer Sonja Iversen Gjennomgang av planer og satsingsområder HMS Foreldreutvalget og Samarbeidsutvalget.
VEL MØTT TIL NYTT BARNEHAGEÅR Introduksjon med styrer Sonja Iversen Gjennomgang av planer og satsingsområder HMS Foreldreutvalget og Samarbeidsutvalget.
TIDLIG INNSATS OG UTFORDRENDE ATFERD Boka: Kompetanseløft i bhg Pål Roland.
Samarbeid med frivillig Organisasjoner  Det å flytte og etablere seg på nytt er spesielt belastende for barn og unge som må lære et nytt språk, beherske.
JORDENS BARN - teologi i og med naturen Vandring i Bibelens tekster med samisk tradisjon som veiviser Tore Johnsen.
HILLEVÅG BARNEHAGE ”ET STED DER ULIKHETER SKAPER MULIGHETER”
Fra Fröbel til ulike perspektiver på lek Av Emilie Foyn-Bruun Johansson J.E. (2004). Fritt tenkande och samhandlande barn. I pedagogikkens mange ansikter.
Du och jag, Alfred! «Hvordan er DU som voksen i barnehagen? Er du en Alfred for noen barn?» «Hvordan er DU som voksen i barnehagen? Er du en «Alfred» for.
Velkommen til foreldremøte i Holvik barnehage i Grendahuset i Vågsvåg høsten 2015.
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE I SKJØNHAUG BARNEHAGE – 2017.
KOMMUNEPLAN FOR VINJE Samfunnsdelen Samfunnsdelens plass i plansystemet.
Et nytt perspektiv på bærekraft Geir Lieblein Institutt for plante- og miljøvitenskap Presentasjon 11. januar 2005 Miljøseminar, UMB, 11. januar 2005.
VELKOMEN TIL FORELDREMØTE I TU BARNEHAGE Onsdag,
NYGÅRD BARNEHAGE SIN VISJON: «Kvardagsmagi og vennegaranti»
Periodeplan for Minsten Uke Sosial kompetanse
Realfagskommunen Asker
Introduksjon med styrer Sonja Iversen
Kommunikasjonsteknikkar i Motiverande intervju
Barns utvikling: viktige begreper
Januarnytt 2017 Månedens pedagogiske tips: Månedens jubilant:
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
MARS I Mars starter vi opp med forberedelser til påske. Vi skal ha forming hver mandag og skal da lage påskepynt. Vi skal også snakke litt om hvorfor.
Etter Ingvild Vestrheim, Molde 25.okt. 2007
“DET ER BETRE Å BYGGE BARN ENN Å
ENKEL FRITIDSKARTLEGGING
alle barna sin rett til god omsorg
Stadbasert og bærekraftig læring med
Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst Tekst.
Å veve sammen et samfunn: sosialøkologi i nærmiljøet
Diskusjonsframlegg frå styret
ÅRSPLAN Jostedal barnehage 2018 / 2019 Dette året: «Jorda vår»
Tidlig innsats og utfordrende atferd
Samarbeider med Kløver fra uke 26.
Vegen vidare… Kva skaper eit godt og utviklande læringsmiljø?
INKLUDERANDE BARNEHAGEMILJØ
Foreldremøte Odderøya barnehage
Utskrift av presentasjonen:

NYGÅRD BARNEHAGE SIN VISJON: «Kvardagsmagi og vennegaranti» Noko av vår ideologi: «Vi arvar ikkje jorda av våre forfedre, vi lånar den av våre barn». Indiansk ordspråk. Vaksne som viktige rollemodellar. Nygård barnehage vart etablert i 2009. Stort fokus på relasjonsbygging og tilknytning, barndomens eigenverdi. Nygård er eit eldre småbruk som har hatt lange tradisjonar for å dyrke jorda. Visjon om å arbeide etter det som ligg i navnet NY GÅRD BARNE HAGE. Arbeid med entrepenørskap og bærekraftig utvikling ved å skape ein barnehage med moment frå enkel gardsdrift, dyrke noko av jorda og arbeide tett med naturen.

Barnet og barndommens eigenverdi har fokus Barnet og barndommens eigenverdi har fokus. Stemningar og kjensler hos enkeltbarnet er avgjerande for all aktivitet.

Verdiar og handling kring miljø og bærekraftig utvikling Enkelt «gardsliv» og fjøsen er eit fast satsingsområde gjennom året. Følgjer skiftingane i årstidene. Frå jord til mat til jord. Leve som man lærer. Det er det vi gjer som ærlig fortel kva verdiar vi etterlev. Vere gode rollemodellar som er bevisst iht forbruk og aktivitet.

Samanhengar i naturen. Oppleving og læring

Verdien av gode naturopplevingar Verdien av gode naturopplevingar. Legge til rette for å vere mykje ute i allslags ver

Fokus på utvikling av uterommet og naturleikeplass

Bærekraftig utvikling -gjenbruk og avfall sortering Bærekraftig utvikling -gjenbruk og avfall sortering. Møte våre behov utan å øydelegge framtidige generasjonars mulighet til å dekke sine. Samarbeid med nærmiljøet for fornybarsamfunnet.