Vikemarka skule i Ørsta.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Advertisements

KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Voss kommune Personale og økonomi Dataopplæring i Voss kommune Målsetjing i Voss kommune Kvifor dataopplæring Kva betyr dette for oss? Gjennomføring av.
Kulturkonferanse april 2016 Den kulturelle skulesekken Nasjonal satsing for profesjonell kunst og kultur til alle skuleborn Samarbeid.
Tom Rune Kongelf Ny rammeplan for barnehagar kvar står vi? Styrarnettverket 4.november 2015.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
OLWEUS ARBEID Indre Hafslo oppvekstsenter. Kva er mobbing? Tenk/diskuter.
Per Håvard Frilund Det digitale læringsmiljøet Onsdag Måndalen skule.
BRATTEBERG SKULE ● Ein lærande organisasjon i utvikling ● Prosjektskule
OPPSUMMERINGSSAMLING ELEVVURDERING 28. april 2009 SKULEEIGARS TANKAR OM VEGEN VIDARE.
Forskrift til Opplæringslova Kapittel 1, §1-8 Opplæring i framandspråk, språkleg fordjuping og arbeidslivsfag i grunnskulen Skulen skal tilby opplæring.
Samarbeidet mellom skule og heim er forankra i Opplæringslova, forskrifter til lova og i Kunnskapsløftet. Skulen skal støtte heimen i oppfostringa av.
Skuleovertaking * Bratteberg skule er praksisskule for lærarutdanninga ved HVO. * Skuleåret skal Sæbø skule og Bratteberg skule ha praksisopplæring.
Vel møtt!.  155 elevar dette skuleåret, 81 elevar på småtrinnet og 74 elevar på mellomtrinnet  Rundt 18% framandspråklige  Fleirkulturell skule  17.
Regionsmøte hausten 2013 Samhandling mellom PPT og VGO
Grunnskulen, - prosjekt betre læringsresultat
Kulturskulen som inkluderingsarena, Førde 23. mars 2017
Bremanger utan utanforskap
SPRÅKHISTORIE Kor stammar språket vårt frå?
Prosjekt Betre Læringsresultat
Velkommen til foreldremøte 19. september 2017
Opplæringslova kapittel 9A
Natur- og miljøvernstrategien for DNT
Voss kommune Regionsenter Ca innbyggarar
Videomodelleringsprosjekt
Fysioterapirapporteringa i Skjema 1
Prosjekt Betre Læringsresultat (BLR)
Prosjekt Betre Læringsresultat
VEKEPLAN FOR 1.KLASSE VEKE 34
Statusvurdering verdiskapingsplanen
SEKUNDÆRNÆRINGANE: Oljeindustri og oljeinntektene:
Brukarundersøkjing Fokusområder:
Masteroppgåve, UiA Litt om utvalet mitt!.
Foreldrekontaktar og Fau
Velkommen! Bli den beste du kan bli!.
Velkommen til foreldremøte
Forventningar til heimen - skulen
Kap 9 Fordjupingsoppgåva
STORFORELDREMØTE
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
Endring i opplæringslova § 3-1
Forventingar til foreldre frå skulen
Nasjonalt senter for nynorsk i opplæringa
Interkommunalt PPT samarbeid i 4 kommunar
SPRÅKLØYPER Ein introduksjon
CLILprøvar og språkutvikling - resultat frå eit prosjekt på 7. trinn
Lov om grunnskolen og den vidaregåande opplæringa (opplæringslova)
Møre og Romsdal er eitt av 19 fylke i Noreg budde det ca menneske her. Området har eksistert som administrativ eining i om lag 300 år.
Ungdata 2016 Presentasjon på Folkehelseseminar, Tønnegarden
Omgrepslæring B – Samarbeid
Språkløyper - nasjonal strategi for språk, lesing og skriving
23.mai 2018 KOMPETANSE FOR MANGFALD
Fister skule 3-delt skule, 54 elevar.
Erfaringar frå og planar for Drømmeskuleåret ved Stryn vgs
Stadbasert og bærekraftig læring med
Nettverk for berekraftige bygg i Møre og Romsdal
Det har aldri vore skapt så mange nye arbeidsplassar i Sogn og Fjordane
Læringsmiljø §9a: Handlingsplikt Bedre læringsmiljø
Tjødnalio skule Ved 6. og 7. trinn
BARNEHAGE- STRUKTUR HARAM KOMMUNE
STUDIESPESIALISERANDE
Et nettsted for morsmål og tospråklig fagopplæring
Diskusjonsframlegg frå styret
® Utallege møter - tverrfaglige mange dyre timeverk
Lesing i matematikkfaget
Verdighetskonferansen Kreativ omsorg 2019 Oslo,
Inkluderande barnehage- og skulemiljø
Kapittel 5: Språket før og no Grammatiske særtrekk ved norsk språk
Velkomen til foreldremøte for 2. trinn
STORFORELDREMØTE
Utskrift av presentasjonen:

Vikemarka skule i Ørsta. Fersk fokusskule for språklege minoritetar.

Historikk. Vikemarka skule er den største barneskulen i Ørsta kommune. Den vart teken i bruk for 20 år sidan,hausten 1985. Heilt frå starten av har dette vore ein skule som har lagt mykje vekt på internasjonalisert undervisning. Skulen har vore ASP-skule under UNESCO i fleire år. ASP???????????????

Kven er vi? Vikemarka skule har i år 300 elevar. Av desse var det 19 fleirkulturelle elevar frå 8 ulike nasjonalitetar (9 frå hausten 2005). Vi har fleirkulturelle elevar i 10 av 13 klassar. Inneverande år har vi hatt 4 tospråklege lærarar/morsmålslærarar og 3 tospråklege assistentar.

Kva gjer vi? Allereie på midten av 1990-talet var det eit lærar-nettverk for dei som underviste minoritetsspråklege barneskuleelevar i Ørsta. Mange deltok der, og det eksisterte eit par år. Sidan nyttår 2004 har vi hatt eit nettverk for koordinatorane for denne elevgruppa. Vikemarka skule er ein av 4 skular i Ørsta som har denne funksjonen. Avdelingsleiaren for skulen i Ørsta kommune er den som driv nettverket. Eit svært vellukka tiltak på alle måtar. I vår har vi også oppretta eit interkommunalt nettverk i lag med Volda.

Kva nære målsettingar har vi? Vi ynskjer: å leggje særleg vekt på å få til eit enno betre samarbeid mellom heimane til dei fleirkulturelle elevane og skulen. Eit inkluderande skulemiljø for alle. Systematisere testinga av språkkunnskapen til desse elevane. Planarbeid. Halde fram arbeidet med å fremje tverretatleg forståing og samarbeid innan dette feltet.