Assistance Service(1/2) Velkommen til Nespresso Club, du snakker med, hva kan jeg hjelpe deg med? Medlemsnummer Har du ditt medlemsnummer tilgjengelig?

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Slik bruker du vår nettbutikk!
Advertisements

Er du ung, har langvarige helseutfordringer og har lyst til å møte andre unge i liknende situasjon? I Helt sjef! kan du møte andre unge i liknende situasjon.
Velkommen til foreldremøte. Sakliste  Forventninger  Timeplanen  Fag  Læringsmål  Lekser  Ukeprøve  Klassemiljø  Sosiale tiltak  Info fra FAU.
Tallinja Audun Merete Veronika. En kort beskrivelse; Målet er å få en større forståelse for tall og tallinja, å kunne plassere hele tal, negative og positive,
Foreldremøte SFO høsten 2015 Onsdag den 2.september 2015.
Plan for 2.klasse Uke – 26. august. MandagTirsdagOnsdagTorsdagFredag 1Norsk Tegning 2Norsk MatteEngelsk Samfunnsfag 3 MatteMusikk Filmfestival.
Foreldremøte Kristianslyst skole høsten 2016 Velkommen til 8D.
Bok & Media Skolen 2008 Bestillingsrutiner Hvordan gjør de det i Oslo v/Øyvind Salgsbasert bestilling BIM11 Lagerbasert bestilling BIM10 VaremottakStatistikker.
Er du klar for nye utfordringer? Du får verdifull erfaring, kunnskap og kompetanse! Bli frivillig i Kirkens SOS krisetelefon eller SOS-chat!
Innskolingsdagen – 5. juni 2015 Velkommen til foreldremøte.
Arbeidsplassutvikling [Sett inn navn på arbeidsplassen og dato]
Bioteknologi Fra yoghurt til Will Smith’s far?. Kompetansemål gi eksempler på hvordan bioteknologi brukes til modifisering av egenskaper hos planter og.
IKA Rogalands arbeid med nye bevaringsregler. Program  Litt om IKA Rogaland  Arbeidet vårt med de nye bevaringsreglene  Mine anbefalinger til de som.
Ny Kunde (1/2) Velkommen til Nespresso Club, mitt navn er Hva kan jeg hjelpe deg med? Navn Først vil vi gjerne vite om medlemskapet skal stå på et firmanavn.
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE TORSDAG 22. SEPTEMBER 2016.
Info (Medlem) 1/2 Velkommen til Nespresso Club, du snakker med. Hva kan jeg hjelpe deg med? Hvorfor har dere ikke sjokoladekapsler? Det er nettopp kaffe.
Regnskap og regnskapsrutiner
En faktor i utvikling av teori om sinnet og sosial kompetanse
Kick Off bøsseaksjonen
Kjøre- og hviletid Bruk av digital fartskriver
ELEVUNDERSØKELSEN Høsten 2016.
Klubb-sekretærens oppgaver
Lær å logge inn til offentlige tjenester med MinID
Tips til gjennomføring av «Temakveld: Ungdomsidrett»
3 STRESSMESTRINGSTIPS FOR LEDERE
Velg digital postkasse på Norge.no
Utrygt utstyr.
Viktige datoer i så henseende
Hvorfor er det vanskelig å ta gode beslutninger?
Snarøya Telenor Vinter Cup 2017 Praktisk informasjon
Velkommen til forskerøya Engia!
Tid Onsdag 17. februar 2015, Kl. 10:00-15:00 Sted
Sak 7 - Workshop om Helhetlig behandling av post – hva ønsker Tjenesteeierne  Spørsmål fra Gruppe
Sametingsvalget mellom Karasjok og Tønsberg
PRESENTASJONER Minutter Foiler Font 10 –
Februar UKE MANDAG (matboks) TIRSDAG ONSDAG (smørelunsj) TORSDAG
Klubbarbeid Jeg skal snakke om: Jeg skal vise dere: Hva er en klubb?
HMS © Caritas Norge..
Kapittel 46 Utviklingssamtale.
PC-ordningen og Skolestart.mrfylke.no
Anita forteller (FORSIDE) om søndagsskolen og de sinte mennene.
Velkommen til foreldremøte
Den matematiske samtalen
Yrkesfaglig fordypning – Hva er det egentlig??
Velkommen – presentasjon av deg selv
Sinne Kraivalee Arnesveen.
Brukermanual for Livportalen
For å opprette en spleis til TV-aksjonen går du inn på
Praktisk i 1.klasse
Klubbutvikling oppfølging
Finn fram på finn.no Søk på finn.no på internett
Hva mener Arkivverket? 19. november 2018 Fagdirektør Kjetil Reithaug
Tur til Råde Hei alle friluftlivskonfirmanter. Siden vi måtte avlyse første tur grunnet dårlig vær, så blir dette vår neste tur. ! I år er det ca 20.
Systematisk arbeid med motivasjon
Brann kan forhindres ved forebygging, kunnskap og sunn fornuft.
Systematisk arbeid med motivasjon i fag
Foreldremøte 7. mars Konfirmant 2019.
Oppfølging av etterlatte – Bruk av etterlattesamtaler
Sesonginformasjon til alle lagledere og trenere – aldersbestemt fotball
SAMM Systematisk Arbeid Med Motivasjon i ungdomsskole
Brukermanual Min Idrett
Lær mer – vis din støtte til alle som er berørt av demens
Aktiv lytting gjennom fem steg.
For å opprette en spleis til TV-aksjonen går du inn på
Oppgavestreng 4 · 256 A – Forarbeid
Tannhelseundervisning for innvandrere
Enkel brukerveiledning
Innføring for rollen «brannmann»
Utskrift av presentasjonen:

Assistance Service(1/2) Velkommen til Nespresso Club, du snakker med, hva kan jeg hjelpe deg med? Medlemsnummer Har du ditt medlemsnummer tilgjengelig? (hvis ikke, spør etter etternavn/postkode) Bekreft navn og adresse Jeg snakker med (fullt navn og adresse) Bekreft maskin modell Hvis informasjon stemmer her, så har du en (maskintype) Er det korrekt? Info mangler (kun hvis noe mangler) Ser her at vi mangler (maskintype, serienummer, kjøpsdato, epost, telefonnummer) Har du det tilgjengelig nå? Problembeskrivelse: Hva har skjedd med din maskin? Omformulere problemet Hvis jeg har forstått deg korrekt, så er problemet (gjenta problemet) Det har vi en løsning på (PU = løsning, hjelp over telefon =løsning) Gjenkjenning (se om det er noen tidligere followups om maskinproblem) Hvis ja: Jeg ser at du har hatt litt problemer tidligere. Fungerte maskinen fint etter at det ble løst? Hvis nei: Vi ser at du har vært medlem siden Er dette første gang du opplever at maskinen ikke fungerer slik den skal? Prøv å si følgende under samtalen: Tips: Nevn minst én av følgende ting: - Husk alltid å fjerne kapslene, slik at den kan virke som den skal - For at maskinen skal fungere optimalt, anbefaler vi at du avkalker den etter 600 kapsler, eller etter hver 6. måned. - Vi anbefaler at man drikker de 12 Espresso Grands Crus i en liten kopp (40 ml). Dette er for at du ikke skal få kaffegrut i koppen, og for at pumpen skal fungere optimalt. Dessuten kan kapslene sprenges, noe som kan skade pumpen. Problemløsning Er du ved siden av maskinen din nå? Hvis nei: Gi tre løsninger som kunden kan prøve selv (se under/eller troubleshootingsiden) Hvis ja: Jeg vil stille deg noen spørsmål og prøve å løse problemet over telefonen 1.Temperatur (kaffe: grader, melk: grader, forvarm, avkalkingsmodus,rens) 2. Elektrisk (slå av og på maskinen, ta ut kontakten, prøv annen kontakt) 3. Gjennomstrømminsproblem (skadet kapsel, blokkering, avkalking, kniver, luft) 4. Koppstørrelse (gjennopprette, reprogrammere, type kapsel) 5. Mekanisk (kapsel, bryggehodet, pyramideplate, kapselkontainer) Velkomt Løsningsforslag Tips Manglende Info NO JUNI 10

Assistance Service (2/2) Sørg for at kunden forstår instruksjoner Høres det jeg sier greit ut for deg? Problem løst Skulle det skje noe med maskinen din igjen, så ring oss tilbake, sånn at vi kan ta den inn på en sjekk hos oss. Du vil også få en lånemaskin i mellomtiden. Dette er en del av garantiordningen. Bruk followup 511, og skriv detaljert om hva som ble gjort Pickup behøves Det ser ut til at vi trenger å ha maskinen din inn på reparasjon Maskiner dekket av garanti: Maskinen din er innenfor garantitiden på 3 år, så vi vil reparere den gratis, så lenge det ikke er en brukerfeil. Maskiner utenfor garanti: Garantien på maskinen din er utløpt. Mot et gebyr tilbyr vi den samme servicen som vi har for maskiner som er innenfor garanti. Prisen er (Essenza 700,-, Automatisk 1000,-, TopLine 1300,-) Du vil få en faktura i posten etter at maskinen er reparert. Prosedyre Pickup Vi sender deg en eske med en lånemaskin inni. Det følger med en returlapp slik at du ikke trenger å betale for frakten. Din egen maskin setter du deretter oppi den samme esken, og du klistrer den medfølgende returlappen på. Du trenger ikke sende med løse deler slik som vanntank, kapselkontainer og dryppfat, melkeskummer. Gjerne også pakk inn kontakten, slik at den ikke skader maskinen under sending og tømm maskinen for vann if. bruksanvisning. Posten vil komme å levere denne boksen mellom på kveldstid, og du vil få en sms tidligere på dagen fra dem om at de kommer samme dag. Det er beregnet dager på reparasjon, og det er 6 måneders garati på deler som er byttet ut. Høres dette greit ut? Bekreft adresse Skal vi da sende eske og lånemaskin til ? (hvis faktura skal sendes, så bekreft fakturaadresse også) Avslutning Pick up Har du noen spørsmål om vår kaffe, maskiner eller service? Du må gjerne ringe oss tilbake om det skulle være noe mer du lurer på. Vi har åpent 24 timer i døgnet på grønt nummer , eller du kan gå inn på vår nettside Da takker vi for at du ringte oss, og så ønsker vi deg en fin dag videre. NO JUNI 10 Løsning