Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Info (Medlem) 1/2 Velkommen til Nespresso Club, du snakker med. Hva kan jeg hjelpe deg med? Hvorfor har dere ikke sjokoladekapsler? Det er nettopp kaffe.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Info (Medlem) 1/2 Velkommen til Nespresso Club, du snakker med. Hva kan jeg hjelpe deg med? Hvorfor har dere ikke sjokoladekapsler? Det er nettopp kaffe."— Utskrift av presentasjonen:

1 Info (Medlem) 1/2 Velkommen til Nespresso Club, du snakker med. Hva kan jeg hjelpe deg med? Hvorfor har dere ikke sjokoladekapsler? Det er nettopp kaffe som vi har lagt vekt på å utvikle, og vi har da heller ikke utviklet kapsler for andre typer drikke. Vi har foreløpig ingen planer om å introdusere sjokoladekaplser. Dette har også sammenheng med at man ikke kan blande to såvidt ulike typer drikke i ett og samme kaffeløp uten at det går utover kvaliteten på den drikken man lager. (bruk followupkode 23) Synes du at jeg har besvart ditt spørsmål? Resirkulering av kapslene Nespresso Grand Crus er pakket i kapsler laget av aluminium. Du kan levere tomme kaffekapsler til resirkulering sammen med annet metall. Kaffegruten må da manuelt fjernes og kan resirkuleres som matavfall, da vi per dags dato ikke har en egen ordning for resirkulering av våre kapsler i Norge. Dette er noe som er høyt på vår prioriteringsliste, og vi jobber med å finne en leverandør som kan dekke hele Norge. (bruk followupkode 23) Synes du jeg har besvart ditt spørsmål? Kan ikke kjøpe kaffe i vanlige butikker For å kunne garantere den høye kvaliteten, og de strenge reglene om holdbarhet, så selger vi kun våre Grand Crus gjennom vårt eget salgsapparat. Man kan bestille på telefon, fax og internett. Vi har også en Nespresso Boutique på Karl Johansgate 23 B i Oslo. Synes du jeg har besvart ditt spørsmål? Hvorfor kan dere ikke ha Limited Edition fast i deres sortiment? Hensikten er å utgi en kaffeblanding som gir en smaksopplevelse utenom det vanlige, i tillegg til våre 16 Grand Crus, dette er derfor en av grunnene til at dette kommer bare I et midlertidig opplag. (bruk followupkode 23) Synes du jeg har besvart ditt spørsmål? NO JULI 10 Medlemsnummer Har du ditt medlemsnummer tilgjengelig? (hvis ikke, søk på etternavn, postkode) Bekreft navn og adresse Da snakker jeg med (les opp navn og adresse) (Manglende informasjon, spør kun hvis det mangler) Jeg ser her at vi mangler (mailadr/serienr/telefonnr/maskintype) Har du det tilgjengelig nå? Reformuler spørsmål Hvis jeg har forstått deg riktig, så ønsker du å vite Personlig kommentar (se på tidligere followups, spør kunden om noe relatert til kaffe,maskin,levering. dette er for å vise at vi bryr oss)

2 Info (Medlem) 2/2 Hvorfor kan jeg ikke få tilbudt en lånemaskin med melkefunktion? Grunnen til dette er utelukkende av hygieniske og sikkerhetsmessige årsaker. Vi kan ikke ha lånemaskiner med melkefunksjon, da de går inn og ut hos flere forskjellige kunder, og det lett fører med seg bakterier. Avkalking Du bør fra tid til annen gjennomføre en avkalkning av maskinen din. I Norge er det riktig nok de fleste steder ikke så mye kalk i vannet, men det vil alltid være ulike sporstoffer som setter seg fast. Vi anbefaler avkalkning etter et forbruk av om lag 600 kapsler, eller etter 4. - 6. måned. I tillegg anbefaler vi deg om å kjøre en kopp med vann gjennom etter endt bruk. Eddiksyre må ikke brukes, da det blir alt for sterkt for slange/pumpe/element Synes du jeg har besvart ditt spørsmål? Hvorfor sender dere faktura på epost, og ikke i posten? Grunnen til at vi nå har gått over til å sende faktura på epost i stedet for i post, er fordi at vi ønsker å tenke mer på miljøet vårt, og ikke sende ut så mye papir. Så lenge vi har en epostadresse lagret i vårt system, så vil faktura komme dit. Har du ikke en epostadresse,så sender vi faktura i posten, men da tilkommer det også et fakturagebyr på 39,-. Synes du jeg har besvart ditt spørmål? Nespresso Boutique Oslo Vi har nå åpnet vår aller første Nespresso Boutique i Oslo. Butikken ligger på Karl Johan’s Gate 23 B (Egertorget). Der vil du finne alle våre 16 Grand Crus, tilbehør og alle våre maskiner. Åpningstider er: Man-Fre 10.00 til 19.00 og Lør 10.00 til 18.00. Synes du jeg har besvart ditt spørsmål? Avslutning Har du flere spørsmål vedrørende vår kaffe, maskiner eller service? Hvis nei: Da takker vi for at du ringte Nespresso Club, og skulle du ha flere spørsmål, så må du bare ringe oss tilbake på grønt nummer 800 87 600. NO JULI 10


Laste ned ppt "Info (Medlem) 1/2 Velkommen til Nespresso Club, du snakker med. Hva kan jeg hjelpe deg med? Hvorfor har dere ikke sjokoladekapsler? Det er nettopp kaffe."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google