-Ein tydeleg medspelar Fylkeskommunen, kvar står vi Treffpunkt Hafast 11.05.2016 Fylkesordførar Jon Aasen.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Modum Næringsråd 5. mars 2014 Rv. 35.
Advertisements

Oppfølging av NTP og forvaltningsreformnen 29.oktober 2009 Bjørn H. Kavli.
Hvordan skape en vinnerregion i samferdsel ? Innlegg på Samferdselskonferansen i Kr.sund Iver Nordseth – leder i Samferdselsutvalet i MR.
Klimajobber i nord Broen til framtiden 2015 Gaute Håkon Holand Wahl.
Mulighetenes Oppland Program 10: :30 PlanOppland 10: :00 Regional planstrategi/Fylkesstatistikk 11: :30 Kommunal planstrategi, Gausdal.
Strategi for utbedret og ferjefri E39 innen 2035 Treffpunkt Hafast seniorrådgiver Håvard Austvik.
Innspill fra Salten Regionråd til planprogram for RTP Nordland Møte 4. mars Norsk Luftfartssenter.
E39 Kvivsvegen Rammevilkår nr 1 – Samferdsel ? Maritim Forening søre Sunnmøre Ulstein Quality Hotell – 30. august 2007 Kvivsvegen as i samarbeid med Statens.
Er det plass til større prosjekt innanfor større prosjekt i NTP ?
1 Godsterminal på Orkdal – Skaun Eit miljøvennleg alternativ? Minimale nye naturinngrep Minimale tap av matjord Nesten ubebodd område God kontakt med tungindustri.
Nordfjordrådet Kva tenester opnar IKT-driftssenter for?
Leverandørmøte – felles bransjemøte Utfordringer Vegdirektør Terje Moe Gustavsen 20. mai 2009.
PÅ VEG MOT EIN FORNYBAR KVARDAG ENERGI FOR FRAMTIDA.
1 Ferjefrie stamvegar/riksvegar gjennom fylket Ferdige og mulige samferdselsprosjekt i Møre og Romsdal etter tusenårsskiftet Lage Lyche.
Slik ble Kommune-Norge bedre (og dårligere) i 2015 Ole Petter Pedersen | Kommunal Rapport | 22. juni 2016.
Kunnskap og attraktivitet Saltstraumen 6. og 7. november 2008 Edel Storelvmo Regiondirektør NHO Nordland.
Drift og vedlikehold Kjell Bjørvig Trafikkdirektør 20.Mai 2009.
-Ein tydeleg medspelar Økonomiplan OD-møte
Møte med Jonas Gahr Støre 29. august Den havgående flåten Står for over 70% av verdien og 80% av volumet i villfiskfangsten Nærings- og fiskeripolitikken.
BU- og miljøsamling, Lierne Per Helge Haugdal Arealbank – bare tull eller nødvendig tiltak ?
Kystvegkonferansen Samferdsel – viktig for bedriftene  "Hos oss er det ikke først og fremst lønnskostnadene som utgjør den største trusselen.
Kjell Sandli Daglig leder Hafast asap! Vanylven, 26. august 2011.
Nasjonal transportplan Politisk møte med Samferdselsdepartementet
Velkommen KVU E6 Fauske – Mørsvikbotn 4.juni 2014 Konseptvalgutredning KVU E6 Fauske - Mørsvikbotn - Faglig utredning - Politisk beslutningsgrunnlag Strategisjef.
Ivar aasen. Ivar Andreas Aasen Født 5.august i 1813, i Sunnmøre. Død 23.september 1896 (83 år), i Christiania.
Interreg Europe - forutsetninger og erfaringer med norsk deltakelse så langt Mobiliseringskonferanse for Interreg B- og C-programer, Garderoen
STRATEGIPLAN IL HØDD FOTBALL
Opplæringslova kapittel 9A
PLANENE FOR KARTLEGGING OG VERDSETTING AV FRILUFTSLIVSOMRÅDER I OSLO
Skredsikring fra 2010 til nå
Rapport: Å ville utvikle skolen
Salmon Group AS Skisse til løsning som gir bærekraftig vekst
Samferdsels-/vegprosjekter i ålesundregionen
Økonomisk ramme for medisinutdanning nord i Trøndelag
NTP Handlingsprogram /23 Høringsprosessen i Telemark v/Anne-Gro Ahnstrøm, prosjektleder NTP.
Nasjonal transportplan
Kystvegkonferansen 26. august 2011
Næringslivets muligheter i Horisont 2020 – Møre og Romsdal
Nasjonal transportplan 2018 – 2029
Kommunereforma på Sunnmøre v/styreleiar Anders Riise
Visjon/Strategi 2020 Det teknisk-naturvitenskapelige fakultet
Grunnlaget for bedret kvalitet på jernbanen gjennom prioriteringer i NTP og HP Bane NORs Punktlighetsseminar 23. november 2017 Stein Batalden Avdelingsdirektør.
Distriktssekretær i Sogn og Fjordane Nils P Støyva
Kommunereforma – Telemarksforsking sine utgreiingar
Utredning om forbindelser mellom Østlandet og Vestlandet
Husbankens Hovedkontor flytter til Drammen - Oppfølging av storbymelding og byutvikling i Drammen Miljøsjef Ole Bjørn Edner.
SkatteFUNN Eirik Normann,
Bypakkane i Møre og Romsdal Status i prosessen og prosjektoversikt
Møre og Romsdal er eitt av 19 fylke i Noreg budde det ca menneske her. Området har eksistert som administrativ eining i om lag 300 år.
Hvordan formes samferdselen i nord
Riksvegutredningen 2015 og NTP
Nordmøre og Romsdal – sammen om framtida
Brødrene Aa - MANCRAFT - Florø skyssbåt - Flora muncipality
Det er nok best at alle styrer med sitt…
MILJØTILTAK OG KOSTNADER I FERJEDRIFTA I MØRE OG ROMSDAL FYLKE
Nettverk for berekraftige bygg i Møre og Romsdal
Kjell Sandli Daglig leder Presentasjon av meg selv.
Grønne Datasentre på Sørlandet
Geir Løkhaug, seksjonsleiar
7 Økonomi og miljø Er forurensning en kostnad? Hvorfor ikke ha totalforbud mot forurensning av luft, jord og vann? Hva har økonomer å bidra med i forurensningsdebatten?
Arbeidsopplegg for Region vest
Den gylne regel Prioritering av psykisk helsevern og TSB
Nasjonale utfordringer og strategier for samferdsel
Kva meiner vi med naturmangfald?
Kvar skal handel og kjøpesenter bli plassert i byane og bygdene våre?
Velkommen Konseptvalgutredning (KVU) E10 Fiskebøl - Å
Mitt SULA Joakim Sletta Slamavskiller U4 Sunde.
-Ein tydeleg medspelar
Fra regioner til divisjoner
Organisering av vegansvaret i Vestland fylkeskommune
Utskrift av presentasjonen:

-Ein tydeleg medspelar Fylkeskommunen, kvar står vi Treffpunkt Hafast Fylkesordførar Jon Aasen

Ferjefri E39 innan 2033 Knyt saman dei største eksportfylka i Noreg Realiserbart teknisk og tidsmessig Utfordring økonomi For Møre og Romsdal Fergeavløysing viktigare enn standard – moglegheit for intercity på gummihjul – løyser av to fergestrekker – Møreaksen, gryteklar

Ferje, hemsko og livsnerve Raudt lys store delar av døgnet Grønt lys i korte intervallar på døgnet Ferje, vesentleg ulempe for utvikling av samfunn

Stor auke i kontraktsprisar Prisnivå Deregulering AnbodForhandlingar Konsolidering Priskollaps Tid Forvaltningsreformen 2010 Rammeoverføring ferjedrift Kilde: Oslo economics Mørebenken

Hafast Nybrottsarbeid Krev vilje og pågangsmot Knyt saman søre Sunnmøre og Ålesund Større, sterkare bu og arbeidsmarknadsregion

Møre og Romsdal eksportfylket, på trass Vilje til å skape eiga framtid Ukueleg pågangsmot

Nasjonal transportplan Samfunnsøkonomisk/ transportøkonomisk nytte – innsparte tidskostnader – trafikkulykker Favoriserer folkerike områder med fokus på dei 9 største byane Lite vekt på verdiskaping Diskusjonsgrunnlag ikkje beslutningsgrunnlag

Dette kjem til syne

Rangerte prosjekter region midt

NTP og fylkeskommunalt vegnett

Ny tunnel RV 15 (Strynefjellet) Transportbalanse, aukar effektiviteten og minskar utslepp – lettar trykket på trafikkveksten på E136/E39 – lettar trykket på to fergestrekningar – utnyttar potensiale i Kvisvegen og Eiksundsambandet – aukar konkurransekrafta til eksportindustrien på Søre Sunnmøre – miljøgevinst for tettbygde strok langs E39/E136

Kvar står vi Fergefri E39, fergefritt viktigare enn standard Strynefjellet kan avlaste trafikkauke E136, E39 og Hareid Sulesund Midlar til flaskehalsane på E136 må inn i NTP NTP innretning favoriserer folketunge område, spesielt dei ni største byane Møre og Romsdal fylkeskommune vil fokusere på verdiskaping inn mot NTP