-Ein tydeleg medspelar Fylkeskommunen, kvar står vi Treffpunkt Hafast Fylkesordførar Jon Aasen
Ferjefri E39 innan 2033 Knyt saman dei største eksportfylka i Noreg Realiserbart teknisk og tidsmessig Utfordring økonomi For Møre og Romsdal Fergeavløysing viktigare enn standard – moglegheit for intercity på gummihjul – løyser av to fergestrekker – Møreaksen, gryteklar
Ferje, hemsko og livsnerve Raudt lys store delar av døgnet Grønt lys i korte intervallar på døgnet Ferje, vesentleg ulempe for utvikling av samfunn
Stor auke i kontraktsprisar Prisnivå Deregulering AnbodForhandlingar Konsolidering Priskollaps Tid Forvaltningsreformen 2010 Rammeoverføring ferjedrift Kilde: Oslo economics Mørebenken
Hafast Nybrottsarbeid Krev vilje og pågangsmot Knyt saman søre Sunnmøre og Ålesund Større, sterkare bu og arbeidsmarknadsregion
Møre og Romsdal eksportfylket, på trass Vilje til å skape eiga framtid Ukueleg pågangsmot
Nasjonal transportplan Samfunnsøkonomisk/ transportøkonomisk nytte – innsparte tidskostnader – trafikkulykker Favoriserer folkerike områder med fokus på dei 9 største byane Lite vekt på verdiskaping Diskusjonsgrunnlag ikkje beslutningsgrunnlag
Dette kjem til syne
Rangerte prosjekter region midt
NTP og fylkeskommunalt vegnett
Ny tunnel RV 15 (Strynefjellet) Transportbalanse, aukar effektiviteten og minskar utslepp – lettar trykket på trafikkveksten på E136/E39 – lettar trykket på to fergestrekningar – utnyttar potensiale i Kvisvegen og Eiksundsambandet – aukar konkurransekrafta til eksportindustrien på Søre Sunnmøre – miljøgevinst for tettbygde strok langs E39/E136
Kvar står vi Fergefri E39, fergefritt viktigare enn standard Strynefjellet kan avlaste trafikkauke E136, E39 og Hareid Sulesund Midlar til flaskehalsane på E136 må inn i NTP NTP innretning favoriserer folketunge område, spesielt dei ni største byane Møre og Romsdal fylkeskommune vil fokusere på verdiskaping inn mot NTP