Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Distriktssekretær i Sogn og Fjordane Nils P Støyva

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Distriktssekretær i Sogn og Fjordane Nils P Støyva"— Utskrift av presentasjonen:

1 Distriktssekretær i Sogn og Fjordane Nils P Støyva
9/15/2018 Samferdsleutfordringar i Sogn og Fjordane sett i frå LO Transport- og kommunikasjonskomiteen i Førde Distriktssekretær i Sogn og Fjordane Nils P Støyva Tittel på foredrag | | side 01

2 Kva sa LO Kongressen om samferdsel
Effektive og trygge transportløysingar - ein føresetnad for næringsutvikling og verdiskaping Transportpolitikken – verkemiddel for utvikling og trygging av arbeidsplassar Prioritere veg- og transportløysingar som fremmar næringslivet si konkuransekraft Ulike transport- og kommunikasjonsløysingar må sjåast i samanheng Auka tryggleik på vegane Knyte saman fylke, regionar og landsdelar Vedlikehaldet av infrastrukturen må prioriterast Transport- og kommunikasjonskomiteen

3 Sjøtransport må ha prioritet
Meir sjøtransport av klimaomsyn Skipsfarten må også redusere klimautsleppa Modernisering av skipsflåten, jf nye elektriske ferjer på Lote – Anda Anbod og verkmiddelapparat må fremme teknologisutvikling og miljøvennleg transport Det grøne skifte – nye arbeidsplassar Skipsleiene langs kysten må sikrast og merkast betre Utdjuping av innseglinga til Florø Stad Skipstunell må byggast i samsvar med vedtak i NTP Transport- og kommunikasjonskomiteen

4 Transport- og kommunikasjonskomiteen 26.01.2018.

5 Stad Skipstunnel Ny farlei gjennom Stadhalvøya
Unngår den farlege farleia rundt Stad Nye båt- og hurtigbåtsamband Støtta av LO Kongressen Vedteken samrøstes av Stortinget i NTP Oppstart i første Stortingperiode KS 2 arbeid på gang Viktig å halde framdrifta Transport- og kommunikasjonskomiteen

6 Transport- og kommunikasjonskomiteen 26.01.2018.
Nye elektriske ferjer har blitt tekne i bruk på Lote - Anda Transport- og kommunikasjonskomiteen

7 Kvifor er E39 viktig? Hovudferdselåre frå Stavanger til Trondheim
Hovudferdselåre og sambindingsveg gjennom S&FJ. Bind saman byar, fylke og bu- og arbeidsmarknadsregionar Næring- og oljeaktiviteten er av stor nasjonal verdi 60 % av norsk eksport utanom olje og gass kjem frå kjem Vestlandfylka LO og NHO i Rogaland, Hordaland og Sogn og Fj. samarbeider tett om E39 Hordfast, ringveg aust (Bergen) og Nordhordaland-tunnelen er også viktig prosjekt for Sogn og Fjordane Transport- og kommunikasjonskomiteen

8 Utfordringar med E39 gjennom S&Fj.
Parsellvis svært dårleg veg utan gul midtstripe Dårleg framkomlegheit og låg gjennomsnittfart Kraftige stigningar og lange omkøyringsvegar Fjordkryssingar Opprusting frå sør til nord (FT, LO, NHO og kommunane) Parsellen forbi Vadheim er svært dårleg og må utbetrast Transport- og kommunikasjonskomiteen

9 E39 utanom Førde sentrum Transport- og kommunikasjonskomiteen

10 E39 gjennom indre Nordfjord
E39 gjennom indre Nordfjord. Tunnel under Utvikfjellet og bru over Nordfjorden Vil fjerne ein fjellovergang og korte inn vegen med 63 minutt Mange flaskehalsar blir fjerna Kommunedelplan i arbeid Bilde viser Utvikfjellet, Utvik, Innvik og brutraseen mellom Holen og Svarstad Transport- og kommunikasjonskomiteen

11 Fjelloverganger aust - vest
RV 52, Hemsedalsfjellet KVU Tung transport til RV 52 Viktig veg næringslivet i Sunnfjord/Sogn og Hordaland Planleggingsmidlar RV 15, Strynefjellet Viktig veg for næringslivet i Nordfjord/Sunnmøre KVU og KS1 arbeid frå 2009 – …….. - Tilleggsutgreiingar osv FK, LO , NHO og SV tilrår lang tunnel konsept B1 med arm til Opplenskedal (Geiranger) Strossing med nattestenging mm er ubrukbart Transport- og kommunikasjonskomiteen

12 Transport- og kommunikasjonskomiteen 26.01.2018.
Kart som viser noverande veg, ny planlagt tunell og planområde Transport- og kommunikasjonskomiteen

13 Utfordringar med 2600 km med fylkesveg
Forfall på fylkesvegnettet – 4,1 mrd. kr Dårleg veg og mange flaskehalsar 140 fylkesvegtunnelar og 920 bruer 7 høgfjellsovergangar på fylkesvegnettet. Problem med skred og ras Fylkeskommunen har ikkje økonomi til å halde vedlike og følgje opp vegnettet Stort forfall på fylkesvegnettet – 4,1 mrd. kr Redusert forfallet på tunnelar Auke i forfallet på vegfundament Redusert forfall på drenering og vegutstyr Mange flaskehalsar Utfordringar for trafikktryggleik og næringstransport 920 bruer totalt på fylkesvegnettet 839 vegbruer, 67 bruer i fylling og 14 gang- og sykkelvegbruer. Mange bruer tilfredsstiller ikkje krav til rekkverksutforming og trafikktryggleik. Ferjekaier ikkje tilpassa dagens ferjer behov for ombygging og større tilpassingar. 7 høgfjellsovergangar på fylkesvegnettet. 5 vinterstengde Transport- og kommunikasjonskomiteen

14 Ras- og skredsikring i Sogn og Fj.
280 skredpunkt på fylkesveg 80 skredpunkt i skredfaktorgruppe høg 8,6 mrd kr for å skredsikre registrerte skredpunkt Manglar kostnadsoverlag for 157 skredpunkt Vegnettet skal vere sikra mot skred innan 2040 (mål) For låge rammer til skredsikring Det er utvikla gode nasjonale kriterier for prioritering av skredsikring. Transport- og kommunikasjonskomiteen

15 LO og NHO krev sikring av RV % Førde – Florø.
Takk for merksemda. Transport- og kommunikasjonskomiteen


Laste ned ppt "Distriktssekretær i Sogn og Fjordane Nils P Støyva"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google