Pedagogisk pleieplan /sjukepleieprosessoppgåve hausten 2008 Læringsmålet er at studenten kan gjera greie for kunnskapar i grunnleggende sjukepleie, anatomi/fysiologi og microbiologi/hygiene, etikk og kommunikasjon Kunna bruka sjukepleieprosessen som metode for oppgaveløsning Inger Straume Epland
Forside (navn på oppgava/case) Kullnummer Studieår, semester Evt.Gruppenummer og namn på gruppemedlemmer Navn på vegleiar Navn på studiestad Inger Straume Epland
Pedagogisk pleieplan Inholdsliste 1.0 Innledning………………………….side 1 2.0 Datadel (datasamlingog analyse av data) 3.0 Problemliste /Ressursliste 4.0 Val av pasientproblem. 4.1 Problem 1 : sj.pleiefagl.vurdering , mål, sjukepleietiltak, evaluering. 5.0 Konklusjon 6.0 Litteraturliste Inger Straume Epland
Innleiing Mål for oppgåva Presentasjon av pasient/situasjon Evt. tidsperiode/avgrensing Sykepleieprosessen som metode Menneskesyn Sykepleieteori Inger Straume Epland
datasamling Data Evt. Utifrå V.Henderson sine 14 (15) funksjonsområde på grunnleggjande behov Datasamlingsguiden frå Kristoffersen (1995) (Evt .andre, eks. Orem) Inger Straume Epland
Datasamling utifrå V. Henderson ”sine” grunnleggande behov 1.blodomløp 2.pust 3.bevissthet/sanser 4.smerte/ubehag 5.ernæring/væske 6.urin/avføring 7.hud/stell/hygiene 8.livssyn/verdier 9.informasjon (10.misbruk) 11.boforhold/økonomi 12.psykisk 13.sosial fungering 14.aktivitet/interesser 15.søvn/kvile/velvære Inger Straume Epland
Formulering av pasientproblem/ressursar Problemoversikt – liste Pasientens ressurser- liste Problemprioriteringer Inger Straume Epland
Valg av pasientproblem Val av problem 1, 2, 3 med grunngjeving. Helst to (eller treledda) problemstilling på valgte problem. Sjukepleiefaglige vurderinger (nødvendige fagkunnskaper, data om pas, årsak til problemet, konsekvensar/komplikasjonar til problemet, Mål (notid, pasientsentrert, konkret og tidfesta) Tiltak (visa til konkret sjukepleiehandling) Inger Straume Epland
Evaluering Evaluera om tiltaka har ført til målet Om målet er nådd – behovet dekket/problemet løst/ eventuelt ikkje Om tiltak er utført på rett måte til rett tid Evt. Formulera nye mål/setja i verk nye tiltak Inger Straume Epland
Konklusjon Vurdering av faglig og personlig (studentens) utbytte av oppgåva. Evt. og om gruppesamarbeidet Inger Straume Epland
Litteraturliste Eksempel: Kristoffersen N. J. (1996) Generell sykepleie 3. Universitetsforlaget AS. Oslo Alfabetisk orden Inger Straume Epland