Rocka matvisjonar! Festivalmat i Valdres
Det er så viktig å kosa seg!
Festivalmaten i Valdres Eg er Espen Blåfjelldal, frå Bagn i Valdres Utdanna frå landbruksuniversitet i Australia (Ønologi og Winebusiness) Vokse opp på kjøkkenbenken Seriegrunder som byrjar å finne meininga med grunderlivet Driv i dag mathus i Bagn og festivalmatleiing Nestleiar i Hanen
Festivalmat Kva er festivalmat? Enkel mat Kjedeleg mat Treng det vera slik?
Festivalmat Kundene krever endring Konkurransefordel Lokale bedrifter vil kjøpe lokalt
FestiValdres Valdres skal vera festivalrike Felles satsing på lokalmat på festivaler Valdrisen fronter Valdres!
Trollrock Beitostølen, skistadion Nyare festival Rundt ein tettstad Opptrening av publikum Lokale og tilreisande publikum 4000+ 10-15 millioner
Rakfiskfestivalen Fagernes Full fokus på rakfisk frå dag 1 Endra fokus på lokal mat i eigne telt frå i år Fokus på kreativ gatemat +35 millioner på ei helg i november
Vinjerock no 2012 utseld på under 10 minutt 11 millionar i omsetnad Vangs 6 største bedrift 2013 utseld under 3 minutt 2014 på sekunder
Vinjerock Maten har alltid vore lokal 2012 gjennomførte me kulinarisk opptur Fokus på inntjening, auka kvalitet og betre marknadsføring
Vinjerock Maten har alltid vore lokal 2012 gjennomførte me kulinarisk opptur Fokus på inntjening, auka kvalitet og betre marknadsføring Auka omsetnaden med 92% 87% særs eller godt nøgde med mattilbodet Rein ala Vinje, klubb/komle/raspeball, god frivilligmat, lokale produkt av fantastisk kvalitet, fjellgrisgrill, hjortekaker, sikkaker, gardsis, elgburger, sik n’chips, elggryte, Kurv frå Valdres, lokal rumme, fersk ost, reinsbab, bakt potet,
Mat-tilbodet Frukost 09-12 Grill 12-02.00 Hovudkjøkken 15-02 Kaffebar Isbar Backstage Frivilligmat Artistrestaurant
Maten på Vinjerock Eisbugarden har ikkje fast food plassar 1,5 time frå god matbutikk 20 000 måltid frå eige kjøken Vanvittig infrastruktur Fantastisk oppleving!
Suksess=hardt arbeid og fokus Vinjerock er totalpakka Alle er våre VIPar Ikkje gje folk kva dei vil ha Dei veit ikkje kva dei kan få! Sikt høgt! Frivillige!
Lokalmat Lokale produsenter = mykje jobb Aner ikkje dimensjoner på festivaler Endringer i logistikk Mykje oppfølging
Lokalmat Lokale produsenter = mykje jobb Aner ikkje dimensjoner på festivaler Endringer i logistikk Mykje oppfølging = Unik kvalitet
Eigne opplevingar Fantastisk moglegheit Ansvar for 90 frivillige ++ 20 000 måltid 1 million eks mva i omsetnad Opna dører for fleire festivaler Trollrock og Rakfisken, totalt ca 50%
Vinjerock 2014 Artistrestaurant Lik 2013 Nyhende: Reinsdyrskank - Pølse-talik Vegetarfokus - betre tilbehør Nye produsentar - Mindre verdsatte
Festivalmat oppsumert Hardt arbeid og full fokus Marknad i endring, snart krav Frivillige leverer! Lokale produsenter = mykje arbeid Overrask, men ikkje for mykje Lokal mat og lokale krefter