Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Nysatsinga «Mat og reiseliv i Møre og Romsdal – grøn og blå sektor».

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Nysatsinga «Mat og reiseliv i Møre og Romsdal – grøn og blå sektor»."— Utskrift av presentasjonen:

1 Nysatsinga «Mat og reiseliv i Møre og Romsdal – grøn og blå sektor».
Lillian Sæther Sørheim Rådgivar

2 Møre og Romsdal sin posisjon
Møre og Romsdal har som ambisjon å bli «aktivitets- og opplevingsfylke nr 1». I samarbeid med næringa, skal vi styrke fylket som reisemål både nasjonalt og internasjonalt.

3 Reiselivsfylket Møre og Romsdal – dei store attraksjonane – produkta.
Mangfaldet som gjer oss unik og attraktiv !!!! Dei store attraksjonane er sjølvsagt viktig : Geirangerfjorden med sin verdsarvstatus Trollstigen Atlanterhavsvegen Dei tre byane Vi er god på tema som : Fisking Vandring Og begynner å bli god på tema som : Vinter og ski Sykling Må heller ikkje gløyme : Festivalar, historiske spel, kulturelle opplevingar

4 Prosjekt- og produktutvikling.
Tilskot til utviklingsprosjekt, utvikling av nye og vidareutvikling av eksisterande attraksjonar / produktkonsept. Eksempel på prosjekt som har fått utviklingstilskot : Trollstigplatået, Gudbrandsjuvet og Atlanterlanterhavsvegen. Mat langs Nasjonale Turistvegar. Romsdalseggen. Romsdalstrappa med Rampestreken. Tilrettelagt sykkelrute for turistar Oppdal – Åndalsnes over Aursjøvegen. Omorganiseringsprosessen i destinasjonsselskapa. Øyriket i Romsdal. «Markedsorientert opplevelsesproduksjon».

5 Korleis arbeider vi – forankring – roller.
I tillegg til å yte tilskot - kompetanse : Styringsgrupper, prosjektgrupper m.m. Eigar – aktiv eigar : Aksjonær/medstiftar i store og viktige attraksjonar og opplevingsbedrifter for fylket, mellom anna Atlanterhavsparken, Nordic Light, Tindesentet og Verdsarvsenteret. Handlingsprogram Verdiskaping 2016 : Resultatmål 6 : «Styrke Møre og Romsdal som aktivitets- og opplevingsfylke nr 1 gjennom fokus på fleire heilårs arbeidsplassar og betre infrastruktur for reiselivet. Tiltak : Prosjektet «Mat og reiseliv i Møre og Romsdal – grøn og blå sektor» skal etablerast i samarbeid med reiselivs- næringa og aktørar/produsentar innan lokalmat frå grøn og blå sektor.

6 Mat og reiseliv i Møre og Romsdal – grøn og blå sektor.
Kvifor ei satsing på mat og reiseliv : Lokalmat, tradisjonsmat, kortreist mat – høgt verdsett og etterspurt frå turistar, lokalbefolkning, yrkes- og forretningsreisande. Møre og Romsdal eit stort matfylke – på råvarer. Møre og Romsdal har mange kjente reiselivsattraksjonar Kva gjer vi så for å kople desse ? For å bli kjent som matfylke også i reiselivssamanheng ? Møre og Romsdal fylkeskommune har løyvd 1,9 millionar i tilskot til denne satsinga. Har hyra inn Høgskulen for landbruk og bygdeutvikling – kapasitet og kompetanse. Endres i topp-/bunntekst

7 Mat og reiseliv i Møre og Romsdal – forts.
Satsing over 2 år. Kva skal gjerast : Kartlegging og analysering av effektar på gjennomførte prosjekt i M & R. Lærdom frå andre regionar som er god på dette. Definere og avgrense kortreist mat, lokale råvarer, tradisjonsmat m.m. Innspelskonferansar – 3 stk. Rigge sjølve satsinga med innretting, mål, tiltak m.m. Endres i topp-/bunntekst

8 Mat og reiseliv i Møre og Romsdal – forts.
Status : Oppstartsmøte arrangert. Har hatt første møte i prosjektgruppa som består av representantar frå : - Møre og Romsdal fylkeskommune, leiar - Innovasjon Norge - Landbruksavdelinga Styringsgruppa for prosjektet : - representantar frå Møre og Romsdal fylkeskommune (leiar), Innovasjon Norge, Landbruksavdelinga og næringsaktørar frå reiseliv, grøn og blå sektor. Reiselivskonferansen i Møre og Romsdal, 28. og 29. april. Endres i topp-/bunntekst

9 Takk for merksemda. Kontakt : Lillian Sæther Sørheim E-post : Telefon : Endres i topp-/bunntekst


Laste ned ppt "Nysatsinga «Mat og reiseliv i Møre og Romsdal – grøn og blå sektor»."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google