Arbeids- og velferdsetaten Arbeids- og velferdsdirektoratet Spesialenhetene Organisasjonskart fra NAV.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
It’s NAV or never…? Steinar Kristiansen.
Advertisements

Difi digitaliseringsfrokost Veikart for nasjonale felleskomponenter
Sosialtjenestens utfordringer i NAV Statssekretær Laila Gustavsen Arbeids- og inkluderingsdepartementet 10. Oktober 2006.
To år inn i NAV-reformen
NAV’s rolle i forhold til rusarbeid
Velferd i Norge: Arbeid, aktivitet og trygghet
Kaos eller suksess? Hvordan navigere store reformer Erik Oftedal direktør Analyse og strategi Arendalskonferansen 9. juni 2010.
Difi-strategien Erfaringer og resultater av strategiprosessen
Politisk påvirkningsarbeid i Mental Helse Lysark til studieplan Sosialpolitisk påvirkningsarbeid – Mental Helse Studieplannummer
Optimaliseringsprosjektet Samhandlingsmøtet.
Styringssystemet i NAV Målstyring ved bruk av målekort Tom Østhagen Avdelingsdirektør I løpet av 2010 skal målstyring ved bruk av målekort implementeres.
Statens legemiddelverk
Mini gaiden Informasjon fra Arbeidsutvalget Nr. 6 uke 10, Ansvarlig redaktør: Jarle Berge Redaktør/produksjon: Hans Olav Kirknes Et produkt fra.
Etablering og videre utvikling av arbeids- og velferdsetaten
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Årstad. NAV, Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne.
Seminar om rundskriv F Forvaltning av statlig eierskap
KVALIFISERINGSPROGRAMMET Syretesten på samarbeid i NAV Ola Heen Strømmen, NAV Buskerud Samarbeidskonferanse Norefjell, 21 april 2009.
Partnerskapet mellom stat og kommune i NAV-kontoret. Hvordan brukerne kan stimulere til utvikling av NAV- kontorene? Honoratte Muhanzi Kashale Samarbeidsforum.
Samordning av NAV-tiltak for spinalskadde Prosjekt på St.Olavs Hospital Finansiert av NAV v.FARVE.
Nasjonal strategi for arbeid og psykisk helse Seniorrådgiver Hildegunn M. Førsund, Arbeids- og velferdsdirektoratet Attføringsmessa januar 2008.
”Få hjula i gang” 17 november 2011 Thon Hotel Ullevål Stadion
HVA GJØR EN FYSIOTERAPEUT I NAV?
EForvaltningskonferansen 2014 Hovedprosjekt Gjør det enkelt å oppfylle opplysningsplikten til NAV, SKD og SSB.
NAV Vestfold Organisering av Arbeids- og velferdsetaten og lokalisering av forvaltnings- og pensjonsenheter.
NAV – REFORMEN Innhold og utfordringer i NAV-kontorene. 12 K PLO-nettverk 27.september 2006 Live Jetlund, rådgiver, Fylkesmannen i Vestfold.
Mini gaiden Informasjon fra Arbeidsutvalget Nr. 4 uke Ansvarlig redaktør: Jarle Berge Redaktør/produksjon: Hans Olav Kirknes Et produkt fra redaksjonsutvalget.
Mini-Gaiden Informasjon fra Arbeidsutvalget Nr. 28 uke 42, Ansvarlig redaktør: Jarle Berge Redaktør/produksjon: Hans Olav Kirknes Et produkt fra.
Flyktningkonferansen 2008
NAV og flyktningearbeidet ”Nytt oppdrag – nye muligheter!”
Arbeidet mot tvangsekteskap
Drammen 20.september 2009 NAV Drammen – Mangfold og omdømme Elisabeth G. Holen NAV – leder Drammen.
Den vanskelige samtalen Rusforum i Nord-Østerdal
Arbeids- og velferdsforvaltningen
Å forebygge utkastelser fra kommunal bolig -samarbeid på tvers i kommunen Gunhild Ørsland Tobiassen, Kristiansand kommune.
NAV-reform Arbeidsevnevurdering Arbeidsavklaringspenger
Fosen etablererkurs Brekstad, 12. november 2013
Mal – ambisjoner.
Medlemskap i folketrygden ved opphold i utlandet
ETABLERING NAV Tromsø. NAV, Side 2 Etablering – NAVs oppgaver  Informere om regelverket  Dele ut søknader  Veilede i forbindelse med søknader.
Ny arbeids- og velferdsetat (NAV) Seniorseminar, Alta 7
Arbeid er førstevalget
NAV Verdal NAV Verdal Arbeid & Velferd
Oppsummering av holdningsundersøkelse om digital post til innbyggerne
Status og utfordringer i NAV og kvalifiseringsprogrammet Fagforbundet torsdag 9. oktober 2008 Per Inge Langeng fung direktør avdeling Levekår og sosiale.
ET MED MULIGHETER Leder for NAV-ekspertgruppen Sigrun Vågeng Bedre brukermøter, større handlingsrom og tettere på arbeidsmarkedet.
NAV Vennesla Innlegg av SKA ved Gry Lægraid Sørensen.
Tjenesteeier IKT / høst 2015 Velkommen til informasjon fra HiOA’s IKT avdeling.
Foto: Thor-Wiggo Skille Riksrevisjonens undersøkelse av oppfølging av ungdom utenfor opplæring og arbeid. Knut M. Nikolaisen 6. November 2015.
SERVICEKLAGER FAKTA: En serviceklage er en klage på hvordan man opplever kontakten med NAV Statistikken over serviceklager er basert på registrerte klager.
Organisasjonskart Spydeberg kommune.
Oppbygging NAV NAV lokalkontor NAV fylkesnivå
Regionalisering i Arbeids- og tjenestelinjen Brukerutvalget for NAV Hedmark 24. mai 2017 // Hans Petter Emilsen.
Generelt Organisasjonsprosjektet går etter planen Grunnlag nå:
Administrerende direktør Organisasjonsutvikling og økonomi
Organisering og økonomi
Dekan S S S S S S S Prodekan FoU Prodekan Stud. SS SS SS SS
SAK Ny struktur i ny Altinnorganisasjon
Hjelmeland kommune Organisasjonskart for Hjelmeland kommune – Administrativt nivå oppdatert Rådmann Kommunesjef Interne tenester Avdeling Interne.
Organisering av tjenestene
Organisasjonskart Gard Haglund.
Innbyggerundersøkelsen hvordan bruker vi den i forbedringsarbeidet
Brukerutvalget i Nordland –
Arbeidsrettede virkemidler
NAV i tal og fakta 2016.
NAV ANDØY.
direktør strategi kommunikasjon anskaffelse internrevisjon
Ordfører Administrasjonssjef Seksjoner Støtte Kommunestyret
Ordfører Administrasjonssjef Seksjoner Støtte Kommunestyret
Utskrift av presentasjonen:

Arbeids- og velferdsetaten Arbeids- og velferdsdirektoratet Spesialenhetene Organisasjonskart fra NAV

NAV, Side 2 Arbeids- og velferdsetaten Arbeids- og velferds- direktoratet NAV Fylke NAV-kontor i partnerskap med kommunen NAV Arbeid* og NAV trygd* NAV Spesialenheter Servicetjenester, klage og anke, forvaltning, utland, innkreving og kontroll, helsetjenester, hjelpemiddelsentraler NAV Drift og utvikling * Navn på tidligere arbeids- og trygdekontor, inntil de etableres som NAV-kontor

NAV, Side 3 Arbeids- og velferdsdirektoratet Arbeids- og velferdsdirektør Avdelingsdirektør Arbeid og aktivitet Avdelingsdirektør Pensjon og ytelser Direktør Fylkesledd NAV Fylke Direktør Spesialenheter NAV Spesialenheter Direktør NDU NAV Drift og Utvikling (NDU) Arbeids- og velferdsdirektørens sekretariat Internrevisjon Staber: Kommunikasjon, HR, IKT, økonomi

NAV, Side 4 Spesialenhetene NAV Forvaltning NAV Helsetjeneste- forvaltning NAV Klage og anke NAV Innkreving og kontroll NAV Servicetjenester NAV Utland NAV Hjelpemiddelsentraler og spesialenheter