HEKK, Workshop HiAk 26.-28.3 2008 Velkommen til en ny dag.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
THAILAND.
Advertisements

De dårige følelsene. Veiene ut..
«Strykebrettcover og stativ»
Skriftlig vurdering på barnetrinnet formål, bakgrunn, historikk
Fra geometriske former til abstrakt design.
Litt mer om PRIMTALL.
On Display Butikkbelysning ! ...? Butikkbelysning – Vitenskap eller ”tilfeldighet”? Butikkbelysning – Luxpornografi eller lyskvalitet Spot er godt,
Unge & Rus.
Grete Haaland Sund HiAk,
Bildekomposisjon.
Grafisk design Visuell kommunikasjon
1. Om postere Når vi her snakker om Postere mener vi vitenskapelige plansjer til bruk på seminarer, kongresser og i andre faglige sammenhenger. Vi snakker.
Forretningsidé Vil du være med på den nyeste moten og gjerne før de andre, så er Blend og BlendShe stedet for deg. Her finner du unike og moteriktige.
HEKK 4 ans Hege B.G.Osebakken Elisabeth Krogstad Kari Lønvik Kicki Palmquist Work shop HiAk HEKK , Work shop HiAk 08.
Foreløpige resultater
INTERRESSE DIFFRENSERING HELHET OG SAMMENHENG …. HVA TENKER VI OM DET? UT I FRA SIN EGEN INTERRESSE INSPIRASJON MOTIVASJON KREATIV TENKING.
Guttorm Hveem Digitale tankekart i læring og undervising guttorm.hveem.no twitter.com/ghveem.
Om smidig brukerkommunikasjon Smidig 2011 Johannes Brodwall Steria Norway.
Laget Av: Gaute, Sigrid, Mohammed og Ahlam.
VELKOMMEN TIL STØVER SKOLE
- Personlig markering/kamuflasje -
«LYSE IDEER» Maske med refleks og lysdioder
Velkommen! Bonusfilmen laget av Tromsø vgs - medialinja.
VELKOMMEN TIL URO OPPLÆRING
Brukergrensesnitt og design av skjermbilder
Brukergrensesnitt og design av skjermbilder
Brukergrensesnitt og design av skjermbilder
Rett og galt Kapittel 8 – Horisonter 8.
Månedsbrev Smørblomst
Kapittel 1, oppgave b) å kaste loss å seile uvær (n) kuling (m)
HVEM ER GUD, EGENTLIG? Salem
Presentasjon av prosessarbeid med LYSBROSJER Laget av Ellen Bay
Didaktiske analysekategorier
Randi Irene Tone Olav Duun videregående skole
Work shop mars 08 ide utvikling
KIP – Aksjonsforsknings -konferanse 21. mai 2008
Oppgavens tema: Forandring med personanalyse av varme og kalde farger.
Digitale tankekart i læring og undervising
NÅ SKAL VI LÆRE OM LIKNINGER.
Lys-mørk kontrast Dersom vi bruker farger som er veldig lyse mot farger som er mørke, oppstår det en stor kontrast. Øyet trekkes mot de stedene der kontrastene.
Møte med veiledere og kontaktpersoner Informasjon om en ukes praksis på fjerde semester av Lektorprogrammet.
Velkommen til innkommende president sin time.
Valgfag på Kastellet skole
Uteseksjonen De åpne rusarenaene i Oslo sentrum
Skole. Hvorfor har vi så mye lekser?
Grafisk Design Visuell kommunikasjon Intorduksjonsbilde.
Sett inn riktig form av adjektivene, med artikkel hvis nødvendig
Pensum Bordens: Research design and methods A process approach 5. eller 6. utgave Kap Fordeling: Bjørnebekk har spesielt ansvar for delen ”Qualitative.
VELKOMMEN TIL MADLAMARK SF
Uke desember Merry Christmas. MandagTirsdagOnsdagTorsdagFredag Advendt- samling Stasjoner Lunsj Engelsk/ Naturfag Advendt -samling Jule- verksted.
Uke 18 og mai. Uke 18 og mai. Verdiord: Hensynsfull Verdiord: Hensynsfull.
Uke 8.feb- 12.feb Verdiord: Gavmild Vi bruker de samiske fargene og vever med rundvev.
Plan for 1.klasse Uke mai Verdiord for mai: Hensynsfull.
Matematikk - utvidet form. Mål for timen Du skal kunne kjenne igjen plassverdien til et siffer og skrive et tall på utvidet form.
UKE 4 PLAN FOR 1.KLASSE januar. MandagTirsdagOnsdagTorsdagFredag 1 Plan-Norsk Felles- samling 100- dagersfest ! 2 leggings - Norsk Gym 3 dag!Matte.
Uke april Tøffe elever som smaker på ukjente ting! Verdiord for april: Lydighet.
Spørsmål til diskusjon Leselyst- en bok for alle
Design og håndverk VG1 Praksisdager HØST 2017.
Estetiske virkemidler
Samarbeid Forslag til spørsmål -Hva er samarbeid, og hva er vitsen?
Utforskende undervisning i matematikk B – Samarbeid
Utforskende undervisning A – Forarbeid
Modul 2 – Elevens tenkning gjennom samtale
Fargelære.
Utforskende undervisning i matematikk B – Samarbeid
Sinne Film:
Gjennomgang av øvelsen i ledergruppen Dato: Sted:
Telle i kor Telle med 4 fra 4 A – Forarbeid
Å få elevene til å argumentere B – Samarbeid
Osloskolen Oslo VO Rosenhof Kurs 2
Utskrift av presentasjonen:

HEKK, Workshop HiAk Velkommen til en ny dag

HEKK, Workshop HiAk Oppsummering fra onsdag •Rocket stil………… Hva er det ?

HEKK, Workshop HiAk •Er det: •Sterke farger •Mørk lys kontraster •”18 åringer” Sotet make up, skinn, lær, pearcing, tøye grenser •”50 åringer” Henger igjen i 80 tallet, litt ”harry”, en som prøver å holde på ungdommen, mye svarte klær.

HEKK, Workshop HiAk Proposjoner •Hvorfor skal frisøren kjenne til kroppsformer? - Frisøren skal designe et helt produkt, vi skal se på helheten.

HEKK, Workshop HiAk Hvordan tenker vi propsjoner? •Hvordan kan vi finne balanse og se helhet? •Hva går vi ut i fra? •Er det viktig med konsultasjon? •Se på form/ stil, farge •Hvordan kan vi bruke disse elementer for at designe helhet?

HEKK, Workshop HiAk Stilanalyse Ung stil Voksen stil

HEKK, Workshop HiAk Stilanalyse Hvorfor analysere? Muligheter Begrensninger Diskuter med sidedamen hvilken stil du har plukket frem fra kofferten

HEKK, Workshop HiAk Hva ønsker elevene? •Elevmedvirkning •Meningsfylte relevante og dagsaktuelle oppgaver. - hva er det??

HEKK, Workshop HiAk Utfordring Lag en relevant oppgave Utprøv den. Ta bilder til dokumentasjon, oppgaven skal deles med resten av gruppen i erfaringsdeling fredag morgen.