Er du synlig der dine kunder forventer å finne deg?

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
HVA ER ?.
Advertisements

Velkommen til en sjekk av alkoholvanene dine!
Effektiv markedsføring i sosiale medier Case: Boken “Effektiv nettskriving” Ove Dalen Skal vise hvordan du kan markedsføre i sosiale medier og advarer:
Support, nye funksjoner og tjenester fra Uni Pluss
Logg inn med ditt brukernavn og passord. Glemt passord?
Elektroniske verktøy Diakonhjemmet nov 2011.
Gratis webinar med emili nova montana kirkegaard
HVA ER ?.
Hvordan melde seg på skyteaktiviteter 1.For å kunne melde deg på skyteaktiviteter må du være godkjent av avdelingen som aktiv skytter. Før dette må du.
Hvordan oppnå GOD kommunikasjon med dine målgrupper?
Gjenbruk av offentlig informasjon 16 januar 2009 Vindern, Oslo Michael Borge Daglig leder tellUs.
Bruke Gmail 3a Gmail er et e-postprogram.
Fast advokat Ole Henrik Wille og HR-sjef Hanne Myhre
Elektroniske verktøy Diakonhjemmet nov Verktøyene Disse verktøyene blir brukt på Diakonhjemmet •Epost •PPS •Studentweb •Its learning.
Utnytt flere muligheter på web Fokuser på det kreative
Salgsteknikker & Sosial media
B IBLIOTEKSKURS 2 INFORMASJONSSØK KILDEKRITIKK. ATEKST Du finner ATEKST i Fronter eller på bibliotekets forside. Kun datamaskiner på skolen har tilgang.
Opprette Gmail-konto Lærer/ledsager 3i Opprette Gmail-konto
Velferd i Norge: Arbeid, aktivitet og trygghet
Tips og råd for praktisk kompetansearbeid
Selvfølelse vs selvtillit
Dine sterke sider – slik andre ser dem
Mikrotesting Laura Arlov, Brukskvalitet, Skatteetaten
6. Navigation and Information Architecture Navigering og sidestruktur.
29.aug.2011 Klyva. Fra gutterom… TIL GRÜNDERDRØM! • Gjennombruddet: ”Rørlegger Bergen” • MaxResultat.no i des • Skreddersydde nettløsninger og strategier.
- roller og forventinger
SAMMEN OM Å UTVIKLE KIRKEN Samling 1 Stabsutvikling.
E-forvaltningskonferansen Randi Flesland
Utdanning for utvikling Utdanning gir mange ringvirkninger Her følger noen: Send ADRA til 2468.
TILSAMMANS I EN GRUPP Med Stein og Helene Hva gjør en gruppe bra?
Grunnleggende opplæring i nettpublisering Innføring ved tildeling av publiseringsrettigheter 2011 Kommunikasjonsavdelingen.
Tilstandsrapport: Hvem er brukerne og hva trenger de? Bidrar uio.no til å oppnå UiOs strategiske mål?
PETS Trøndelag og Nordmøre Best Western Stav Hotell april 2011 HOVEDMENY Hjem Opplæring Mål Mål og status Websider 2280 Smart på web Tips Sosial.
Velkommen til Aktivitetsskolen Rosenholm 2013
Elektroniske verktøy Diakonhjemmet nov 2008 (Klikk for å komme til neste side)
Elektroniske verktøy Diakonhjemmet nov Verktøyene Disse verktøyene blir brukt på Diakonhjemmet Epost PPS NEL Studentweb Its learning.
Elektroniske verktøy Diakonhjemmet august Verktøyene Disse verktøyene blir brukt på ditt studium Epost Studentweb Its learning.
Mobiltelefon er kult Sjekk nå!
Mange IT-prosjekter kunne med fordel vært drevet mer som en Lean Startup.
Lederen som coach Jeg kan ikke lære noen noe,
? Hva er.
Hva er ?. Facebook er et av de mest kjente sosiale medier eller nettsamfunn. Det er en gruppe mennesker som ved hjelp av data (internett) kommuniserer.
Blogging med Google Blogger
Et sjeldent kurs for mennesker med en sjelden sykdom
1 Hvordan lage websider Med Interkodex AS. 2 Innledende Å lage profesjonelle webløsninger kan gjøres veldig enkelt og rimelig. Du trenger ikke kunne webdesign.
LederAkademiet Presentert av Jan Fikke. LederAkademiet2 LederAkademiet.  Visjon: Arbeide for menneskelig vekst, individuelt og i grupper.  Verdier:
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon
Nasjonal Sikkerhetsdag 2009 Røros kommune. Hva er Nasjonal Sikkerhetsdag? En mulighet til å lære mer om informasjonssikkerhet En dugnad for å bedre informasjonssikkerheten.
Vurdering for læring.
STILLE BØNN Takk Gud, Han som er din Far
ETABLERING AV LOKALT SN-FORUM/GRUPPE. Tekna – Teknisk-naturvitenskapelig forening Mål for første møte Bli enig om: Å sammen ta initiativ til lokal SN-forum.
For at denne skal virke må den brukes som fremvisning Klikk her.
SOSIALE MEDIA OG WEB Norges bryteforbund Inger Wold.
STUDER SMARTERE Kurs i studiestrategi Modul 1 Bli en bedre student Lene Røsok Dahl Karriereveileder, BI Karriereservice Velkommen på kurs Presentere.
Effektiv nettskriving Slik blir du forstått på nettet.
Møte med det norske arbeidsmarkedet.
Logg deg inn på portalen som du pleier. Velg deretter Bibliotek i venstre kolonne.
Lyst til å prøve noe nytt, noe annerledes? En skole uten eksamen eller karakter Mer enn 300 fag å velge i Internatliv Utstyr tilgjengelig døgnet rundt.
Godt lokalvalg hva må til? -erfaringer
Drop-In metoden i skolen
123 Data - Førstehjelp Krokelvdalen Skole. Hva skal vi lære Slå på/av datamaskinen Hva som må til for å komme på internett Hvilke typer kommunikasjonsformer.
PETS – Oppdal april 2010 HOVEDMENY  Hjem  Opplæring  Mål  Mål og status  Websider 2280  Smart på web  Tips  Sosial medier  Demo webwiz.
KUNST & HÅNDVERKSBLOGG
Stein R. Fredriksen Sosiale medier ved UiO - Hvorfor og hvordan.
Hvordan gjøre gode karrierevalg
Arbeiderpartiet.no HUSBESØK PÅ 1 – Valgkamp ansikt til ansikt.
Roede-kurslederen på Facebook
Camilla Hall-Henriksen
Informasjonsmøte om «Felles læringsplattform for statlige virksomheter» (Virksomhetsplattformen) Tone Kastnes Difi
Utskrift av presentasjonen:

Er du synlig der dine kunder forventer å finne deg?

Slik blir du… SYNLIG I Google: Hva? Kurs for bedriftsledere/markedsansv. Vi gir dere en grunnleggende innføring i søkemotormarkedsføring og hvordan Google egentlig fungerer.Hvorfor? Oppdatere deg på dagens mest effektive markedsføringskanal og hvordan du kan utnytte denne til å få mer trafikk og flere kunder til din business. Hvor og når? Som bedriftsinternt-kurs for deg og dine medarbeidere, eller på ett av våre oppsatte kurs. Mer informasjon kommer. Jan-Ove Torsvik Gründer og Partner MaxResultat.no

Hvem er… MAXRESULTAT.NO ? • Lokalt web- og markedsføringsbyrå på Sotra. • Tilbyr skreddersydde webløsninger tilpasset dine behov. • Vi hjelper våre kunder lykkes på web Noen av våre kunder: Tellegruppen

Dette vil vi… LÆRE DEG: Om Google.no - Hvordan Google egentlig fungerer - Hva er forskjellen på Google Steder, Google Adwords og det naturlige søket? - Hvorfor bør jeg absolutt være synlig på første siden? - Hva må til for å rangere øverst i Google? - Hvordan unngå å bli lurt når telefonselgere ringer vedr. nettmarkedsføring etc. - Case-Study m. Vest Båtservice AS – Google vs. Katalogene. (Om Google Steder) - Hva Google Steder er og hvorfor du bør være synlig her. - Hvorfor Google Steder er 100% gratis i motsetning til andre kataloger som t.d etc. - Steg-for-steg guide: Hvordan du setter opp din egen virksomhetsoppføring i Google Steder. Spørsmål & Svar: Dersom tiden tillater det og det er ønskelig, blir også mulighet for en ”spørsmål og svar”-sesjon

Dette er… GOOGLE STEDER:

Slik… MELDER DU DEG PÅ: - Meld din interesse ved å ringe eller sende meg en e-post. - Les mer om oss på Har du spørsmål e.l. så kontakt meg gjerne! Kontakt meg på: - Twitter.com/joTorsvik Jan-Ove Torsvik Gründer og Partner MaxResultat.no