Vurdering i friluftsliv

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Friluftsliv i endring - tanker rundt oppkjørte løyper. Av Lars Verket -
Advertisements

Vurdering og IKT Egenvurdering i matematikk med
Vurdering Iselin Høyvik Hva skal vi lære? • Hva vurdering er • Ulike former for vurdering og konsekvenser av/for disse • Kunne diskutere/trekke.
Studieforberedende utdanningsprogram
ELEKTRISK ENERGI FRA FORNYBARE OG IKKE-FORNYBARE ENERGIKILDER UNGDOMstrinnet vurderingskriterier til underveisvurdering Navn:____________________________________________________________________.
Studie forberedende formgivingsfag
Bygg – og anleggsteknikk
”SKAUTRAVERN” – VANDRENDE LEIRSKOLE OG SPENNENDE DAGSTURER I MARIDALSMARKA – ARR: BARNAS LANDSKAP Her er to ulike turtilbud til skoleklasser, studentgrupper.
Arbeidslivsfaget og «Baklengs planlegging» – lokalt læreplanarbeid og vurdering av kompetanse Oslo 29.november.
Tema 7 FAG- OG SVENNEPRØVER
Hvordan stimulere barns lek i naturen
Forskerspiren Åpne forsøk: nye læringsmål?
Velkommen til infomøte på Tanks vgs • Kartleggingsprøver • Orden og fravær • Eksamen • Vitnemål / kompetansebevis.
Tvedestrand og Åmli vgs Sam Eyde vgs
Prosjekt til fordypning - samarbeid skole- arbeidsliv
Vågå 29. januar Jan Roger Bøe Øien Koordinator. Statistikk – etter vg1 Avsluttet grunnskole v å ren 2006 Avsluttet grunnskole v å ren 2007 Avsluttet grunnskole.
Orientering om fagtilbudet ved U. Pihl videregående skole Breimyra ungdomsskole
Praktisk eksamen Vg2 – sensorskolering 31
Praktisk eksamen Vg2 - yrkesfag
Om vurdering i vg skole ”Opplæringens mål er å ruste barn og unge til å møte livets oppgaver og mestre utfordringer sammen med andre” (Generell læreplan.
Timeplan ut uka Tirsdag: Vurdering og feltnøtter
Vurdering. Nemd Vurdering Det eleven skal lære, fastsettes som mål for kompetanse. Det er kompetansemålene som skal prøves til eksamen. Kompetanse er.
Eksamen i Kunnskapsløftet
Pilotprosjekt læreplan kjemiprosess i den videregående skolen (VGS)
Dokumentasjon på at vurdering er gitt!
UTDANNINGSVALG.
Anne Stein Bankgata ungdomsskole Eksempler på vurdering i;
Godkjenning av fag til fag-/svenneprøve Styremøte NOOS-nettverk
Kurs i leiing Kommunikasjon.
Arbeidstidsavtalen.
Foreldremøte 10.trinn 4.februar 2015
Ludvigsen-utvalet NOU 2014:7 Elevenes læring i fremtidens skole Revisjon eller revolusjon av læreplanen?
Effektiviseringsnettverk - Oslo Fjell kommune Nær innbyggjarar Kommune i vekst - ung befolkning Matriseorganisasjon - 5 tenesteavdelingar.
UTVIDA FYSISK AKTIVITET VED PROSJEKTSKULANE I SOGN OG FJORDANE v/Rasmus Stokke -Modellar for korleis skulane finn tid til utvida fysisk aktivitet -Kva.
Munnleg ferdigheit i kroppsøving inneber å skape meining gjennom å lytte, tale og samtale. Det inneber mellom anna å kunne formidle inntrykk og opplevingar.
Introduksjon I tillegg til autentisering, bør/skal også ein sikker kanal tilby garanti for meldings- integritet og konfidensialitet.
1. 2 ØYSTESE GYMNAS KUNNSKAPSLØFTET UTDANNINGSPROGRAM FOR STUDIESPESIALISERING.
Drop-In metoden En metode for å veilede elever til en mer positiv elevrolle Fra bekymring til forandring gjennom samtale, veiledning og oppfølging Utviklet.
Konferanse om kunnskapsløftet 23. og 24. mars 2006 Grunnlaget for verksemda i skulen ligg i læreplanen. Følgeleg vert det viktig å ha kompetanse på dette.
Av Kari, May Linn, Silje og Hanne
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Ny rammeplan for barnehagen Konsekvensar for matematikkfaget.
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
Nærmiljø og samfunn Ein barnehagekvardag med mangfald Med vekt på det fleirkulturelle i barnehagen og vindauge mot verda Kultur på tvers UBUNTU- ”min identitet.
Marianne Hiltunen 2006 Læringsstilar Korleis lærer me? Korleis lærer me? Kven skal plukke Eplet for oss? Kven skal plukke Eplet for oss? - Gjer me som.
Om Kunnskapsløftet Gjennomgåande opplæring. ”Grunnopplæringa”.
Loen 23. og 24. mars Anne K F Midtbø Barnehagen som læringsarena Utfordringar i ny rammeplan for barnehagen sett frå kommune- administrasjon Anne.
PROGRAMFAG TIL VAL Om faget og førebuing til oppstart
Gjere for å lære Kvernsteinsparken i Hyllestad
Det vanskelege valet Ei orientering om muligheiter.
FRÅ MELLOMTRINN TIL UNGDOMSTRINN Du ska få en dag i mårå som rein og ubrukt står og med blanke ark og farjestifter tel, ……. FORELDREMØTE FOR 7. TRINN ORSTAD.
Foreldremøte Mandag 9. November 2015 Klokken 19:00 Fjellhamar SFO.
Utdanningsprogrammet idrettsfag Eidsvoll videregående skole.
Kroppsøving # Formål # Hovedområder # Vurdering # Mål og tiltak.
Norges speiderforbund Lederløft august 2012 Madla.
Skogens mysterier. Natursenteret trenger hjelp av dere Natursenteret trenger hjelp av dere.
Foreldremøte 10.klasse 21/ Lena eller Martin har ansvar for referat.
Velkommen til Tu skule Foreldremøte tysdag 7.februar kl
Meiningsfull læring skjer gjennom:
Velkommen til Tu skule Foreldremøte måndag 12. juni 2017 kl
Arbeid på skulen Norsk Matte Engelsk Samf. Fag Naturfag KRLE
Sette Skjold på kartet for heile regionen
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
Leirskule januar – 12.januar
Prinsipper for god underveisvurdering B – Samarbeid
Prinsipper for god underveisvurdering B – Samarbeid
Arbeid på skulen Norsk Matte Engelsk Samfunnsfag Naturfag KRLE
Elevinstruksjon 2018/19.
FORELDREMØTE 5B Sagstad skule hausten 2019.
Verneområder og nasjonalparker.
Utskrift av presentasjonen:

Vurdering i friluftsliv Av: Sturla Aakre

Aktiviteslære 3 hovedområder: Idrettsaktiviteter Basistrening Friluftsliv

Kompetansemål AKL1-FLL praktisere enkle former for friluftsliv i nærmiljøet gjøre rede for lokale friluftslivstradisjonar planlegge, gjennomføre og vurdere tur med overnatting ute i naturen utøve friluftsliv på en måte som er skånsam mot naturen vise evne til forpliktande samarbeid beskrive opplevingar i naturen

Vurdering FLL i AKL Stord vgs Friluftsliv: 30% av AKL-faget 2 deling av vurderinga i friluftsliv Teoretisk (10%) Forarbeid Etterarbeid Praktisk (20%) Det som skjer på tur

Turane vi har på vg1 Kyst-tur og vintertur Vintertur 4 dager i fjellet 1 dag i heisanlegg 1 overnatting ute Fokus på fjellski Tverrfaglig saman med norsk og naturfag

Dagsprogram for vintertur Måndag: Avreise Stord – Hovden Skileik på flatmark Laging av snarer Tysdag: Liten tur utanfor preparerte løyper Graving og overnatting i snøhule Onsdag: Bygging av skileikanlegg Langtur utanfor løpa Torsdag Hovden skisenter (frikjøring eller instruksjon)

Kompetansemål i vinterturen Gjøre rede for lokale friluftslivstradisjoner planlegge, gjennomføre og vurdere tur med overnatting ute i naturen utøve friluftsliv på en måte som er skånsam mot naturen vise evne til forpliktande samarbeid beskrive opplevingar i naturen

Forarbeid Planlegging av turen Utstyrsliste for heile turen A-plan for langturen Innteikning på kart km, hm, tid Utstyr Oppgåve om ski leik anlegg Snarefangst (samarbeid m/naturfag)

Etterarbeid Refleksjonsnotat frå turen Turlogg Kva lærte eg Kva kunne eg tenkt meg å lære meir om Beskrive naturopplevingar som har gjort inntrykk på turen Oppgåve om snarefangsten som er tverrfaglig mellom naturfag og AKL

Praktisk Ferdselskompetanse (20% av AKL-karakteren) Skiteknikk (gradert karakter) Korleis legge spor i urørt snø som alle kan gå i Bauting Genrell skiteknikk Skileikanlegg (gradert gruppe karakter) Bygging av 2 element kvar gruppe Val av trasè Utforming

Praktisk Ferdselskompetanse (20% av AKL-karakteren) Snøhule konstruksjon (gradert gruppekarakter) Hensiktsmessig konstruksjon Konkavt tak God nok plass Generell ferdselskompetanse (gradert karakter) Kompetanse som er spesielt for friluftsliv som er vanskelig å definere

Praktisk Ferdselskompetanse (20% av AKL-karakteren) Naturvennlig ferdsel (+ og -) Skånsam mot naturen Samarbeid (+ og -) Bidra i gruppeoppgåver Møte presist Ta vare på medelevar Utstyrskontroll (+ og -) Ha kontroll på eige utstyr Ha kontroll på fellesutstyr

Likheitar på alle turar Forarbeid VG1: A-plan VG2: A og B-plan VG3: A og B-plan + Beredskapsplan Etterarbeid Refleksjonsnotat Praktisk Generell ferdselskompetanse Samarbeid Naturvennlig ferdsel Utstyrskontroll + spesifikk kompetanse for den aktuelle turen under forarbeid, etterarbeid og praktisk

Eksempel 1 Ola Skiteknikk = 5- Skileikanlegg = 6 Snøhule konstruksjon = 5 Genrell ferdselskompetanse = 5 Til saman blir dette = 5+ Naturvennlig ferdsel = -- Samarbeid = + Utstyrskontroll = 0 Totalt = 5

Eksempel 2 Per Skiteknikk = 4- Skileik anlegg = 3 Snøhule konstruksjon = 4 Generell ferdselskompetanse = 3+ Dette blir 4 til 3 Naturvennlig ferdsel = ++ Samarbeid = ++ Utstyrskontroll = ++ Totalt = 5-

Eksempel 3 Kari Skiteknikk = 5 Skileik anlegg = 6 Snøhule konstruksjon = 6 Generell ferdselskompetanse = 5 Dette blir 6 til 5 Naturvennlig ferdsel = -- Samarbeid = -- Utstyrskontroll = -- Totalt = 4+

Fordeler med modellen Meir objektiv vurdering Klare vurderingskriterier for elevane i forkant av tur Fylle ut på tur når ein ser noko ikkje sitte på kvelden eller når ein kjem heim å prøver å huske korleis elevane var.

Utfordringar med modellen Klare å bevare opplevingane til elevane på tur Opplevingane til lærerane blir ofte dårligare ved mange vurderingskriteriar Finnst sikkert fleire

Muligheit å løysa utfordringane Vurdering vs Oppleving Gå gjennom vurderingskriteriane i god tid før tur, ikkje snakke om vurdering på turen. Læreranes oppleving Jobb ikkje fritid