Søkje på hjelpemiddel -frå NAV Hjelpemiddelsentral

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Minoritetsspråklige søkere
Advertisements

Her kan du lese om: Hvor finner du de ledige jobbene?
HJELPEMIDDELSENTRALEN I AUST-AGDER
BraWeb Bestilling. Bravida tilbyr nå BraWeb Bestilling.Dette er et web-basert system for arbeidsbestilling. Systemet er interaktivt og dynamisk, og gir.
Kor tid kan søknaden registrerast?  Dersom du søkjer for våren 2013 så kan du søkje så snart det let seg gjere.  Du som skal søkje.
Minoritetsspråklige søkere
BIO – tilskot til bedriftsintern opplæring Kontaktpunktet 5
Avdeling for ingeniørutdanning
Utvekslingsår En del av din videregående opplæring.
SKOLEARENA Foreldremøte, den 24. september 2014 Kristin Holten.
KURS FOR HTV Råd og rettleiing i arbeidet med tilsetjingssaker Torill Marie Kufaas Karlsen Anne Siri Bentsen.
Minoritetsspråklige søkere til videregående opplæring skoleåret
Søknadskvalitet ” den blå boken”.
Vedlegg til søknad om spelemidlar.
Introduksjon I tillegg til autentisering, bør/skal også ein sikker kanal tilby garanti for meldings- integritet og konfidensialitet.
Vedlegg til søknad om spelemidlar.
Oppgåve 31E VID vår 2003 Utført av Andrè Høyset som er tilsett som IT-leiar hjå oppdragsgjevar, Fylkesbaatane i Sogn og Fjordane Student har også vore.
Nynorsk fagskriving Orden i teksta.
Begrepsavklaring Workshop godkjenning godskriving innpassing jevngodhetsvurdering faglig godkjenning erstatte i utdanningsplan fritak fullt fritak.
Nynorskkurs - Substantiv.
Mål og problemstillingar Digitale ferdigheiter Den digitale utviklinga har endra måten vi les, skriv, reknar og uttrykkjer oss på munnleg.
Verdisetjing av gåver Gåver Det er mange form for gåver. Nokre ynskjer å gje reine pengegåver til noko som dei ser verdi av å støtte. Det kan vere lag.
Søking til skuleåret Opplæringsavdelinga, inntak og formidling Rådgjevarkonferansen 2014.
Vi flaskar til! -med brøk  Rik oppgåve!. MÅL Rekne med brøk, utføre divisjon av brøkar og forenkle brøkuttrykk. (Repetisjon/ aktivere forkunnskapar)
Minoritetsspråklige elevers rettigheter Rådgiversamling 2015 Kari Tormodsvik Temre.
Fagseminar Inntaksforskriften Jorunn Dahle1 Informasjonsflyt mellom PP-kontora Gjeld søkarar med fortrinnsrett (1.februar) -Som har fått skoleplass.
| Formelle tekstar. Formelt språk ver sakleg og presis du skal ikkje bruke ein personleg tone kutt ut uformelle ord som slang, banning, forkortingar og.
Sakprosa Formelle sakprosasjangrar. Følgjer som regel eit fast mønster. Dei tekstane du skal lære om er: Rapport Formelt brev og e-post Søknad og CV.
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
LÆR LETTARE Studieteknikk for meir effektiv læring.
Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Minoritetsspråklige søkere til videregående opplæring skoleåret
Undersøking – SFS Kven svarar? Om kontinuitet.
Har barnevernet ei rolle i saker:
Nyhetsbrev fra Bevegelse Velkommen som leser av tredje utgave av vårt nyhetsbrev. Vi håper det faller i smak! så ny informasjon. 03/17.
Vel digital postkasse på Noreg.no
Teamsamansetning og framdriftsplan
AUTORISASJON.
Krav til rettslig grunnlag for behandling av personopplysninger
Årets norske Leanprosjekt
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID på mobil
Sogndal kommune.
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID
Informasjon til demensnettverk
Sogndal kommune.
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID på mobil
Lær å logge inn til offentlege tenester med MinID
Årets norske Leanprosjekt
Årets norske Leanprosjekt
Lær å oppdatere kontaktinformasjonen din i kontaktregisteret
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Utdanningsprogram/programområde over 2 år
Lær å opprette den elektroniske ID-en MinID
Fiber frå Sykkylven Energi i samarbeid med NextGenTel
Enkel brukerveiledning
Krav til rettslig grunnlag for behandling av personopplysninger
Syns-og Audiopedagogisk Teneste i Hordaland(SAPT)
Årets norske Leanprosjekt
Introduksjonsprogrammet
Videregående opplæring for voksne
Årets norske Leanprosjekt
Årets norske Leanprosjekt
Lynguide for leder-rollen
Vel digital postkasse på Noreg.no
Videregående opplæring for voksne - kort om søknadsprosessen for deltakere til to-årig prosjekt RM og TIP Marit Nygård Roth, rådgiver Seksjon veiledning.
Lynguide for leder-rollen
Søknad: Årets Leanprosjekt
FORELDREMØTE 5B Sagstad skule hausten 2019.
Enkel brukerveiledning
Henvisninger Hvem skal du henvise til og hvordan?
Utskrift av presentasjonen:

Søkje på hjelpemiddel -frå NAV Hjelpemiddelsentral Våren 2018 // NAV Hjelpemiddelsentral Sogn og Fjordane

Søkje på hjelpemiddel NAV Hjelpemiddelsentral ønskjer at våre brukarar og samarbeidspartar skal oppleve at dei får rett hjelpemiddel for å dekkje behovet sitt, og at søknadsprosessen skal vere rask og effektiv. For å få til dette, er vi avhengig av å få søknadar og tilmeldingsskjema som inneheld dei opplysningane vi treng. Då kan vi raskt behandle søknadane og finne rett hjelpemiddel til brukar.

Kartlegge behov Før du skal skrive søknad om hjelpemiddel, må du kartlegge behovet til brukar godt. Her kan du lære meir om formidling av hjelpemiddel og kartlegging av behovet til brukar.

Du finn søknadsskjema på www.nav.no Vel aktuell hjelpemiddelgruppe Gå lenger ned på sida

Hjelp til vurdering/utprøving eller søknad? Dersom du er sikker på kva hjelpemiddel brukar treng, veit at hjelpemiddelet vil vere tenleg, og har all nødvendig dokumentasjon og opplysningar vel du «Jeg vil søke om et hjelpemiddel»

Dokumentasjon og tilleggsskjema Dersom du skal legge ved dokumentasjon frå fagperson, til dømes legeerklæring eller stadfesting frå PPT, hakar du har for «Jeg skal dokumentere helse og funksjonsnivå» Dette er ikkje nødvendig dersom du sjølv skal skildre brukar si funksjonsevne i søknadsskjemaet.

Dokumentasjon og tilleggsskjema Tilleggsskjemaet kan hjelpe deg å kartlegge behovet til brukar. I tillegg gir det oss nødvendige opplysningar og mål for å vurdere søknaden og velje ut rett hjelpemiddel til brukar. Du må huke av for tilleggsskjema som er knytt til hjelpemiddelet du skal søkje på. Legg evt til meir informasjon om korleis fylle ut dei forskjellege tilleggsskjemaa.

Dokumentasjon og tilleggsskjema Dersom du skal søkje på eit hjelpemiddel som skal fastmonterast, er det viktig at brukar skriv under på godkjenning for montering av trygdefinansiert utstyr, som du finn i det aktuelle tilleggsskjemaet. Underskrift berre på søknadsskjemaet eller fullmakt er ikkje tilstrekkeleg. Legg evt til meir informasjon om korleis fylle ut dei forskjellege tilleggsskjemaa.

Dokumentasjon og tilleggsskjema Fyll ut namn på brukar og kva utstyr som skal monterast. Legg evt til meir informasjon om korleis fylle ut dei forskjellege tilleggsskjemaa.

Dokumentasjon og tilleggsskjema Legg evt til meir informasjon om korleis fylle ut dei forskjellege tilleggsskjemaa. Både huseigar og brukar må skrive under på at dei godkjenner vilkåra for montering og demontering av utstyret.

Dokumentasjon og tilleggsskjema Fullmakt kan nyttast dersom brukar ikkje kan skrive under på sjølve søknadsskjemaet, til dømes dersom søknaden vert fylt ut i etterkant av brukarmøte. Fullmakta må då ligge ved søknadsskjemaet, og den som har fått fullmakt må skrive under på søknadsskjemaet. Hugs at fullmakta må innehalde namn på den som får fullmakt oversikt over kva hjelpemiddel fullmakta gjeld for brukar si underskrift Les her for meir informasjon om gyldig underskrift.

Dokumentasjon og tilleggsskjema Vedlegg som ikkje kan skannast kan vere ark som er større enn A3 storleik eller fotografi. Fotografi blir svært utydelege når dei vert skanna, og må sendast på andre måtar. Søknadar med vedlegg som ikkje kan skannast skal i utgangspunktet sendast direkte til Hjelpemiddelsentralen, men kan også etter avtale sendast på e-post. Bilete og planteikningar i bustadsaker

Bruk rett fødselsnummer Det er viktig at du legg inn BRUKAR sitt fødselsnummer og poststad, for å sikre at søknaden blir registrert på rett person og sendt til rett hjelpemiddelsentral.

Framside Du må alltid skrive ut eiga framside til søknadsskjemaet. Dersom du skal søkje på forskjellege typar hjelpemiddel, kan det i ein del høve vere nødvendig å fylle ut fleire søknadsskjema. Dette er mellom anna aktuelt dersom du skal søkje på nokre enkle hjelpemiddel, samt nokre meir kompliserte. hjelpemiddel tilhøyrande forskjellege fagområder, til dømes høyrsel, syn, rørsle. fastmonterte hjelpemiddel til bustad. tilskot til data, småhjelpemiddel eller tilskot i staden for rampe/heis. briller eller linser. Kvart søknadsskjema skal då ha eiga framside! Du må alltid skrive ut eiga framside til søknadsskjemaet.

Du kan sende fleire søknadar i same konvolutt, men kvar søknad skal ligge bak si framside

Brukar sine personopplysningar Fyll ut fullstendig namn, fødselsnummer, adresse, telefonnummer og e-post til brukar Hjelpemidla blir i utgangspunktet levert til kommunalt lager i kommunen. Har kommunen fleire leveringsadresser, er det særleg viktig å opplyse om kva adresse hjelpemidla skal leverast til.

Den som fyller ut søknaden skal førast opp som fagleg kontaktperson Fyll ut fullstendig adresse og kontaktinformasjon, slik at vi kan kontakte deg ved behov.

Oppfølgings- og opplæringsansvarleg For elektromedisinske hjelpemiddel som krev godkjend formidlar, må denne personen vere oppført både som fagleg kontaktperson og som oppfølgings- og opplæringsansvarleg. Dersom fagleg kontaktperson også skal ha oppfølgingsansvar, treng du berre å fylle inn namnet ditt her. Er det andre som skal følgje opp hjelpemiddelet i etterkant, må du fylle inn fullt namn og kontaktinformasjon.

Inngangsvilkår for å få stønad til hjelpemiddel Den som har varig og vesentleg nedsett funksjonsevne grunna sjukdom, skade eller lyte, kan få stønad til hjelpemiddel som er nødvendig og tenleg for å betre funksjonsevna i dagleglivet og i arbeidslivet. Varig og vesentleg nedsett funksjonsevne betyr at funksjonsevna truleg vil vere nedsett i meir enn to år, og at det har eit slikt omfang at oppgåver blir vanskelege å utføre. Vi kan berre gi stønad til nødvendige hjelpemiddel, ikkje til optimale løysingar. Dette inneber at det må vurderast om behovet kan dekkjast på rimelegare eller enklare måte. For at hjelpemiddelet skal vere tenleg for brukar, må brukar vere i stand til å ta i bruk hjelpemiddelet, og få nødvendig oppfølging og opplæring.

Behov og hensikt Du må alltid skildre: Kva sjukdom, skade eller lyte har brukar? Varigheit? Korleis er funksjonsevna? Er den «vesentleg» nedsett? Kva skal hjelpemiddelet nyttast til? Kva er vanskeleg å gjere? Kva behov skal hjelpemiddelet avhjelpe   Kva gjer at hjelpemiddelet er nødvendig? Er andre rimelegare tiltak vurdert? Kvar bur søkjaren? Eigen heim? Omsorgsbustad? Institusjon? Kvar skal hjelpemiddelet nyttast? Heime, på skule/barnehage, arbeidsplass, fritid, anna? Kven skal gi opplæring og følgje opp at hjelpemidlet blir brukt rett? Hugs at oppfølgingspersonen må få opplysningar om kva ansvar den har fått.

Hjelpemiddel med hjelpemiddelnummer Fyll ut lista over nødvendige hjelpemiddel Fyll alltid inn rett hjelpemiddelnummer. Dette hjelper oss til raskt å finne rett hjelpemiddel til brukar. Du må alltid vurdere hjelpemiddel på rammeavtale før du eventuelt vel hjelpemiddel som ikkje er på avtale. Dersom du vel hjelpemiddel som er rangert lågare enn 1. plass i ein rammeavatale, må du alltid grunngi kvifor dette hjelpemiddelet er nødvendig, og kvifor du ikkje kan nytte høgare rangerte hjelpemiddel.

Hjelpemiddel med hjelpemiddelnummer På www.hjelpemiddeldatabasen.no finn du meir informasjon om hjelpemiddel, hjelpemiddelnummer og rammeavtalar.

Underskrift på søknad Opne dokumentet for å lese meir om kva som vert rekna som gyldig underskrift Brukar må alltid skrive under på søknadsskjemaet for å samtykke til vilkåra for å få stønad til hjelpemiddel. Dersom det er nytta fullmakt, må den som har fått fullmakta skrive under på søknadsskjemaet. Meir info om gyldig underskrift!

Søknaden må sendast i posten Send søknaden med vedlegg til adressa på førstesida.

Kort oppsummering Du må fylle ut og sende inn rett førsteside, søknadsskjema og nødvendige vedlegg. Fyll ut rett kontaktinformasjon på brukar, fagleg kontaktperson og oppfølgingsansvarleg. Beskriv funksjonen til brukar og behovet for hjelpemiddel. Opne dokumentet for å få ei oversikt over kva grunngivinga må innehalde. Før opp hjelpemidla brukar treng med rett hjelpemiddelnummer. Hugs rett underskrift på søknaden.