Studieteknikk for meir effektiv læring

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Skrive og studieteknikk V/ Espen Schønfeldt
Advertisements

Studieverkstedet v/Grethe Moen Johansen
Læringsstøttesenter - kurs
Lesing i alle fag om leseopplæring på Stabbursmoen skole
LAG EN SANG! Komposisjon.
GNU Science A Bergartenes kretsløp.
Noen enkle studieteknikker ved innlæring av DRI-emner
STASJONSUNDERVISNING
Velkommen til klasse- foreldrene
Nasjonalt pådriverforum – Tromsø 11. april 2008 – LMU BI Irene Nyhus.
Muntlige presentasjoner
STUDIETEKNIKK og gode vaner
2005 Øving 5 – Økonomi og risiko 1. time: Arbeid med budsjetter i grupper Plenumsdiskusjon 2. time: Plenumsdiskusjon om risiko Plan for siste to øvinger.
Tankekart og læringstrategi
Norsk Mål for timen: Arbeidsoppgaver:
Laga av:Kamilla,Ivar,Kristian,Madeleine. *Det skader kroppen *Du kan bli avhengig *Vis du byrja tidelig er sjansen større for og byrja med sterkare stoff.
Nynorsk fagskriving Orden i teksta.
Den andre leseopplæringa LUB
Nynorskkurs - Substantiv.
Godt språk gjør lesing lettere. Bli kjent med bokstavene. Å lese og forstå det vi leser. Å skrive seg til lesing. Leksearbeid.
| Lær lettere Studieteknikk for mer effektiv læring.
Panorama Vg2 Basis Lesing Læreplanmål: Mål for undervisningen er at elevene skal kunne - vurdere og gi tilbakemelding på andres muntlige presentasjoner.
Velkommen. Agenda  Forventninger  Fag  Klassemiljø  Info fra klassekontakter og Fau.
Mål og problemstillingar Digitale ferdigheiter Den digitale utviklinga har endra måten vi les, skriv, reknar og uttrykkjer oss på munnleg.
Fag og bøker Norsk Matematikk Lekser. Å lese saman med barnet Kvifor…
Lese- og skrivestrategier. Forstår jeg det jeg leser?
Kapittel 5 Munnleg kommunikasjon Adam Ciereszko/EPA/NTB scanpix.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
Tentamen i nynorsk Førebuing. Organisering Del 1: Grammatikk – Substantiv – Verb – Pronomen – Adjektiv – Genitiv (eigedomsord) Del 2: Tekstforståing –
Munnleg kommunikasjon 2. Tre appellformer Appellform – korleis du appellerer til mottakaren for å få fram bodskapen din og overtyde han. Greske omgrep.
Sakprosa Formelle sakprosasjangrar. Følgjer som regel eit fast mønster. Dei tekstane du skal lære om er: Rapport Formelt brev og e-post Søknad og CV.
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
LÆR LETTARE Studieteknikk for meir effektiv læring.
Lær lettere Studieteknikk for meir effektiv læring.
Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
| Lær lettere Studieteknikk for mer effektiv læring.
| Å argumentere å skrive argumenterande tekst. Å komme i gang Bestem tema Finn informasjon om saka. Sjå ein film, leit på Internett, les i aviser, fagbøker.
| Å argumentere å skrive argumenterende tekst. Å komme i gang Bestem tema Finn informasjon om saken. Se en film, let på Internett, les i aviser, fagbøker.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe i Gjesdal kommune har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde.
Læringsstrategier & lesefaser SELVHJELP TIL LÆRING.
Studieteknikk Bison.
Eigenvurdering og sjølvregulering
Elevrådet presenterer spørsmål om læring
Hvordan støtte barnet i leseutviklingen
| Samansette tekstar.
LES SMARTERE Oversikt Lesemål Les aktivt Oppsummer Repeter
Eigenvurdering og sjølvregulering
3. trinn, Øyra Vurdering for læring.
LES SMARTERE Oversikt Lesemål Les aktivt Oppsummer Repeter
Noen enkle studieteknikker ved innlæring av DRI-emner
Dei 10 boda.
LESEKURS.
Spørsmål om læring i klasse på […] skole
Munnleg kommunikasjon
| Å argumentere Å skrive argumenterande tekst.
Å skrive novelle.
Oppsummering - DRI Styring av IKT Departementer Direktorater / tilsyn
SLIK VERT DU FLINK TIL Å FRAMFØRE FOR ANDRE
Hvordan støtte barnet i leseutviklingen
Å lese og lære Læreplanen sier at faget skal stimulere elevene til å
Studieteknikk for nybegynnere Basert på boka: 101 gode råd om studieteknikk av Vegard Molnes og Vidar Kjetilstad Håkon Tolsby Håkon Tolsby.
Norskfaget i 2013 Ellen Birgitte Johnsrud.
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Panorama Vg3 Kapittel 9 Før eksamen © James Oliver/Getty Images.
LESEUTVIKLINGSSKJEMA ET KVALITETSSYSTEM FOR LÆRER OG ELEV
Sjølvbilete og sjølvtillit
Leseopplæring Kurs 6 Utviklet av Oslo VO Rosenhof, publisert med støtte fra IMDI.
Basis Lesing Panorama Vg1 Læreplanmål:
FORELDREMØTE 5B Sagstad skule hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

Studieteknikk for meir effektiv læring | Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring

Du kan lære det du vil Du vil forbetre resultata i dei faga du arbeider med. Hjernen hjelper deg ved å produsere fleire hjerneceller i dei områda du bruker mykje. Dette gjeld både teoretiske og praktiske fag. Tre viktige ord: Øving, nøyaktigheit, tolmod.

Effektiv læring Start læringa frå første time! Vær aktiv! Vær førebudd! Vis positiv interesse!

Bruk av PC Lær meir om bruk av datamaskinen. Bruk han aktivt til å finne informasjon, skrive tekstar og lage presentasjonar. Lag eit oversiktleg system for lagring av dokument. Ha berre vindauge som er relevante for faget opne under læring.

Læring i timane Ta notat Noter ned ord du ikkje forstår Still spørsmål Ver aktiv i gruppearbeid Bidra til eit godt og positivt læringsmiljø

Lag tankekart for å hugse betre

Lag tokolonne-nøkkelord Eksempel: Datamaskinen Oversiktleg system Skrive tekstar Lage presentasjonar Internett Finne stoff Fagleg kontakt Sosiale medium Slå av sosiale medium under undervisning Bruk til å spørje om tips og kunnskap hos venner og kjende

Når du skal lese nytt fagstoff Kva kan du om emnet frå før? Sjå på bilete. Sjå på overskrifter og margtekstar. Kva handlar teksten om?

Når du skal lese nytt fagstoff (framh.) Les roleg gjennom teksten. Stopp opp når du ikkje forstår. Slå opp vanskelege ord. Handlar teksten om det du trudde? Viss ikkje, sjå over teksten på nytt.

Korleis hugse betre Les stoffet med ettertanke Skriv ned nøkkelord Gjenfortel stoffet for deg sjølv eller andre Undervis ein annan i stoffet Et sunt og sørg for å få mosjon

Ver ein aktiv kunnskapssøkjar Les aviser og bøker Sjå på debattar Les bloggar og skriv sjølv Følg med i samfunnslivet rundt deg