Å skrive novelle.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Novelle En novelle er en skjønnlitterær fortelling.
Advertisements

Roman- og novelleanalyse
Bokpresentasjon Bergen
Bokpresentasjon Oslo.
Nynorsk fagskriving Orden i teksta.
Vanlege nynorskfeil.
Sjangerlære Husk A-bok, 8. klasse og B-bok 10. klasse.
Kurs for valfunksjonærar Kyrkjevalet Innhald Velkomen til kurs! Nytt ved kyrkjevalet i 2015 Kursmateriell: Valhandbok Røysting på valtinget  Utstyr.
Teksttyper vs. sjangre Hvordan oppleves endringen til teksttyper i klasserommet? Konsekvenser for lærere, elever og vurderings- og sensurarbeid Hvordan.
Forteljing. Samlenemning Munnleg - skriftleg Sanne - oppdikta Korte - lange oppdikta = fiksjon.
Fag og bøker Norsk Matematikk Lekser. Å lese saman med barnet Kvifor…
Dialogisk lesing Språkarbeid i Kaland barnehage
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
Å skrive sin mening Fempunktsmetoden.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
Munnleg kommunikasjon 2. Tre appellformer Appellform – korleis du appellerer til mottakaren for å få fram bodskapen din og overtyde han. Greske omgrep.
Kapittel 2 Tekstane rundt oss Birgid Allig/Stone/Getty Images.
Ordenselevar: Ronja og Rebekka Veke 22Vekeplan Veke 22 Vekeplan FagLæringsmål. Du skal læra: Norsk Rettskriving. Multimodale tekstar. (Bilete og tekst)
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
Novelle - Å skrive en novelle…. Kjennetegn på novelle Forholdsvis kort fortelling Få personer og kort tidsrom I en novelle kan mye være bare antydet Bare.
OPPSUMMERINGSSAMLING ELEVVURDERING 28. april 2009 SKULEEIGARS TANKAR OM VEGEN VIDARE.
Bokmelding. Som ein artikkel Typisk i aviser, nettet, m.m. Hugs på to ting: Skrive om boka Vurdere boka.
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Norsk kapittel 4 Skrivekløe Kompetansemål: – Å trene på å skrive gode forteljingar – Å kjenne att språklege verkemiddel i forteljingar – Å trene på å bruke.
| Å argumentere å skrive argumenterande tekst. Å komme i gang Bestem tema Finn informasjon om saka. Sjå ein film, leit på Internett, les i aviser, fagbøker.
| Å argumentere å skrive argumenterende tekst. Å komme i gang Bestem tema Finn informasjon om saken. Se en film, let på Internett, les i aviser, fagbøker.
Tyder ’tilvenning’ eller ’tilpassing’ Å tilpasse ei tekst til eit anna medium kallast ADAPSJON! Er det noko som skal fjernast frå den opprinnelege teksta?
Retorikk og skriving. Omgrepskart litteratur skjønnlitteratur epikklyrikkdrama sakprosa.
| Å argumentere kjeldekritikk og nettvett. Bruk av kjelder i skriftlig arbeid.
Å SKRIVE EN KREATIV TEKST. Match person og omgivelser.
REPETISJON AV KOMPETANSEMÅLA
Presentasjon v/Vegard Tjørhom – journalist og kommunikasjonsrådgiver i Kirkens Nødhjelp: Dette er mine foreldre, som bur høgt oppi fjellet på sørvestlandet,
| Samansette tekstar.
Massemedia.
Ekstern vurdering for kvalitetsutvikling i barnehagen
VEKEPLAN FOR 1.KLASSE VEKE 34
Å skrive noveller.
LESEKURS.
Dramaet «ET DUKKEHJEM» av Henrik Ibsen
Retorikk og skriving.
| Samansette tekstar.
Munnleg kommunikasjon
| Å argumentere Å skrive argumenterande tekst.
Digitale medium.
Titteskap Korleis lagar vi det?.
Dramatiske sjangrar Skodespel og film
Kap 9 Fordjupingsoppgåva
Retorikk og munnleg kommunikasjon
Navn Tittel Responsverksted Navn Tittel
Studieteknikk for meir effektiv læring
Kort om implementering
SLIK VERT DU FLINK TIL Å FRAMFØRE FOR ANDRE
Erfaringar frå og planar for Drømmeskuleåret ved Stryn vgs
Vel digital postkasse på Noreg.no
Verdiar i nye ålesund Verdidebatt og verdiblink Leiarsamling P1 Komité for kulturbygging og verdiar.
Retorikk og munnleg kommunikasjon
Lær å oppdatere kontaktinformasjonen din i kontaktregisteret
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Munnleg kommunikasjon
| Å argumentere Å analysere argumenterende tekst.
Kurs 9.3 s.384 Å analysere tekst Novelle
Synleggjer forståinga til elevane B – Samarbeid
Tittel Bakgrunn Målet med postern Bruk bilete Budskap i feit skrift
Gjer forståinga til elevane synleg B – Samarbeid
Tittel Budskap i feit skrift Bakgrunn Målet med postern Bruk bilete
Setje tekstar i kulturhistorisk samanheng Langsvarsoppgåve 1 Sidemål, hausten 2018 Lenkje til oppgåva:
Gjere greie for hovudsyn og argumentasjon
Gjer greie for nasjonalromantiske trekk
Å skrive både nynorsk og bokmål
SG- design/Fotolia Kapittel 7 Analyse Å analysere noveller.
Utskrift av presentasjonen:

Å skrive novelle

Å skape ei novelle bestem deg for tema/bodskap vel kva for personar du vil ha med gi personane namn bestem kva for miljø handlinga skal skje i

Handling legg ein plan for korleis handlinga skal gå føre seg la personane seie og gjere ting (replikkar, handlingar) bruk bilete, samanlikningar, fargar og vêret for å gi teksten stemning og retning

Spenning gi spenning til novella ved enten å halde noko skjult, eller la noko vere skummelt eller nifst la spenninga byggje seg opp til eit høgdepunkt og la gjerne noko uventa skje la gjerne novella få ein overraskande eller open slutt

Vurdering og revidering av førsteutkast til novelle Les rolig gjennom teksten. Les innleiinga ein gong til og vurder om ho gir lyst til å lese vidare. Viss ikkje, kan du endre litt. Les midtdelen. Legg merke til det du synest er godt i teksten. Rett opp det som verkar uklart. Vurder om du vil ha med fleire replikkar, bilete, samanlikningar, fargar, skildring av vêret osv. Sjå på avslutninga og vurder om ho er overraskande og om ho får lesaren til å tenkje vidare. Dersom du meiner ho kan bli betre, kan du skrive om litt. Vurder om tittelen er relevant i forhold tl innhaldet. Kan du eventuelt finne ein annan tittel?