Frå vinter- til heilårsdestinasjon 1998: Ekstremsportveko starta - 50 % tilknytt elvesport og 50 % tilknytt luftsport Kombinasjonen av desse miljøa og bedriftene, med naturen som arena, var nøkkelen til suksess
Ny merkevareprofil for Voss Eigenskapar og verdiar Det ekstreme, lokalt særpreg, galskap, uventa, sterke opplevingar, utradisjonell, leik med elementa og «i hjarta av Fjord-Norge» Voss - bygd for sterke opplevingar
Opplevelsesturisme / tematurisme Betalingsvillig segment Baseturisten - blir verande på Voss i fleire dagar Det er summen av opplevingar som gjer ein destinasjon sterk
Voss Ski og Surf Vått og Vilt
Chris Baldry Photography Synneva Design Chris Baldry Photography
Kvifor reiseliv? Det som særpregar reiselivsnæringa er at den sysselset breitt og viktigast av alt - den kan ikkje flyttast ut. Det er med andre ord ei næring som i all framtid vil væra med på å sikra verdiskaping på Voss
Identitet og merkevare knytt opp mot naturen og opplevingar i naturen gjer Voss attraktivt å flytta til og besøka.
Å velgja bygd for sterke opplevingar forpliktar Å velgja bygd for sterke opplevingar forpliktar. Skal me vedlikehalda den gode merkevara som Voss er, så må me handla i tråd med merkevaren.