Frå vinter- til heilårsdestinasjon

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Potensialet for Opplevelsesturisme i Vefsnavassdraget Innlegg på Vern Vefsna’s vassdragstreffseminar i Mosjøen 13. august 2004 Audun Sandberg© DNT’s landsstyre.
Advertisements

Forvaltning av vilt og innlandsfisk – Regional utvikling Plan og miljøleder Dag Bastholm Dato Foto: Bjørn Erik Olsen.
Plan for kompetanse og identitet
Kjøreregler Visjoner Strategier Verdier STYRET 2012.
Villsauens kulturlandskap Kan vi klare å ha utvikling med respekt for kommende generasjoner?
- inspirerer elever til å velge realfag. Norsk næringsliv vil ha stort behov for arbeidstakere med realfaglig utdanning i årene som kommer. Allerede i.
Visjon Ørsta vidaregåande skule: Meistring gjennom aktivitet og utforsking.
Kommunereformen - ei løypemelding v/ Astrid Aarhus Byrknes.
1 H AR ME GLØYMT KULTUREN ? Magnhild Meltveit Kleppa, 29. april 2015.
Kulturstien Om fag og praksis i førskulelærarutdanning og barnehage.
HEILT EKTE. «Ung meistring i vill vestlandsnatur» - Espen Bruun- HEILT EKTE.
Reisemål Stryn & Nordfjord AS Skal Nordfjord lukkast med reiselivssatsinga må alle gode krefter jobbe saman Marita Lindvik Reiselivssjef.
Verdisetjing av gåver Gåver Det er mange form for gåver. Nokre ynskjer å gje reine pengegåver til noko som dei ser verdi av å støtte. Det kan vere lag.
Buskerudbyen Seminar 15. juni 2011 – Union Scene Nye trender og lokalisering for næringslivet i Buskerudbyen Daglig leder Fredrik A. Haaning Buskerud Næringsmegling.
To tenkjemåtar i etikken  Etikk: handlar om å tenkje gjennom spørsmål om rett og gale  aka moralfilosofi  Forholdet mellom menneske  Heile samfunnet.
Livsstil og sjukdom - Hjarte- og karsjukdommar Hjarte- og karsjukdommar - Type 2-diabetes Type 2-diabetes - Nokre kreftformer Nokre kreftformer Sjukdommar.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
Munnleg kommunikasjon 2. Tre appellformer Appellform – korleis du appellerer til mottakaren for å få fram bodskapen din og overtyde han. Greske omgrep.
Strategisk Næringsplan Knutepunkt Sørlandet 1. Bakgrunn Målet er å utvikle kommunene og sikre innbyggerne i regionen et så godt og effektivt tjenestetilbud.
Ungdomshuset. Ungdomshusa: Over 300 ungdomshus er eigd av ungdomslag aleine eller saman med andre lag. 200 av desse er i bygder utan kommunalt kulturhus.
Ordenselevar: Ronja og Rebekka Veke 22Vekeplan Veke 22 Vekeplan FagLæringsmål. Du skal læra: Norsk Rettskriving. Multimodale tekstar. (Bilete og tekst)
Verdshandelen aukar Kompetansemål: ● Kartleggje variasjonar i levekår i ulike delar av verda, forklare dei store skilnadane mellom fattig og rik og drøfte.
Bokmelding. Som ein artikkel Typisk i aviser, nettet, m.m. Hugs på to ting: Skrive om boka Vurdere boka.
Kunnskap og attraktivitet Saltstraumen 6. og 7. november 2008 Edel Storelvmo Regiondirektør NHO Nordland.
NYTT INNTEKTSSYSTEM FOR KOMMUNANE 17. FEBRUAR 2016 Lars K. Fylling Økonomisjef Skodje kommune Tlf DET HANDLAR.
Sykkylven Næringsutvikling AS - Etablering av nye næringar - Bruk av tomme industribygg - Støtteordningar og politiske virkemiddel Presentasjon på Rotarymøtet.
ÆRLEG DØNN Rasmus Mo Omdømmeleiar, Mentor og Motivator Sogndal Fotball OMDØMME.
KOMMUNEPLAN FOR VINJE Samfunnsdelen Samfunnsdelens plass i plansystemet.
100 høgfrekvente ord nynorsk 2 sekunder1 sekundBlink Pål Monstad, Pedagogisk senter Haugesund oktober
NYGÅRD BARNEHAGE SIN VISJON: «Kvardagsmagi og vennegaranti»
Allemannsretten- Utfordringer og løsninger for Lofoten
Regionreforma – vår status
Natur- og miljøvernstrategien for DNT
EKSTREMSPORTVEKO Joar Wæhle Nestleiar
Facebook: Pro Opplæringskontoret
SEKUNDÆRNÆRINGANE: Oljeindustri og oljeinntektene:
merkevarebygging Lokal identitet og eigenart
Sette Skjold på kartet for heile regionen
Velkommen! Bli den beste du kan bli!.
Kva har barn eigentleg rett til?
Fellesmøte Sogn og Fjordane Turlag
Opplevingskort og utstyrssentral
Jølster kommune – politisk struktur
Kort om implementering
Klok og Varm Råskap Roger Karlsen Kommersiell Direktør og 100% fra
Kapittel 3: Lyrisk dikting – språklege bilete
Kommunereforma – Telemarksforsking sine utgreiingar
INTEGRERING Innlegg på seminar i Herøy og Haram 25. og 26.februar 2014.
FORELDREMØTE 6. OG 7. TRINN 13. Mars 2018
Kor attraktiv er Bø og korleis kan vi påvirke nærings- og besøksattraktiviteten? 16. Februar 2015.
Studiebarometeret: Sei kva du meiner om studieprogrammet ditt!
Den nasjonale studentundersøkinga om studiekvalitet
Fister skule 3-delt skule, 54 elevar.
Nysatsinga «Mat og reiseliv i Møre og Romsdal – grøn og blå sektor».
Hardanger dei siste åra
Stadbasert og bærekraftig læring med
Å være ute en vinternatt – på søk etter noen som trenger deg
Plannettverk om klimatilpassing
Det har aldri vore skapt så mange nye arbeidsplassar i Sogn og Fjordane
Kommunane og den nye fylkeskommunen
Tjødnalio skule Ved 6. og 7. trinn
Gøy På Landet.
Diskusjonsframlegg frå styret
Kva er ein god kulturkommune sett i frå min ståstad sagt på 5 min
® Utallege møter - tverrfaglige mange dyre timeverk
Øvelse: Hvilke ord fungerer best?
- Skjeringspunktet mellom Innovasjon Norge og kommunale næringsfond -
Overordna del – verdiar og prinsipp i grunnopplæringa
Kapittel 5: Språket før og no Grammatiske særtrekk ved norsk språk
Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle
Utskrift av presentasjonen:

Frå vinter- til heilårsdestinasjon 1998: Ekstremsportveko starta - 50 % tilknytt elvesport og 50 % tilknytt luftsport Kombinasjonen av desse miljøa og bedriftene, med naturen som arena, var nøkkelen til suksess

Ny merkevareprofil for Voss Eigenskapar og verdiar Det ekstreme, lokalt særpreg, galskap, uventa, sterke opplevingar, utradisjonell, leik med elementa og «i hjarta av Fjord-Norge» Voss - bygd for sterke opplevingar

Opplevelsesturisme / tematurisme Betalingsvillig segment Baseturisten - blir verande på Voss i fleire dagar Det er summen av opplevingar som gjer ein destinasjon sterk

Voss Ski og Surf Vått og Vilt

Chris Baldry Photography Synneva Design Chris Baldry Photography

Kvifor reiseliv? Det som særpregar reiselivsnæringa er at den sysselset breitt og viktigast av alt - den kan ikkje flyttast ut. Det er med andre ord ei næring som i all framtid vil væra med på å sikra verdiskaping på Voss

Identitet og merkevare knytt opp mot naturen og opplevingar i naturen gjer Voss attraktivt å flytta til og besøka.

Å velgja bygd for sterke opplevingar forpliktar Å velgja bygd for sterke opplevingar forpliktar. Skal me vedlikehalda den gode merkevara som Voss er, så må me handla i tråd med merkevaren.