Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
merkevarebygging Lokal identitet og eigenart
Døme: Balestrand - kunstbygda Skiljast frå andre/ attkjenning Må vere eintydig, positiv og skilje seg frå konkurrentane Gje eit løfte til besøkjande Halde det ein lovar Døme: kunstbygda må alltid ha opne galleri Kva har vi? Kva manglar vi? Kva er spesielt? Kva er vi stolte av? Definisjon: -å skape seg ein unik identitet for å skilje seg frå konkurrentane. å få meir effektiv marknadsføring Målet er: attkjenning, merksemd og å auke attraktiviteten. Kva eigenskapar har staden/ bygda /innbyggjarane? Døme: ekte, velskapt, vennleg, velorganisert, trygt merkevarebygging Målgrupper: Kven som helst/ alle = ingen Spesifisere for å nå ut med bodskapen 2 stadier: Eksponering, gjere kjent Legge inn tilleggsverdiar Halde ut! Ting tar tid. Utnytte naturlege fortrinn Døme: Her er bratt.
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.