Status: LeseLos og «Ungdomstrinn i utvikling»

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Ungdomstrinn i utvikling Ole Johansen Utviklingsveileder Nordkapp, Måsøy, Kvalsund, Hammerfest, Hasvik, Loppa og Alta.
Advertisements

Ekstern skolevurdering Sandnes skole,
Verktøy i arbeid med kvalitetsvurdering
Noen utfordringer for skolene
STRATEGIKART SKOLE Kunnskap og glede, Mykje er stedet!
Lederperspektiv på prosjektet, Framtida nå, les og forstå
PEDAGOGISK UTVIKLINGSPLAN 2008 /2009
MÅL FOR 2011/2012 Nattland skole skal være en lærende organisasjon
Verktøy i arbeid med kvalitetsvurdering
Ståstedsanalysen som verktøy for skoleutvikling
GNIST og Ungdomstrinns-satsingen VFL-samling Susanne Lavik
Ungdomstrinn i utvikling
MØTE FOR SKOLELEDERE TEMA: REKTOR OG SKOLELEDELSENS ROLLE I PEDAGOGISK UTVIKLINGSARBEID – MED UTGANGSPUNKT I VURDERING FOR LÆRING.
Den informasjonskompetente lærer Et samarbeidsprosjekt mellom Høgskolen i Bergen, Hordaland fylkesbibliotek og praksisskoler i Hordaland Presentasjon ved.
Ungdomstrinn i utvikling - Ressurslærersamling
Veien videre Tredelt: Oppfølgingsmøtet med analyse av skolens ståsted
Læringsdagene 2014 Rammeprogram.
Kunnskapsløftet Innføring : Trinn og Vg. 1
STRATEGIPLAN LILLEHAMMER-SKOLENE
Samkommunestyret – Kunnskapsløftet v/Tone Volden Rostad Kunnskapsløftet er en ny og omfattende reform av hele grunnopplæringen. Visjonen er å.
LP-modellen fra et rektorperspektiv
FAGERLIA VIDEREGÅENDE SKOLE: PEDAGOGISK UTVIKLINGSARBEID
Praksiseksempel fra Lørenskog
FORMÅLET MED SKOLEN Opplæringen skal, i samarbeid og forståelse med hjemmet, åpne dører mot verden og framtiden og gi elevene historisk og kulturell innsikt.
”Ungdomstrinn i utvikling”
Helhet og sammenheng - UiU skoleeierkonferanse
DEMONSTRASJONSSKOLER OG -BEDRIFTER fellessamling i Kristiansand Åge R. Rosnes, november 2005.
Ungdomstrinn i utvikling
Samarbeidsprosjekt mellom Tjødnalio skule og HSH Elna Dahle Kannelønning, Tjødnalio skule Ann Britt Ervik, HSH.
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
Loen-konferanse mars 2006 Tema: Kunnskapsløftet Pedagogikkseksjonen ved HVO Fokus: Didaktisk kompetanse Eldrid Digernes, Stine Ekornes og Kari Anne.
COMENIUS REGIO Konferanse 28.4 og 30.4.
Mulighetenes Oppland Velkommen til fag- og erfaringssamling kvalitetsgrupper Hafjell resort 25.og 26.mars 2015.
Kåre J. Straume Statlege prioriteringar 2006 Regional samling Molde
Driftsstyrets rolle i arbeidet med kvalitetsvurdering og skoleutvikling.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
Stavangers system for kvalitetsvurdering og utvikling av våre grunnskoler Bruk av resultater og dialog.
Kommunane i Sogn regionråd ”Sats på skulen - Snu Sogn!” Utviklingsprogram
Two Teachers En kort innføring til foreldre. Hva er Two Teachers? En av tidenes største norske studier på utdanning. På initiativ fra Kunnskapsdepartementet.
Eit felles krafttak for lesedugleik Tidleg hjelp er god hjelp Fremjar læring.
Ungdomstrinn i utvikling Om den nasjonale satsingen og arbeidet ved vår skole.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe i Gjesdal kommune har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde.
Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå.
VURDERING FOR LÆRING MÅLSETJINGAR, KJENNETEIKN PÅ GOD PRAKSIS OG ORGANISERING AV LÆRANDE NETTVERK.
Prosjekt Betre Læringsresultat
Prosjekt Betre Læringsresultat
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
Prosjekt Betre Læringsresultat
Betre læringsresultat vår 2014
Foreldremøte 10. trinn Velkommen Roar Bjarne Kvamme.
Skolebasert kompetanseutvikling
Prosjekt Betre Læringsresultat
Et verktøy for arbeid med lesing i alle fag Mathopen skole
Foreldrekontaktar og Fau
BLR – referanse- og styringsgruppemøte 25.september 2015
Foreldremøte 2017 Bryne skule
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Systematisk Observasjon av Lesing.
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
Prosjekt Betre Læringsresultat
alle barna sin rett til god omsorg
Skolebasert kompetanseutvikling Klasseledelse
Leiar- og eigarmøte for PPT og vidaregåande opplæring 15. mai 2018
Meldingen omhandler faktorer og resultater knyttet til mål på områdene:
Vegen vidare… Kva skaper eit godt og utviklande læringsmiljø?
Dialogmøte Regional ordning kompetanseheving barnehage
Inkluderande barnehage- og skulemiljø
Grunnleggande dugleikar og lesing av fag
Hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

Status: LeseLos og «Ungdomstrinn i utvikling» BLR- styringsgruppemøte 24.mars 2015

Kva er LeseLos? Eit verktøy for kvalitative observasjoner og kartlegging av elevene sine leseferdigheter på alle trinn i alle fag Eit rammeverk for undervisningsplanlegging Leselos er utvikla av Lesesenteret ved Universitetet i Stavanger, og er solid forankra både i leseteori og praksis.  Utvikla på grunnlaget av kompetansemål i kunnskapsløftet og fokuset på ”lesing som grunnleggende ferdighet” Metodeuavhengig jfr L-06– overbyggande verktøy

Målet med å innføre Leselos auke elevane sitt læringsutbyte i alle fag gjennom auka lesekompetanse auke lærarane sin kompetanse innafor leseutvikling auke lærarane sin vurderingskompetanse omkring lesing Styrke skolen som lærande organisasjon – lærande fellesskap

Innføring av LeseLos i Bergen kommune Eit systematisk og langsiktig samarbeid mellom skulane og Fagavdelinga. År 1: «oppvarmingsfase» Bli kjend med LeseLos Kursrekkje for leiarar, lærarar og assistentar. Nettverk, oppgåver på fellestid og oppfølgingssamtalar med leiarteam Fellesmøte kvar 14.dag: tema: LeseLos År 2: Vidareføring av LeseLos Fokus på vurdering, klasseleiing og læringsmiljø Kurs, fellestid, nettverk og oppfølging År3: Vidareføring og Kvalitetsoppfølging

Viktige faktorar Skuleleiinga er avgjerande: «Den gule lille K06» Dei må lede gjennom fag og difor vere faglig kompetente Det er krevjande: Konkrete mål Mykje fellestid «Den gule lille K06» Alle må ha den Leselærar tett på

Status LeseLos mars 2015 7 av 10 barneskular ønskjer å vereer med i satsinga Skal presentere LeseLos onsdag 25.mars på ein skule som ikkje har takka ja, men er positive. Ressurslærar LeseLos: Har aktuelle kandidatar. Avklaring i løpet av april Etter påske: avtale om møte med Bjørg Pedersen Utarbeide ein plan for implementeringa. Planleggingsdag 14.september 2015 i Oseana: Tema: LeseLos v/ Bjørg Pedersen, Bergen kommune Har vore i kontakt med Lindås kommune som starta med LeseLos hausten 2014. Dei er positive til samarbeid.

Ungdomssteg i utvikling

Sektormåla Alle skal bli inkludert og oppleve meistring Alle skal meistre grunnleggjande dugleikar Alle som er i stand til det skal fullføre vidaregåande opplæring Fokus: Meir og betre læring for alle elevar

Stortingsmelding 22 Ungdomssteg med lite motiverte elevar Svake grunnleggjande dugleikar Mål: auke motivasjonen styrke læringa betre læringsresultata

ROLLER

Status Os kommune mars 2015 Begge skulane har gjennomført Ståstedsanalysen Ståstedsanalysen er eit verkty for kvalitetsvurdering og skuleutvikling. Målet er å skape felles refleksjon over skulen sin praksis og kva for område skulen vil prioritere i utviklingsarbeidet sitt. Personalet må vere involvert i analysearbeidet. Val av satsingsområde: «Lesing i alle fag» for begge skulane «Ungdomssteg i utvikling» var tema på planleggingsdagen 6.feb. Tett kontakt med utviklingsrettleiaren Alice Walgermo Samarbeid med NLA Informasjonsmøte rektor, skuleeigar og NLA 20.februar. Møte skule – NLA mai/juni 2015 Kompetanseutviklingssamling 21. og 22.april for skuleeigar, skuleleiar og ressurslærar Start: haust 2015, varighet: 3 semestre