Prosjekt betre læringsresultat

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Den ideelle kommunesammenslåing
Advertisements

FORUM FOR OPPVEKST I SUNNHORDLAND Jan Enerstvedt Dagleg leiar FOS.
Profesjonsutvikling – Sogn og Fjordane ”Profesjonsutvikling gjennom samspel mellom arbeidsgjevar og tillitsvalde” ”Det er noko ”der ute” som er ei kraft.
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
Vilkår for regional samfunnsutvikling
Regional planstrategi
FORUM FOR OPPVEKST I SUNNHORDLAND Jan Enerstvedt Dagleg leiar FOS.
Strategisk næringsplan for Rana Kommune SATSNINGSOMRÅDE MARKEDSFØRING OG OMDØMME PROSESSEN OG FREMDRIFTEN.
Pensjonistforbundet Sogn og Fjordane Handlingsplan Perioden –
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
Tom Rune Kongelf Ny rammeplan for barnehagar kvar står vi? Styrarnettverket 4.november 2015.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
Rådmann – Økonomiske rammebetingelser.
Solidaritetsarbeid ved Øyrane vidaregåande skule I 2008 underteikan Øyrane vgs. ein Vennskapsavtale med Ntchisi Secondary School i Malawi.
Kommunane i Sogn regionråd ”Sats på skulen - Snu Sogn!” Utviklingsprogram
Øygarden kommune Driftstilpasningsprosjekt 2013.
BRATTEBERG SKULE ● Ein lærande organisasjon i utvikling ● Prosjektskule
Dialogmøte vedrørende utredning skolestruktur Skarnsundet Redigert
Ullensvang herad Heradet har omlag innbyggjarar. Dei fleste bur på kvar side av Sørfjorden, på aust- og vestsida. Våre viktigaste næringar er fruktdyrking.
Intro 1.mars Fusjon? Kjende milepåler 10.mars 12.mai 9.juni 1.januar
ITU Monitor ”På vei mot digital kompetanse i grunnopplæringen” Forskings- og kompetanse- nettverk for IT i utdanninga (ITU)(ITU)
Bakgrunn for reforma Oppdraget frå stortinget Utgreiingar som er gjennomført Krav til fremdrift Saka i dag: Forhandlingsutvel og mandat.
Skuleovertaking * Bratteberg skule er praksisskule for lærarutdanninga ved HVO. * Skuleåret skal Sæbø skule og Bratteberg skule ha praksisopplæring.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe i Gjesdal kommune har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde.
Arbeidsmøte Mål for økta: Skape betre forankring for utviklinga i dei tre fasene i progresjonsplan hausten Førebu prosessane gjennom dei.
Prosjekt betre læringsresultat
VURDERING FOR LÆRING MÅLSETJINGAR, KJENNETEIKN PÅ GOD PRAKSIS OG ORGANISERING AV LÆRANDE NETTVERK.
4. samling i Nettverk for arbeidsgjevarpolitikk
Grunnskulen, - prosjekt betre læringsresultat
Barnehagane i Os 2015/2016.
«Region-kommunen Ålesund»
Den gode skoleeier I Nes.
Velkommen.
Prosjekt Betre Læringsresultat
Prosjekt Betre Læringsresultat
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
Prosjekt Betre Læringsresultat
Betre læringsresultat vår 2014
Status: LeseLos og «Ungdomstrinn i utvikling»
Kunnskapsutvikling gjennom samtaler
BLR Skule- og barnehageåret 2015/16
Prosjekt Betre Læringsresultat (BLR)
Prosjekt Betre Læringsresultat
Brukarundersøkjing Fokusområder:
Budsjettkonferanse 15. Mars 2017.
Styringsgruppemøte BLR
Foreldrekontaktar og Fau
SKULEOVERTAKING Bratteberg skule 28.januar-15.februar
FORUM FOR OPPVEKST I SUNNHORDLAND
Til elevane Helsesøster på Nesflaten skule Høsten 2016
KS - Nettverk for arbeidsgjevarpolitikk, Skjåk kommune
Samarbeid om god helse og livskvalitet
STORFORELDREMØTE
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
«Saman set me spor» Fleksibilitet Respekt Omsorg Glede
BLR Tenesteutval
Prosjekt Betre Læringsresultat
Ny kommune i indre Sunnfjord
Oppveksteigarsamling Midthordland kompetanseregion og KS Oseana
Møre og Romsdal er eitt av 19 fylke i Noreg budde det ca menneske her. Området har eksistert som administrativ eining i om lag 300 år.
Velkommen til leiarsamling
Rådgivar Harald Johnny Tomren - Utdanningsavdelinga
FORELDREMØTE STUDIESPESIALISERANDE
Årshjul for styret i Helse Bergen 2018
Årshjul for styret i Helse Bergen 2018
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
Inkluderande barnehage- og skulemiljø
Vi er éin profesjon av barnehagelærarar, lærarar og leiarar i barnehage og skule. Samfunnsmandatet vårt er å fremje læringa, utviklinga og danninga til.
STORFORELDREMØTE
Hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

Prosjekt betre læringsresultat Budsjettkonferanse Os kommune november 2013

Forankring for prosjektet Mai 2011 – kommunestyret Kvalitetsplan for Oppvekst og kultur vedteke Desember 2012 – kommunestyre Budsjett 2012 - Oppdrag Prosjekt betre læringsresultat Februar 2013 Seminar for politikarar, KFU, leiinga og tilsette i skulane April 2013 Høyring og innspel frå alle skulane April 2013 Strategisamling for leiinga ved skulane Mai 2013 Tiltaksplan prosjekt betre læringsresultat vedteke August 2013 Prosjekt Betre læringsresultat sett i gong

Grunnskulen, - Prosjekt betre læringsresultat Frå protokoll: Møte i Os kommunestyre den 18.12.2012 pkt. 3.1. Grunnskulen, - Prosjekt betre læringsresultat FrP/H ser fram til vidare implementering av Kvalitetsplanen for Oppvekst og Kultur. Arbeidet i 2013 bør fokusera på læringsresultat. Kvaliteten på undervisninga og korleis vi organiserer skulekvardagen er avgjerande for kva læringsutbytte den einskilde elev sit att med frå grunnskulen i Os. Resultata frå nasjonale prøvar syner diverre at Os kommune kjem dårlegare ut enn ynskt. FrP/H vil difor setja fokus på dette gjennom eit eige prosjekt; Prosjekt betre læringsresultat. Prosjektet bør organiserast som eit delprosjekt under Kvalitetsplanen for Oppvekst og Kultur, og strekkja seg over ein 5-7 års periode slik at ein får målt effekt av prosjektet. FrP/H syner elles til planlagt seminar om temaet i jan/feb. som det naturlege startpunktet for prosjektet.

I løpet av 1. halvår ber koalisjonen også om at administrasjonen legg fram ein samla tiltakspakke for å betra læringsresultata i Os. Tiltaka bør delast i; tiltak som kan gjennomførast innan eksisterande økonomisk ramme for området og b) tiltak som krev tilførsel av nye midlar. Tiltakspakken bør vera eit resultat av interne prosessar der politikarane, tilsette, tillitsvalde og leiing innan Os-skulane arbeider saman for å fremja målsettingar og aktuelle tiltak. Eksterne krefter, t.d. frå kommunar som over tid har hatt betre læringsresultat enn Os, bør også trekkjast inn i arbeidet. Det er avgjerande at vi får ein fordomsfri og open debatt om stoda i Os-skulane, og kva tiltak som kan bidra til å betra læringsresultata. Tenesteutvalet får ein sentral rolle i arbeidet som politisk styringsgruppe for arbeidet.

Styringsgruppe Eirik Andre Hesthamar (Leiar) Helge Olav Nygaard Ingvar Torsvik Ann Kristin Bolstad/Signe Christensen

Arbeidsgruppe Ann Kristin Bolstad/Signe Christensen (Knut Vidar Garlid) Kjetil Guldbrandsøy Beate Moberg Nina Moberg Hauge Gyrid Eikeland Ziegler Irene Ullensvang Ole Morten Lom (Utdanningsforbundet)