Undersøking – SFS Kven svarar? Om kontinuitet.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Vurdering Iselin Høyvik Hva skal vi lære? • Hva vurdering er • Ulike former for vurdering og konsekvenser av/for disse • Kunne diskutere/trekke.
Advertisements

Kurs hovedtillitsvalgte 8. – 9. mars Arbeidstidsordninger i barnehagen Tittelen endres i "Topp- og Bunntekst..."s2.
Om vurdering i vg skole ”Opplæringens mål er å ruste barn og unge til å møte livets oppgaver og mestre utfordringer sammen med andre” (Generell læreplan.
Lokal arbeidstidsavtale
Forsøksordning i barnehage Hmmm Hvordan gå fram for å inngå lokale forsøksordninger?
Undervisningspersonalet i kommunal og fylkeskommunal grunnopplæring
SFS Nytt pkt. 3.2 og videre prosess
Viktigst seier for Udf Beholde fleksibilitet IKKE ble økt tilstedeværelse ”Ikke ett minutt mer”…. 
Utdanningsforbundet Bergen Samling tillitsvalgte
Arbeidstid – Bakgrunn-status-fremtid AT-samling Utdanningsforbundet Bergen juni 2013.
Skien/Telemark 4.februar 2011 Solveig Eldegard Kva vil Utdanningsforbundet gjere for vaksenopplæringa?
Arbeidsplassar i barnehagen Kontaktforum barnehage 18. november 2014
Arbeidstidsavtalen.
FAGERLIA VIDEREGÅENDE SKOLE: PEDAGOGISK UTVIKLINGSARBEID
KURS FOR HTV Råd og rettleiing i arbeidet med tilsetjingssaker Torill Marie Kufaas Karlsen Anne Siri Bentsen.
Arbeidstid SFS 2213 Modul 4 VGO
SFS 2213 Arbeidstidsavtalen for undervisningspersonalet i kommunal og fylkeskommunal grunnopplæring Revidert september 2014.
Arbeidstid SFS 2201.
Arbeidstidsavtale SFS 2213
-> Rundskriv -> B-rundskriv 7/2014.
Aktuelt / open post Loen Skulering m.m. våren 2013 HTV-seminar, Førde Rektorkonferanse (HTV), Førde Politisk råd, oppstart.
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Innhold og mulig praktisering til beste for både skolen og ansatte
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
PROGRAMFAG TIL VAL Om faget og førebuing til oppstart
Voss kommune Personale og økonomi Dataopplæring i Voss kommune Målsetjing i Voss kommune Kvifor dataopplæring Kva betyr dette for oss? Gjennomføring av.
Arbeidstidsavtalen fra høsten 2014 Avtaleperiode – Innhold og mulig praktisering til beste for skolen og den ansatte Skolelderkonferansen.
Verdisetjing av gåver Gåver Det er mange form for gåver. Nokre ynskjer å gje reine pengegåver til noko som dei ser verdi av å støtte. Det kan vere lag.
Kommunal- og forvaltingskomiteen, Bø, 8. september 2010 Integrering i Vinje av ordførar Arne Vinje Vinje kommune.
Utdanningsforbundet Nord-Trøndelag 1S PARTSSAMARBEIDET Kurs for styrere og tillitsvalgte i Steinkjer kommun April 2016.
| Munnleg kommunikasjon. Kompetansemål lytte til og vere open for argumentasjonen til andre og bruke relevante og saklege argument i diskusjonar bruke.
FORMÅL/MÅL Sogn regionråd Barnehagane skal bli lærande barnehagar Alle tilsette skal merke utv.arbeidet.
Vi flaskar til! -med brøk  Rik oppgåve!. MÅL Rekne med brøk, utføre divisjon av brøkar og forenkle brøkuttrykk. (Repetisjon/ aktivere forkunnskapar)
Minoritetsspråklige elevers rettigheter Rådgiversamling 2015 Kari Tormodsvik Temre.
Velkommen til kurs Utdanningsforbundet Sogn og Fjordane
Hensikta med tilsynet er å bidra til å skape: - eit inkluderande arbeidsmiljø - eit miljø som er helsefremjande - forebygging i høve sjukefråvær og utstøting.
FAQ – sfs 2213 Problemstillingar vi har hatt inne det siste året, og korleis vi har løyst dei.
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
Litt om lov – og avtaleverk Førde 27. august 2015.
Ullensvang herad Heradet har omlag innbyggjarar. Dei fleste bur på kvar side av Sørfjorden, på aust- og vestsida. Våre viktigaste næringar er fruktdyrking.
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Arbeidsmøte Mål for økta: Skape betre forankring for utviklinga i dei tre fasene i progresjonsplan hausten Førebu prosessane gjennom dei.
FFK møte
4. samling i Nettverk for arbeidsgjevarpolitikk
Velkommen.
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
Kunnskapsutvikling gjennom samtaler
Aktivitetsnivå, saker og kommunikasjon
Prioritering av akvakultur – korleis lage gode kommuneplanar for framtida? Miljøseminar Florø Håvard Tveit, Gulen kommune God morgon. Håpar.
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
Brukarundersøkjing Fokusområder:
3. trinn, Øyra Vurdering for læring.
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
- ein tydeleg medspelar
Sogndal kommune.
Arbeidsverkstad 2 om omstillingsavtale
Vurdering og klage på standpunkt
Sogndal kommune.
Arbeidsgivarpolitikk for framtida
Utdanningsprogram/programområde over 2 år
KVA VAR DET VI VILLE FORBETRE?
Søkje på hjelpemiddel -frå NAV Hjelpemiddelsentral
Introduksjonsprogrammet
Vel digital postkasse på Noreg.no
NYTT SKULEÅR – NYE MULEGHEITER
Hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

Undersøking – SFS 2213

Kven svarar?

Om kontinuitet

Til summing Bortimot ein tredjedel av våre arbeidsplasstilltisvalde vert skifta ut kvart år. -Kva har dette å seie for ”makttilhøvet” på arbeidsplassen i forhandlingar om arbeidstid? -Korleis skal vi få arbeidsplasstillitsvalde til å sitje lenger? -Korleis utfordrar dette klubben, lokallaget, fylkeslaget og sentralleddet?

Om skriftleg avtale

-Er forseinka – rektor har det travelt -Manglande skjema -Prolongert avtalen frå individuelle avtalar vert laga kvart år -Har etterlyst skriftleg avtale -Sjukmelding -Er åleine pedagog – følgjer ungdomssteget -Skifte av rektor, ikkje prioritert

Lengda på arbeidsåret – Tal dagar i tillegg til elevane sitt arbeidsår 5 dagar-2,7 % (2 skular) 6 dagar-93,2 % (68 skular) 7 dagar-4,1 % (3 skular)

Kva nivå avgjorde lengda på arbeidsåret?

Til summing For om lag halvparten av skulane, har lengda på arbeidsåret vorte forhandla på skulenivå. -Er det greitt at dette vert gjort på kommunenivå? -Får dei tilsette på dei forskjellige skulane komme til orde? -Kva med forskjellen på skulane sine handlingsplanar osv? -Er det greitt at dette vert gjort på skulenivå? -Tilstrekkeleg forhandlingskompetanse? -Forhandlingar mellom likeverdige partar? -Tid?

Om smarbeid med andre organisasjonar -Dei som har andre organisasjonar på skulen karakteriserer samarbeidet som godt -Lite relevant for dei fleste -Lektorlaget hadde eitt brot i Sogn og Fjordane

Forhandlingar etter punkt 4 b.? To skular har forhandla fram ein dag i tillegg. Ein skule har forhandla fram tre dagar i tillegg. To har forhandla utan at det har medført endring.

Arbeidstid på skulen SkuleslagTimar 1. – 10.32,5 1. – – 7.32,6 5. – – Vidaregåande opplæring27,7 Vaksenopplæring31,25

Arbeidstida på skulen er….

Er arbeidstida på skulen lik for alle? 2 av 3 kombinertskular har ulik arbeidstid på skulen. Elles stort sett like avtalar, uansett steg.

Til summing Kring kvar tredje skule har ulike avtalar for grupper av dei tilsette. Kva fordelar og ulemper ser de ved ei slik løysing?

Avsett tid til ”undervisning, for- og etterarbeid og fagleg ajourføring” Spørsmålet er utydeleg, men det er verd å merkje seg at nokre skular operarar med talstorleiken +/ timar. Andre oppgir det som eit timetal pr. veke i tillegg til undervisning, andre som ei årsramme i tillegg til undervisning.

Til summing Materialet er uklart… Tid for handsopprekking!

Korleis vart arbeidstida på skulen fastsett?

Endra årsrammer for undervisning? -Ein skule svarar at dei har gjort mindre endringar for å løyse timeplanutfordringar. -Elles inga endring.

Plan over arbeidstida?

Kor lenge gjeld planen for arbeidstid?

Samtale med rektor i samband med utarbeiding av planen

Bistand frå tillitsvald i utarbeidinga av plan for arbeidstida?

Til summing Det kan sjå ut til at fleire arbeidsplassar har fått på plass samtaler med tilsette før utarbeiding av planar for arbeidstida. Like eins ser det ut til at fleire har fått orden på ”plan for arbeidet”. Korleis har de som tillitsvalde opplevd dette? På kva grunnlag ønskjer medlemmene (22 %) bistand frå tillitsvalde?

Endring i praksis kring tilfelding overtid – vikartimar?

Opplevde de reelle forhandlingar?

Engasjement blant medlemmene

Semje blant medlemmene?

Opplæring?

Kor nøgd er du?

Kva er de mest nøgd med? -Lite bunden tid -Ingen endring frå før -Betre og meir oversiktlege planar -Gode diskusjonar -Gode evalueringar -Tydelege på kva vi ville (ikkje fleire dagar) -At alle har hatt samtale med rektor -Formalisert og fått inn i avtalen det som tidlegare har vore ”dugnad” -Rektor synte forhandlingsvilje -God tid til planlegging og samarbeidstid

Kva er de mest nøgd med? -At vi fekk til ei avtale som medlemmene ønskte -At vi oppnådde semje -Avtalen tek omsyn til oppgåvene våre -Eigatid til førebuing før skulestart -Den sjuande planleggingsdagen -Kontaktlærarressurs -Betre samhald i klubben -Vi fekk behalde den fleksible avtalen vi hadde -Ikkje noko spesielt….

Kva er de minst nøgd med? -Skummelt å inngå avtale på vegne av medlemmene -At ikkje dei individuelle avtalane er klare enno -Opplevde ikkje reelle forhandlingar -At slike avtalar skal forhandlast på kvar skule -At retten til redusert undervisning for nyutdanna er lågare i den lokale avtalen, enn i den sentrale -For deltidsstillingar er mykje av tida reservert til rektorstyrte møte (må møte på alle møte) -Ikkje skriftleg avtale -Avslutta forhandlingane utan at arbeidsplanen var utarbeidd

Kva er de minst nøgd med? -Møteplanen måtte tilpassast rektor sin avtale om heimekontor -Usemje om kven som skulle forhandle lengda på arbeidsåret -Bruken av dei seks dagane -Tidspunkt for fastsetjing av skuleruta og tidspunkt for forhandlingane -Mykje arbeid – lite gjennomslag -Mindre tid til eige før- og etterarbeid -Vi har framleis ikkje nok tid til oppgåvene som skal gjerast i den bundne tida -Kurs på kveldstid -Den 6. dagen vart forhandla på kommunenivå, som om det var semje mellom skulane. Det var det ikkje.

Oppsummering -Stor ”turnover” blant tillitsvalde -Mykje er slik det var før – den nye avtalen har ført til lite endring. -Godt engasjement og stor semje blant dei tilsette -Gode prosessar -Det formelle kring avtalane kan bli betre

Til summing Gje dykk sjølv tre gode råd til neste forhandlingsrunde!