Reklameanalyse av Baneservice https://www.youtube.com/watch?v=psN89djtM5M
Generelt Produkt: Baneservice, flere folk Deling: Internett, youtube Målgruppe: Folk som er/ønsker å være prosjektleder Varighet: 50 sekunder
Beskrivelse: Hverdagen og arbeidsoppgaver Personlige ord Budskapet, tydelig.
Formidling Muntlig tekst med personlig synsvinkel: Prosjektleder; trives, oppføling, variasjon. Adm; dyktige og ledene Logoen Ekstra beskrivelse med personlige egenskaper Ordvalg: Positive ord
Musikk: Litt «tøff» bakgrunnsmusikk for å skape en positiv følelse Bakgrunnsmusikk, bakgrunnsstøy? Ikke spesielt kjent musikk
Andre virkemidler Kameravinkel: Frosk, normal, fugl. Kamerabevegelser: Rolige bevegelser for at det skal se strukturert ut Klipping: Rask klipping av arbeidet, for å få med mange forskjellige typer arbeid Vise arbeidet er inne og ute, variasjon
Budskap: Er at de er en ledene innen jernbane i Norge og de ønsker seg flere dyktige prosjektledere Virkemidler: Passer til målgruppa, fordi de har gjort reklamen kort og enkel, men samtidig det en trenger å vite. Min mening: kort og enkel, men savner litt mer bilder av hva dem gjør. Burde vært lenger.