Informasjonsarbeidet? - eller planarbeidet? Roar Stokken.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Den vesle gutten og julenissetoget
Advertisements

I.
Traumebevisst skole i Grimstad
Pasient- og brukerombud i Hordaland Rune J. Skjælaaen
- Hverdagsrehabilitering Del 4 - Hva er det i praksis?
OTH – Åfjord 30.april.
Erfaringskonferanse, 25. november 2010 Bjørnar Nyen
Jesus – kilden til glede
- roller og forventinger
Hva fremmer læring i pasientsamtaler?
Bodil Nysveen.
Et lite ledelsesperspektiv
Velkommen til T5-dagen!.
Pellets i Hallingdal er kortreist og miljøvennlig energi!
EQS prosessteikning Rettleiing for deg som skal bruke prosesskart-editor i EQS.
Ny rammeplan for barnehagen
Instruktørseminar 09 KCK
Johannes 14,1-11 veien, sannheten og livet
FOS-Forum for oppvekst i Sunnhordland. Velkommen til samling Barn og unge med store psykiske problem/åtferdsvanskar- Oppfølging av konferansen i Hgsd.
Fra ord til liv April 2010.
1 Jeg og samfunnet.
UTDANNINGSVALG.
Oppgave 44 Preposisjoner og uttrykk.
Velkomen til kurskveldar for støtte- og fritidskontaktar !
HVA ER DET? Grethe Haldorsen
GUSTAR-ENCANTAR-PARECER-APETECER
- Hverdagsrehabilitering Del 4 - Hva er det i praksis?
Helsepedagogikk SiV Birgit Skarstein kan bli et sterkt kort til
Og.
Kultur- og konstruksjonssti Om fag og praksis i barnehagelærarutdanning og barnehage BLU, 1. år, STM 2015.
Visjon Ørsta vidaregåande skule: Meistring gjennom aktivitet og utforsking.
EKSISTENSIALISTISK RÅDGIVNING
Kommunereformen - ei løypemelding v/ Astrid Aarhus Byrknes.
An approach to multimodal and ergonomic nomadic services Marco Riva og Massimo Legnani.
Introduksjon I tillegg til autentisering, bør/skal også ein sikker kanal tilby garanti for meldings- integritet og konfidensialitet.
Spesialpedagogiske utfordringar. TV sin rolle Oppleving av at elev ikkje får tilfredstillande utbytte Oppmelding, utrgreiing VedtakOrganiseringKvardagen.
Konferanse om kunnskapsløftet 23. og 24. mars 2006 Grunnlaget for verksemda i skulen ligg i læreplanen. Følgeleg vert det viktig å ha kompetanse på dette.
Av Kari, May Linn, Silje og Hanne
Vanlege nynorskfeil.
Eksempeltekst høst 2014 Når du skal svare på oppgaven:
Kapittel 4 Skriving av klasser. 4.1 Anatomien til ein klasse Så langt har vi brukt ferdige klasser frå klassebiblioteket i Java Vi lagar objekt og brukar.
Berit Bratholm: Utdrag fra Mattias Øhras forelesning:
Kapittel 9 Polymorfi. 9.1 Sein binding Ofte er det perfekt match mellom typen til ein variabel og objektet han refererer til ChessPiece bishop;... bishop.
Veiledning og rådgiving
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
Nærmiljø og samfunn Ein barnehagekvardag med mangfald Med vekt på det fleirkulturelle i barnehagen og vindauge mot verda Kultur på tvers UBUNTU- ”min identitet.
Det er ikkje - men idéen din som tel Roar Stokken.
Språket i kommunane Innleiing ved Nils Ulvund og Jan Magne Dahle.
Læringsorientert vurdering Mapper som lærings- og vurderingsreiskap.
Loen 23. og 24. mars Anne K F Midtbø Barnehagen som læringsarena Utfordringar i ny rammeplan for barnehagen sett frå kommune- administrasjon Anne.
Kulturstien Om fag og praksis i førskulelærarutdanning og barnehage.
Kap 4 og 5 i Eva Maagerø: Språket som mening
Munnleg og skriftleg.
Værmelding – og noen fakta om Norge
Visjon: Sikt høgare! Kjerneverdiar: Kompetent Aktiv Tett på.
Naaman Ein dag sa jenta til matmor si: «Om berre husbonden kunne koma til profeten i Samaria, skulle nok han fri han frå hudsjukdomen.» 2.Kongebok.
SAMARBEID KRISTIANSUND ÅLESUND MOLDE. Målsetting for samarbeid Bli betre saman enn kvar for seg Tydelege, aksepterte mål Korsiktige/ langsiktige strategiar.
Soria Moria Slott Et norsk folkeeventyr. Halvor.
Læringskultur i ditt klasserom -Avhengig av deg som leiar -Korleis du brukar mogelegheitene til å skape ein kultur som støttar og oppmuntrar til læring.
«Å stå utenfor» Inkluderende praksiser i skolen 25. oktober 2016 KoRus vest-Bergen Reidar Dale «Eg er, fordi du tenkjer på meg. Vi bli ikkje oss sjølve.
Medmenneske og ven frå s.65
OT samling Bodø, 26. april 2017 Foto: Bjørn Erik Olsen.
Grunnleggende om veiledning
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
Tilbakemeldinger som fremmer læring
Nærmiljø og lokalsamfunn som fremmar folkehelse
Kommunikasjon og relasjon i arbeid med ungdom
Å bygge selvfølelse hos ungdom ved å lytte til dem
Frivillig/skap/e? Muligheter og utfordringer i frivillig arbeid i dag
Vegen vidare… Kva skaper eit godt og utviklande læringsmiljø?
Utskrift av presentasjonen:

Informasjonsarbeidet? - eller planarbeidet? Roar Stokken

Mål Gi forståing for korleis planarbeidet verkar inn på det sosiale systemet planane skal påverke.

Di rolle Prosessagent!

Gjere aleine Vere saman Gjere saman Engeström – ei tilnærming til Sosial samhandling Subjekt Objekt Verkty, idear, språk Gruppe Tradisjonar, ritual, reglar Arbeidsdeling

Føresetnad for samarbeid: Felles objekt

Søren Kierkegaard At man, naar det i Sandhed skal lykkes En at føre et Menneske hen til et bestemt Sted, først og fremmest maa passe paa at finde ham der, hvor han er, og begynde der. Dette er Hemmeligheden i al Hjælpekunst. Enhver, der ikke kan det, han er selv i en Indbildning, naar han mener at kunne hjælpe en Anden. For i Sandhed at kunne hjælpe en Anden, maa jeg forstaae mere en han - men dog vel først og fremmest forstaae det, han forstaaer.

Informasjon Informeraren si rolle: Den andre, meg og sakstilhøvet Subjekt-objekt-subjekt eller Eg i relasjon til mitt sakstilhøve, som er den andre i relasjon til sitt sakstilhøve? Subjekt-objekt(subjekt-objekt)

Informasjonen sine vegar

Skulekvardag Planprosess Kjelde

SECI

Fire arenaer –Sosialisering: Her vert individuell taus kunnskap delt, og vert felles taus kunnskap; den vert spreidd. Sidan taus kunnskap er personleg og i ein samanheng, er delte erfaringar premissar for denne prosessen. –Eksternalisering: Dette er den prosessen der taus kunnskap vert uttrykt kunnskap. I denne prosessen er det å uttrykke den felles tause kunnskapen frå sosialiseringsprosessen sentralt –Kombinering: I denne prosessen vert eksisterande og ny uttrykt kunnskap sett saman. I denne prosessen dannar ein meir kompliserte kunnskapsstrukturar. –Internalisering: I denne prosessen vert uttrykt kunnskap gjort om til taus kunnskap. Ved internalisering skjer i prinsippet det same som i punktet over, men medan det ved kombinering vert gjort på grunnlag av uttrykt kunnskap, vert det her gjort på grunnlag av taus kunnskap.

Ba – eller kunnskapshjelpande kontekst –Den samanhengen som ny kunnskap vert skapt i –Denne kan påverkast