Profesjonsutvikling – Sogn og Fjordane ”Profesjonsutvikling gjennom samspel mellom arbeidsgjevar og tillitsvalde” ”Det er noko ”der ute” som er ei kraft.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Endring av forskrift til opplæringsloven kapittel 17 og forslag til anbefalt formell kompetanse og anbefalte kompetansekriterier for rådgivere.
Advertisements

Innleiing til kurs for tillitsvalde, Loen Jarle Hessevik.
Kva kan kyrkja lære av skulen? Å lære å lære Meiningsfull læring.
Velkommen til felles opplæring, 2008
Nord-Trøndelag Leiar i barnehage og skule -store forventningar.
«Fylkesbarometeret» GSI 2010/2011:
Verktøy i arbeid med kvalitetsvurdering
Mulighetenes Oppland Kommunale råd Det lovpålagte råd for funksjonshemmede skal trekkes med som aktiv part i kommunens planarbeid.
Modul 2, PBL – A Øystese september 2011 Aktuelle saker.
Fagforbundets Internasjonale Trepartssamarbeid Arbeidsseminar august 2014 Anne K Grimsrud.
Arbeidsplassar i barnehagen Kontaktforum barnehage 18. november 2014
Arbeidstidsavtalen.
Sak 10/14: Kommunereforma. Bakgrunn for saka Sak 13/14 i representantskapen, Spørsmål til fylkeslaget frå lokallag Manglande politikk på saka(treng.
KURS FOR HTV Råd og rettleiing i arbeidet med tilsetjingssaker Torill Marie Kufaas Karlsen Anne Siri Bentsen.
SFS 2213 Arbeidstidsavtalen for undervisningspersonalet i kommunal og fylkeskommunal grunnopplæring Revidert september 2014.
Lærande nettverk - ei metode for utvikling av barnehagesektoren
Arbeidstid SFS 2201.
1 Arbeidsmiljø for tilsette i ” STO-grupper” Rapport frå prosjektgruppa ”Arbeidsgjevaransvar for tilsette i grupper med særskilt tilpassa opplæring” HAMU.
Klubbarbeid i barnehagen
Ludvigsen-utvalet NOU 2014:7 Elevenes læring i fremtidens skole Revisjon eller revolusjon av læreplanen?
Effektiviseringsnettverk - Oslo Fjell kommune Nær innbyggjarar Kommune i vekst - ung befolkning Matriseorganisasjon - 5 tenesteavdelingar.
Hardangerbiblioteka. Målsetjingar Å gi brukarane av biblioteka i Hardanger eit betre tilbod. Best mogeleg bruk av den samla kompetansen ved biblioteka.
KS strategikonferanse februar 2015 Gjennomgang av debattheftet.
” Frå Utdanning til Jobb ” Hausten 2011 / Våren 2012.
SKOLEEIERS ANSVAR Knut Roald McKinsey & Company (2010):”How the world’s most improved school systems keep getting better 1. Poor to Fair.
Knut Roald
-> Rundskriv -> B-rundskriv 7/2014.
Inn på tunet som moglegheit i velferdstenestene Karoline Bjerkeset, prosjektleiar, Inn på tunet-satsinga Bruk av Ipt innan rusomsorg.
Samhandlingsreforma Samhandling er vedtatt,… vi er igang! Men mykje gjenstår Virkemidlane; verkar dei? Tor Arne Gangsø,
Bioenergioppvarming av Mo og Jølster vgs Politikardag, Leikanger 18. mai 2010.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
Interkommunalt prosjektsamarbeid i Sogn og Fjordane
Rådgjevarseminaret 14.desember 2005 Gunnar Stave Utfordringar til UH-sektoren i dag.
Visjon: Sikt høgare! Kjerneverdiar: Kompetent Aktiv Tett på.
Velkomen til Sogn og Fjordane Helsing til Stortinget sin kommunal- og forvaltningskomite 27. oktober 2014 Fylkesordførar Åshild Kjelsnes (AP)
Vilkår for regional samfunnsutvikling
Regional planstrategi
FYLKESMANNEN I SOGN OG FJORDANE 2015 Statsbudsjettet og inntektssystemet Stortingsbenken Kåre Træen Fylkesmannen.
-Ein tydeleg medspelar Endringar ved Sunndal vgs frå Jan Ove Løken
SAMARBEID KRISTIANSUND ÅLESUND MOLDE. Målsetting for samarbeid Bli betre saman enn kvar for seg Tydelege, aksepterte mål Korsiktige/ langsiktige strategiar.
Ny infostrategi Forslag til prosess Presentasjon for leiargruppa i Møre og Romsdal fylke 11. mai 2009.
Oktoberseminar på Solstrand hotell oktober 2009 Familiens Hus Familiens Hus Familiens Hus i Øygarden kommune.
Ullensvang herad Heradet har omlag innbyggjarar. Dei fleste bur på kvar side av Sørfjorden, på aust- og vestsida. Våre viktigaste næringar er fruktdyrking.
Frå tilpassing til omstilling i Sogn og Fjordane Samhandling for Grønt skifte.
Undersøking – SFS Kven svarar? Om kontinuitet.
4. samling i Nettverk for arbeidsgjevarpolitikk
Grunnskulen, - prosjekt betre læringsresultat
Prosjekt Betre Læringsresultat
Prosjekt Betre Læringsresultat
Prosjekt betre læringsresultat
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
Endringar ved Sunndal vgs frå
KOMMUNEREFORMA – GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALAR
Betre læringsresultat vår 2014
Aktivitetsnivå, saker og kommunikasjon
Metall Læremål: Kva er metall?
Styrarnettverk februar 2017
Forventningar til heimen - skulen
«Saman set me spor» Fleksibilitet Respekt Omsorg Glede
Ny kommune i indre Sunnfjord
Arbeidsverkstad 2 om omstillingsavtale
Arbeidsgivarpolitikk for framtida
Administrativ organisering i Sunnfjord kommune
Nokre synsmåtar på styreseminaret
Regional plan for kultur
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
Vegen vidare… Kva skaper eit godt og utviklande læringsmiljø?
Frode Kyrkjebø, dagleg leiar, KS Sogn og Fjordane
Hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

Profesjonsutvikling – Sogn og Fjordane ”Profesjonsutvikling gjennom samspel mellom arbeidsgjevar og tillitsvalde” ”Det er noko ”der ute” som er ei kraft som er sterkare enn t.d. utdanningsnivå, prøve/test-system osb.” Knut Roald Gode prosessar vil frigjere energi og kraft! Jens Garbo

Hovudmål i prosjektet Å skape energi og kraft til å utvikle endå betre barnehagar og skular gjennom gode prosessar på arbeidsplassen. Prosjektet skal bidra til å styrke leiarar og tilsette i rolla som proaktive utviklingsaktørar, der god leiing skal legge grunnlaget for involvering, medskaping og medleiing. KS og Utdanningsforbundet ønskte å identifisere kjenneteikn på kva som skal til for å nå hovudmåla…

Profesjonsprosjekt - profesjonsutvikling Kva potensial ligg det i å vidareutvikle samhandlingsmønsteret mellom arbeidsgjevar og tillitsvalde? Frå reaktiv til proaktiv Sakene avgjer: Avtaleverket – tradisjonelle drøftingar Utviklingssaker – anna samhandlingsmønster

Hovudfunn – utvikling langs 3 dimensjonar Temautvikling –Mot grunnleggande og langsiktige utviklingsspørsmål –Forskyving frå reaktiv til proaktiv orientering Systemutvikling –Utvikling av årshjul –Tid og ressursar til samarbeidet –Bruk av prosessverktøy Relasjonsutvikling –Utvikling av samhandlingsmønster mellom partane –Utvikling av samhandlingsmønster internt hos kvar part

Hovudmønster på styrka samspel 1.Eit utviklingsorientert syn på kva spørsmål arbeidsgjevar og tillitsvalde samhandlar om 2.Myndiggjering og medskaping – eit spørsmål om proaktiv orientering og aktiv involvering 3.Gjensidig ansvar for oppfølging og legitimering 4.Nærare tilknyting til den kommunale plan-, økonomi- og rapportsyklusen

Hovudmønster på styrka samspel 5.Nærare tilknyting til planleggingsrytmen i leiargruppe, plangruppe, teammøte og avdelingsmøte på institusjonsnivå 6.Tid og ressursar til samarbeidet mellom arbeidsgjevar og tillitsvalde 7.Samarbeidsarenaer og roller må avklarast i eit dynamisk møte mellom forvaltningslogikk og utviklingslogikk

VI MÅ DRA LASSET SAMAN!