26.04.2007 11:13 www.questback.com HiLs studiekvalitetsundersøkelse 20071 Response Log.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
12.Studienreise nach Finnland,
Advertisements

Kvinner og politikk Kvinnelig valgmobilisering i Nord-Norge: Glasstak eller etterslep? Marcus Buck.
895 studenter på Universitet i Oslo deltok undervisningsåret 2009/2010 på emner hvor forelesningene på tatt opp og lagt på nettet (Podcastet) Alle disse.
1 NTNUs Multimediesenter 1.Integrasjon 2.Produksjon 3.Framtidsvisjon NTNUs Multimediesenter REN Medlemsmøte Trondheim 31. August 2005.
1 Arbeidssted, bruk av fasiliteter og - mengde 5.
Litt mer om PRIMTALL.
Hjemmeoppgave 1: Å høre etter NAVN: ……………………………….. DATO: ……………………….
Teknologi for et bedre samfunn 1 Asbjørn Følstad, SINTEF Det Digitale Trøndelag (DDT) Brukervennlig digitalisering av offentlig sektor.
Bibeltime onsdag 8.januar Anne Birgitta L.K.. Luk.1, Men da Elisabet var i sjette måned, ble engelen Gabriel sendt fra Gud til en by i Galilea.
Dagskurs fra Allinfo.as. Hvordan bruke “Eierskifte Planleggeren"?
7. Fysisk arbeidsmiljø Jeg er fornøyd med den ergonomiske utformingen av arbeidsplassen min Jeg er fornøyd med inneklimaet på arbeidsplassen.
1 Arbeidssted, bruk av fasiliteter og - mengde 5.
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske skadeforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Skadeforsikring.
Møre og Romsdal. 2 Ligger det et bedehus eller et kristelig forsamlingshus (ikke kirke) i nærheten av der du bor? (n=502) i prosent.
Sentrum og byutvikling: balansens dilemma
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
:50 Evaluering Lysvåken i Bergen domkirke menighet 1 Svarlogg.
2. Planter. Del 1 (1–4). Nivå 2. Side 19–24
Fôr til oppdrettstorsk – bruk av vegetabilsk feitt Odd Leknes Forskningsdagene 2007 Alta.
Studiekvalitetsundersøkelsen (SKU) ved Høgskolen i Lillehammer 2005 Gjelder både heltids- og deltidsstudier.
:23 Evaluering Juleevangeliet, Barnas Katedral desember Response Log.
Evaluering av B for bibliotek Thon hotel, Halden 25. september 2013.
Fra forelesningene om involveringspedagogikk Et utviklingsarbeid Philip Dammen Manuset er under arbeid.
Rådmannen Bruker- og medarbeiderundersøkelser Resultater 2007.
Oslo kommune Utdanningsetaten Hva er en god elev og en god lærer? Presentasjon av miniundersøkelsen på ungdomsskoler og videregående skoler Høsten 2009.
Presentasjon Fylkesbiblioteket i Akershus. Spørreundersøkelse blant bibliotekansatte i Akershus. 1.
Kapittel 14 Simulering.
18-19 april Noen problemer i dataanalyse EVISOFT forskersamling, Kongsvoll, april 2007 Tor Stålhane NTNU / IDI.
Foreløpige tall pr Randi Sæther
1 Eiendom og drift Arbeidsmiljøundersøkelsen ved NTNU 2009 Drift og Eiendom Et verktøy for utvikling av arbeidsmiljø ved NTNU Utviklet internt i NTNU for.
:02 Evaluering Juleevangeliet, Barnas katedral desember Response Log.
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske pensjons- og livsforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Livsforsikring.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2012 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske bankmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Vokabular barneoppdragelse (m) bleie (f/m) blikk (n) bortskjemt (adj.)
Skriv om slik at setningene betyr omtrent det samme
Kapittel 4 oppgave i Sett inn preposisjoner eller adverb som passer.
Kapittel 1, oppgave b) å kaste loss å seile uvær (n) kuling (m)
Hverdagen for Ruth og Sissel.
SINTEF Teknologi og samfunn PUS-prosjektet Jan Alexander Langlo og Linda C. Hald 1 Foreløpig oppsummering – underlag for diskusjon på PUS-forum
GRØNNALGER BRUNALGER RØDALGER
1 BM-dagen 29.okt BM1 Fysisk miljøplanlegging Studieprogram for Bygg- og miljøteknikk Meny Prosjektoppgaven Arealbruk og befolkning Transport og.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Juni 2010 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Februar 2011 Norges Eiendomsmeglerforbund og Eiendomsmeglerforetakenes Forening ECON Poyry og FINN.
Foreldreundersøkelse – RSMK mai Invitasjon til 34 foreldre – alle som har e-post 22 svar = oppslutning på 65 prosent 5 tema: informasjon, foreldremedvirkning,
Undersøkelse om undervisningsmateriell for psykisk helse
Fra forelesningene om involveringspedagogikk Et utviklingsarbeid Philip Dammen Manuset er under arbeid.
Bankenes sikringsfond Revisjonskontoret
Virksomhetsrapport Oktober Innhold 1. Oppsummering 2. Hovedmål 3. Pasient 5. Aktivitet 4. Bemanning 6. Økonomi 7. Klinikker 2.
INF1000 (Uke 3) Mer om uttrykk, terminal I/O, forgreninger
Avlevering i praksis KDRS-samling
Elevundersøkelsen ( ) UtvalgGjennomføringInviterteBesvarteSvarprosentPrikketData oppdatert 7. trinnVår , Symbolet (-) betyr.
Sett inn preposisjoner eller adverb som passer
Agenda: Kort gjennomgang av ARK, innhold og teori Gruppearbeid
Kjønn?Spørsmål 1: SvaralternativAntall% 1. Kvinne Mann7875 Antall svar:104 Snitt:1.75.
Inflation og produktion 11. Makroøkonomi Teori og beskrivelse 4.udg. © Limedesign
Arbeidsmiljø- og klimaundersøkelser (ARK)
Virksomhetsrapport August Innhold 1. Oppsummering 2. Hovedmål 3. Pasient 5. Aktivitet 4. Bemanning 6. Økonomi 7. Klinikker 2.
1 Trivsel Utvalg Trives svært godt Trives godt Trives litt Trives ikke noe særlig Trives ikke i det hele tatt Snitt Trivsel Brannfjell skole (Høst 2014)
:39 Medlemsundersøkelse Norsk Fysioterapeutforbund 1 Svarlogg.
: Svarlogg : Kjønn: aMann bKvinne.
Tidsregistrering v/HiST DATAGRUNNLAG: Evaluering av HiST; en spørreskjemaundersøkelse blant Forskerforbundets medlemmer høsten 2009 v/HiST.
Kapittel 1, oppgave i) Sett inn preposisjoner eller adverb som passer.
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
Befolkning og arbejdsmarked 7. Mikroøkonomi Teori og beskrivelse © Limedesign
Utskrift av presentasjonen:

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Response Log

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Kjønn: 1Mann 2Kvinne

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alder:

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Hva er hovedstudiet ditt? MeanStandard DeviationMedian Current17,197,9218,0 1Master i helse- og sosialfaglig arbeid med barn og unge 2Master i film- og fjernsynsvitenskap 3Master i innovasjon og næringsutvikling 4Master i pedagogikk 5Master i spesialpedagogikk 6Master i velferdspolitikk 7Master i velferdsforvaltning 8Bachelor i barnevern 9Bachelor i film- og fjernsynsvitenskap 10Bachelor i fjernsynsregi 11Bachelor i fjernsynsteknikk 12Bachelor i kulturprosjektledelse 13Bachelor i naturbasert reiseliv 14Bachelor i organisasjon og ledelse 15Bachelor i psykologi 16Bachelor i reiseliv 17Bachelor i samfunnsfag 18Bachelor i sosialt arbeid 19Bachelor i vernepleie 20Bachelor i vernepleie deltid (DEVU) 21Bachelor i økonomi og administrasjon 22Filmskolen 23Årsstudium i film- og fjernsynsvitenskap 24Årsstudium i internasjonale studier 25Årsstudium i idrett 26Årsstudium i juss 27Årsstudium i kunsthistorie 28Årsstudium, LOP - påbyggingsstudium i Ledelses-, organisasjons- og personalfag 29Årsstudium i pedagogikk - heltid 30Årsstudium i pedagogikk - deltid 31Årsstudium i psykologi 32Årsstudium i reiseliv 33Årsstudium i samtidshistorie 34Årsstudium i sosiologi 35Annet, vennligst spesifiser:

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Hvilket år er du i studieløpet? 11.år 22.år 33.år

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Jeg tar masterstudiet på: 1Heltid 2Deltid

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Hvilket år er du i studieløpet? Studenter som tar masterstudiet på deltid krysser av for hvilken del av studieløpet en er inne i) 11.år 22.år

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Jeg synes at: MeanStandard DeviationMedian Lærerne er generelt godt forberedte til undervisningen. 4,420,825,0 Det er en god tone mellom lærerne og studentene. 4,500,775,0 Det faglige arbeidsmiljøet blant studentene på mitt kull er dårlig. 2,641,312,0 Trivsel og samhold blant oss studenter på mitt kull i studiet er godt. 4,061,134,0 Tilbakemeldingene fra lærerne på skriftlige og muntlige arbeider er relevante og konstruktive. 3,831,154,0 Arbeidsbelastningen på studiet er for stor. 2,931,173,0 Studentenes evalueringer av undervisningen blir tatt hensyn til. 3,661,364,0 Vi har fått dårlig innføring i krav og forventninger som stilles til oss. 2,881,313,0 Det er god variasjon i undervisningsformer (forelesning, seminar, gruppearbeid, oa.) ved studiet. 3,661,234,0 Det har vært for mange uforutsette endringer i undervisningsopplegget. 2,571,382,0 Det burde vært lagt opp til mer gruppearbeid på studiet. 2,461,352,0 Jeg er blitt flinkere til å arbeide selvstendig med fagstoff i løpet av studieåret. 3,791,174,0 Jeg har blitt fortrolig med faglige begreper og teorier i løpet av året. 4,170,894,0 Studiet har svart til mine forventninger ved studiestart 3,801,214,0 Faglige diskusjoner med andre studenter har betydd mye for forståelsen av fagstoffet. 3,901,204,0 Jeg kan anbefale studiet til andre. 4,391,045,0 1Lærerne er generelt godt forberedte til undervisningen. 2Det er en god tone mellom lærerne og studentene. 3Det faglige arbeidsmiljøet blant studentene på mitt kull er dårlig. 4Trivsel og samhold blant oss studenter på mitt kull i studiet er godt. 5Tilbakemeldingene fra lærerne på skriftlige og muntlige arbeider er relevante og konstruktive. 6Arbeidsbelastningen på studiet er for stor. 7Studentenes evalueringer av undervisningen blir tatt hensyn til. 8Vi har fått dårlig innføring i krav og forventninger som stilles til oss. 9Det er god variasjon i undervisningsformer (forelesning, seminar, gruppearbeid, oa.) ved studiet. 10Det har vært for mange uforutsette endringer i undervisningsoppleg get. 11Det burde vært lagt opp til mer gruppearbeid på studiet. 12Jeg er blitt flinkere til å arbeide selvstendig med fagstoff i løpet av studieåret. 13Jeg har blitt fortrolig med faglige begreper og teorier i løpet av året. 14Studiet har svart til mine forventninger ved studiestart 15Faglige diskusjoner med andre studenter har betydd mye for forståelsen av fagstoffet. 16Jeg kan anbefale studiet til andre.

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Jeg synes at: - Lærerne er generelt godt forberedte til undervisningen. 1Helt uenig 2Delvis uenig 3Hverken enig eller uenig 4Delvis enig 5Helt enig 6Vet ikke/ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Jeg synes at: - Det er en god tone mellom lærerne og studentene. 1Helt uenig 2Delvis uenig 3Hverken enig eller uenig 4Delvis enig 5Helt enig 6Vet ikke/ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Jeg synes at: - Det faglige arbeidsmiljøet blant studentene på mitt kull er dårlig. 1Helt uenig 2Delvis uenig 3Hverken enig eller uenig 4Delvis enig 5Helt enig 6Vet ikke/ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Jeg synes at: - Trivsel og samhold blant oss studenter på mitt kull i studiet er godt. 1Helt uenig 2Delvis uenig 3Hverken enig eller uenig 4Delvis enig 5Helt enig 6Vet ikke/ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Jeg synes at: - Tilbakemeldingene fra lærerne på skriftlige og muntlige arbeider er relevante og konstruktive. 1Helt uenig 2Delvis uenig 3Hverken enig eller uenig 4Delvis enig 5Helt enig 6Vet ikke/ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Jeg synes at: - Arbeidsbelastningen på studiet er for stor. 1Helt uenig 2Delvis uenig 3Hverken enig eller uenig 4Delvis enig 5Helt enig 6Vet ikke/ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Jeg synes at: - Studentenes evalueringer av undervisningen blir tatt hensyn til. 1Helt uenig 2Delvis uenig 3Hverken enig eller uenig 4Delvis enig 5Helt enig 6Vet ikke/ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Jeg synes at: - Vi har fått dårlig innføring i krav og forventninger som stilles til oss. 1Helt uenig 2Delvis uenig 3Hverken enig eller uenig 4Delvis enig 5Helt enig 6Vet ikke/ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Jeg synes at: - Det er god variasjon i undervisningsformer (forelesning, seminar, gruppearbeid, oa.) ved studiet. 1Helt uenig 2Delvis uenig 3Hverken enig eller uenig 4Delvis enig 5Helt enig 6Vet ikke/ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Jeg synes at: - Det har vært for mange uforutsette endringer i undervisningsopplegget. 1Helt uenig 2Delvis uenig 3Hverken enig eller uenig 4Delvis enig 5Helt enig 6Vet ikke/ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Jeg synes at: - Det burde vært lagt opp til mer gruppearbeid på studiet. 1Helt uenig 2Delvis uenig 3Hverken enig eller uenig 4Delvis enig 5Helt enig 6Vet ikke/ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Jeg synes at: - Jeg er blitt flinkere til å arbeide selvstendig med fagstoff i løpet av studieåret. 1Helt uenig 2Delvis uenig 3Hverken enig eller uenig 4Delvis enig 5Helt enig 6Vet ikke/ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Jeg synes at: - Jeg har blitt fortrolig med faglige begreper og teorier i løpet av året. 1Helt uenig 2Delvis uenig 3Hverken enig eller uenig 4Delvis enig 5Helt enig 6Vet ikke/ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Jeg synes at: - Studiet har svart til mine forventninger ved studiestart 1Helt uenig 2Delvis uenig 3Hverken enig eller uenig 4Delvis enig 5Helt enig 6Vet ikke/ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Jeg synes at: - Faglige diskusjoner med andre studenter har betydd mye for forståelsen av fagstoffet. 1Helt uenig 2Delvis uenig 3Hverken enig eller uenig 4Delvis enig 5Helt enig 6Vet ikke/ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Jeg synes at: - Jeg kan anbefale studiet til andre. MeanStandard DeviationMedian Current4,391,045,0 1Helt uenig 2Delvis uenig 3Hverken enig eller uenig 4Delvis enig 5Helt enig 6Vet ikke/ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med: 1Hvordan du ble tatt i mot ved oppstarten av studiet? 2Gjennomføring av undervisningsoppleg get generelt ved studiet? 3Hvordan studiet ditt holder deg informert om endringer? 4Din egen faglige progresjonen i studiet? 5Den praktiske gjennomføringen av eksamensavvikling? 6Eget læringsutbytte? 7Studiet generelt?

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med: - Hvordan du ble tatt i mot ved oppstarten av studiet? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med: - Gjennomføring av undervisningsopplegget generelt ved studiet? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med: - Hvordan studiet ditt holder deg informert om endringer? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med: - Din egen faglige progresjonen i studiet? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med: - Den praktiske gjennomføringen av eksamensavvikling? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med: - Eget læringsutbytte? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med: - Studiet generelt? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med: 1Kantinetilbudet? 2Bibliotekets bok- og dokumentsamling for faget du studerer? 3Biblioteket generelt? 4Fysiske fasiliteter i undervisningen (auditorier, klasserom, ol.)? 5Tilgangen på grupperom? 6Tilgangen på lesesalplass? 7Tilgangen på datamaskiner? 8Informasjon på 9Bruk av Fronter som verktøy?

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med: - Kantinetilbudet? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med: - Bibliotekets bok- og dokumentsamling for faget du studerer? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med: - Biblioteket generelt? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med: - Fysiske fasiliteter i undervisningen (auditorier, klasserom, ol.)? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med: - Tilgangen på grupperom? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med: - Tilgangen på lesesalplass? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med: - Tilgangen på datamaskiner? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med: - Informasjon på 11 Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med: - Bruk av Fronter som verktøy? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Service 1Servicen i Studenttorget? 2Servicen i avdelingsadministra sjonen/SELL? 3Studieveiledning i Studenttorget? 4Studieveiledning hos faglige ansatte?

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Service - Servicen i Studenttorget? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds 8Ikke benyttet/Ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Service - Servicen i avdelingsadministrasjonen/SELL? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds 8Ikke benyttet/Ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Service - Studieveiledning i Studenttorget? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds 8Ikke benyttet/Ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Service - Studieveiledning hos faglige ansatte? 11 Svært utilfreds Svært tilfreds 8Ikke benyttet/Ikke aktuelt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse (Tilstedeværelse på) Forelesninger eller mer

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Seminarer, veiledning, organisert gruppearbeid eller mer

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Annet studiearbeid (egenstudie, kollokvier, lesning, egeninitiert oppgavearbeid, o.l.)

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Fritidsaktiviteter i studentmiljøet (inkl. studentpolitikk, ol.)

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Antall timer til lønnet arbeid ved siden av studiene

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Antall timer til fritidsaktiviteter utenfor studentmiljøet:

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Antall timer til familieliv/private forpliktelser

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Forelesninger (eller forelesningslignende aktivitet):

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Seminarer, veiledning, organisert gruppearbeid

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Egenstudier, kollokvier, lesning, oppgavearbeid, o.l

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Forelesninger (eller forelesningslignende aktivitet):

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Seminarer, veiledning, organisert gruppearbeid

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Egenstudier, kollokvier, lesning, oppgavearbeid, o.l

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Forrige uke: 1Var en typisk studieuke for meg 2Drev jeg mindre med studiearbeid enn normalt 3Drev jeg mer med studiearbeid enn normalt

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Om du skal vurdere anvendelsen av tid til studier, vil du da si at du har brukt: 1Alt for mye tid 2Litt for mye tid 3Passe med tid 4Litt for lite tid 5Altfor lite tid 6Vet ikke

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Benytter du deg av høgskolens lokaliteter til studieaktivitet etter kl. 16? 1Ja, en eller flere ganger i uka 2Ja, men bare under eksamens- /undervisningsintens ive perioder 3Ja, anslagsvis ett par ganger i måneden 4Nei, svært sjelden eller aldri

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med, 1Det sosiale studentmiljøet ved HiL? 2Lillehammer som sted å være? 3Aktivitetstilbudet ved skolen utover studiet? 4Studietilværelsen ved Høgskolen i Lillehammer? 5Livet ditt generelt nå for tiden?

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med, - Det sosiale studentmiljøet ved HiL? 1Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med, - Lillehammer som sted å være? 1Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med, - Aktivitetstilbudet ved skolen utover studiet? 1Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med, - Studietilværelsen ved Høgskolen i Lillehammer? 1Svært utilfreds Svært tilfreds

:13 HiLs studiekvalitetsundersøkelse Alt i alt, hvor tilfreds er du med, - Livet ditt generelt nå for tiden? 1Svært utilfreds Svært tilfreds