Munnleg ferdigheit i kroppsøving inneber å skape meining gjennom å lytte, tale og samtale. Det inneber mellom anna å kunne formidle inntrykk og opplevingar.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Vurdering i friluftsliv
Advertisements

Skedsmo 12. november 2009 Tonje Hilde Giæver
LÆREPLANEN Sosiologi og sosialantropologi – hovedprinsipper.
Lillehammer 25. September 2012
Den digitale dimensjonen i fagplanen for matematikk i vgs
Digital ferdigheter i alle fag
Lek og begynneropplæring
Metakommunikasjon Kommunikasjon på flere plan
Forskjeller på tale og skrift
Den digitale dimensjonen i kroppsøving
Velkommen til ungdomstrinnet.
Trinn 4: Gi elevene strategier som de kan ta i bruk når de skriver.
Eksamen i Kunnskapsløftet
Ett skritt foran 3 © Irène Johansson 1 Metoden Ett skritt foran Kursmøte 1-2.
KAN VI SNAKKE MED BARN OM ALT?
Zippys venner og Kunnskapsløftet (06), sammenfallende mål
"God bagasje på livets reise."
MÅL FOR UNDERVISNINGEN. Overordnet mål. Utdanne maskiningeniører med en bred teknologisk kompetanse med høy faglig kvalitet av internasjonal standard.
Innledning NJFF lang erfaring med utdanning av instruktører og kursledere Kursheftet utarbeidet for å gi deg informasjon og kunnskap om det å utøve veilederrollen.
1 Vurdering som fremmer læring og utvikling Vurderingskonferanse Øystein Sandsdalen.
Kildesystem – dataflyt - oppvekst
FAGERLIA VIDEREGÅENDE SKOLE: PEDAGOGISK UTVIKLINGSARBEID
DidIKTikk, digital kompetanse i praktisk undervisning
OU-prosess utdanningsavdelinga
Hop ungdomsskole/Bergen kommune
Ellen Berg Svendby Spesialpedagog/idrettspedagog, PhD
Om vurdering og eksamen Vurdering på ungdomstrinnet Underveisvurdering uten karakter Underveisvurdering med karakter Terminkarakterer, januar og.
” Frå Utdanning til Jobb ” Hausten 2011 / Våren 2012.
Språkets betydning for læring 1. am. Jorun Buli Holmberg - 11
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
Om Kunnskapsløftet Gjennomgåande opplæring. ”Grunnopplæringa”.
Loen 23. og 24. mars Anne K F Midtbø Barnehagen som læringsarena Utfordringar i ny rammeplan for barnehagen sett frå kommune- administrasjon Anne.
Kulturstien Om fag og praksis i førskulelærarutdanning og barnehage.
Kap 4 og 5 i Eva Maagerø: Språket som mening
Gjere for å lære Kvernsteinsparken i Hyllestad
Ove Eide VEGAR INN I FILM. Forteljingar: ei grunnleggande kommunikasjonsform - munnleg - skriftleg - film - tv -
Kva gjer me i barnehagen? Litt om dei grunnleggande begrepa me jobbar utifrå:
Statistikk og sannsyn Analysere statistiske data og vise kjeldekritikk Drøfte ulike dataframstillingar og kva inntrykk dei kan gje Kjelde: Den norske foreininga.
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE FOR 1. TRINN 2015/2016 Visjon Vi skal vera ein lærerik og engasjerande skule.
Digital dømmekraft -Nå også for voksne!. Digital hverdag Hver og en av oss har mer datakraft i lomma, enn Apollo 14 hadde da den landet på månen i 1971!
Mål og problemstillingar Digitale ferdigheiter Den digitale utviklinga har endra måten vi les, skriv, reknar og uttrykkjer oss på munnleg.
| Munnleg kommunikasjon. Kompetansemål lytte til og vere open for argumentasjonen til andre og bruke relevante og saklege argument i diskusjonar bruke.
Kroppsøving # Formål # Hovedområder # Vurdering # Mål og tiltak.
Kapittel 5 Munnleg kommunikasjon Adam Ciereszko/EPA/NTB scanpix.
Udir Lokalt gitt muntlig eksamen Sist endret: Endret 20. mars 2014 Vi har presisert en formulering to steder i rundskrivet. Tidligere sto det at.
Sannsynlighet. Fra LK trinn planleggje og samle inn data i samband med observasjonar, spørjeundersøkingar og eksperiment representere data i tabellar.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
Profesjonsfaglig digital kompetanse i den 5-årig lærerutdanning Digital kompetanse-søylen Louise Mifsud og Tonje Hilde Giæver.
Hva er viktig for deg? Jobb Bolig Venner FamilieFritid Fysisk aktivitet- /trening Mat/ måltider Aktivitetshjulet kan brukes som inspirasjon før og under.
Munnleg kommunikasjon 2. Tre appellformer Appellform – korleis du appellerer til mottakaren for å få fram bodskapen din og overtyde han. Greske omgrep.
God kommunikasjon. God sosial kompetanse gir et grunnlag for god kommunikasjon Hva kjennetegner god kommunikasjon? –Vise interesse –Bruke passiv og aktiv.
Oppfølging av kompetansestrategi… Bruk av resultatledelse i arbeidet med Kompetanse for Mangfold Tiller 9. og 10. februar 2016.
I den prosessorienterte organisasjon spør man
Felles mål: Føresette og skole har eit felles ansvar for å leggje til rette for best mogleg læring og utvikling hos ungdommen.
| Munnleg kommunikasjon
Kapittel 17 Tale og lytte Læreplanen seier at du skal kunne
Munnleg kommunikasjon
Programvareprosessen styrer utviklingen
Mål Faglige mål: “Reflektiv rådgiver” Teoretisk oversikt
Elevinstruksjon 2017.
Samtaletrekk B – Samarbeid
Kapittel 14: Tale og lytte
Kort om Realfagsløyper
Munnleg kommunikasjon
Nå er de revidert!.
Valfag og fordjupingsfag
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
Elevinstruksjon 2018/19.
Det store heltidsvalget Arbeidsmøte ledere og HR,
Grunnleggande dugleikar og lesing av fag
Utskrift av presentasjonen:

Munnleg ferdigheit i kroppsøving inneber å skape meining gjennom å lytte, tale og samtale. Det inneber mellom anna å kunne formidle inntrykk og opplevingar frå ulike aktivitetar. Ein uttrykkjer seg munnleg i utforminga av reglar for leik, ulike typar spel og anna samhandling. Det betyr å kunne lytte til andre og gi respons og vere bevisst på mottakaren når ein snakkar. Evne til munnleg formidling er òg nødvendig når ein skal vere med å organisere aktivitetar.

.. i kroppsøving inneber å kunne bruke digitale verktøy, ulike medium og ressursar føremålstenleg og forsvarleg for å løyse praktiske oppgåver. Det inneber mellom anna å innhente og behandle informasjon, planleggje og gjennomføre aktivitet og trening, og kommunisere og dokumentere dette.