Go West! Sigmund Kvernes prosjektdirektør, Sintef Steinar Nesse

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kunnskapsløftet og fysisk aktivitet: Kompetanseutvikling i skolen
Advertisements

Endring av forskrift til opplæringsloven kapittel 17 og forslag til anbefalt formell kompetanse og anbefalte kompetansekriterier for rådgivere.
Forretningsplan IndPro AS Plan for videreføring av nyskapings- og utviklingsprogrammet Orientering til Innherred samkommunestyre 26. oktober.
NFA Norsk Forening for Automatisering. NFA Prisen 2007 •Kunstplakett signert Atle Kårstad •Pengepremie på ,-
Saman er me sterke! S preke – O ptimistar – F olkelige - A nsvarlige Stay’er-evne, pågangsmot, tillit!!! Spreke og frimodige INGEN skal ta oss på humøret.

Samarbeid skole næringsliv Valgfag
RÅDGJEVARSEMINARET 2005 INNLEGG VED GUTTORM ULLA NHO MØRE OG ROMSDAL
Næringsrettet forskning og utdanning Petter Westnes, RF-Rogalandsforskning Martin Gjelsvik, RF-Rogalandsforskning Kjetil Alfsnes, Rogaland Kunnskapspark.
Om vurdering i vg skole ”Opplæringens mål er å ruste barn og unge til å møte livets oppgaver og mestre utfordringer sammen med andre” (Generell læreplan.
Nord-Trøndelag Leiar i barnehage og skule -store forventningar.
Skriving som kommunikasjon
NHO støtter ”stramt budsjett” for å gi norsk næringsliv et nødvendig løft… …innenfor et stramt budsjett må det i tillegg gjøres prioriteringer som stimulerer.
Forskningsrådets policy for forskning ved de statlige høgskolene Bakgrunn: Nye rammebetingelser Universitets- og høgskoleloven av 2005 Rådets høgskolestrategi.
Kampen om de kloke hodene -og jobben med å få dem ut til næringen…
Stjernø-utvalgets møte i Sogndal 12.september 2007.
Entreprenørskap i lærarutdanningen
UTDANNINGSVALG.
Tysværvåg B&U-skule og Stangeland U-skole.
Marianne Larsen ABM-utvikling Sekretariatet for Den kulturelle skolesekken St.meld nr. 8 Kulturell skulesekk for framtida.
FADDERBEDRIFT EN ORDNING SOM GJØR AT ELEVER BLIR KJENT MED EN BEDRIFT OG EN FADDER GJENNOM LÆRINGSOPPDRAG.
- inspirerer elever til å velge realfag. Norsk næringsliv vil ha stort behov for arbeidstakere med realfaglig utdanning i årene som kommer. Allerede i.
Verdas beste skule,… på Toftøy ! Ingen utanfor - alle med ! Vi klarer alt ! Læring og trivsel for alle ! Visjon 1 Kva kan ein rektor ynskje seg Th Kittelsen.
Kunnskapssamfunn & kunnskapsøkonomi
Rekruttering til lærerutdanningene Akademisk kvalitet Profesjonskvalitet.
Forskingsrådets policy for forskning ved de statlige høgskolene Kommentar Dekan Kristin Barstad Høgskolen i Buskerud.
Senter for yrkesrettleiing i Hordaland
Nettverk for miljølære Olaug Vetti Kvam Skolelaboratoriet i realfag Universitetet i Bergen Bergensvassdrag 26. august 2004.
1. 2 ØYSTESE GYMNAS KUNNSKAPSLØFTET UTDANNINGSPROGRAM FOR STUDIESPESIALISERING.
1 ”Kreative Trøndelag – her alt e mulig uansett” Recently awakened to the knowledge economy… Trøndelagsrådet 28 mars 2007.
YRKESOPPLÆRINGSNEMNDA (YON)
Lom, juni 2006 Personalseminar Sambandet mellom det individuelle og det institusjonelle i forsking og vitskap Har det nokon relevans for AØS? Øyvind Glosvik.
Konferanse om kunnskapsløftet 23. og 24. mars 2006 Grunnlaget for verksemda i skulen ligg i læreplanen. Følgeleg vert det viktig å ha kompetanse på dette.
Vanlege nynorskfeil.
Presentasjon Meistringsteamet Tysvær Therese Johnsen Inspektør Os ungdomsskule Merete Lekven Meistringsteamet, Os kommune.
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
Balansert målstyring som styrtingsverktøy – eit system for medverking (?) Forelesing HiO 23. august 2005 Roar Amdam Høgskulen i Volda.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
Nærmiljø og samfunn Ein barnehagekvardag med mangfald Med vekt på det fleirkulturelle i barnehagen og vindauge mot verda Kultur på tvers UBUNTU- ”min identitet.
Det er ikkje - men idéen din som tel Roar Stokken.
Marianne Hiltunen 2006 Læringsstilar Korleis lærer me? Korleis lærer me? Kven skal plukke Eplet for oss? Kven skal plukke Eplet for oss? - Gjer me som.
Ny rammeplan for barnehagen. Konsekvensar for KRL-faget i førskulelærarutdanninga.
Mitt oppdrag Kva for utfordringar, i ny rammeplan for barnehagen, vil praksisfeltet trekkja fram som særs viktige for førskuleutdanninga Perspektiv ein.
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
PROGRAMFAG TIL VAL Om faget og førebuing til oppstart
Digital kompetanse Presentasjon basert på essayet ”Den sjette kompetansen” Jostein Tvedte.
Gjere for å lære Kvernsteinsparken i Hyllestad
Velkomen til Sogn og Fjordane Helsing til Stortinget sin kommunal- og forvaltningskomite 27. oktober 2014 Fylkesordførar Åshild Kjelsnes (AP)
Voss kommune Personale og økonomi Dataopplæring i Voss kommune Målsetjing i Voss kommune Kvifor dataopplæring Kva betyr dette for oss? Gjennomføring av.
Det vanskelege valet Ei orientering om muligheiter.
Læringskultur i ditt klasserom -Avhengig av deg som leiar -Korleis du brukar mogelegheitene til å skape ein kultur som støttar og oppmuntrar til læring.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
Sykkylven Næringsutvikling AS - Etablering av nye næringar - Bruk av tomme industribygg - Støtteordningar og politiske virkemiddel Presentasjon på Rotarymøtet.
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Grete Haaland og Hilde Hiim, Oktober 2010 KIP-AF "Kunnskapsutvikling og implementering av nye læreplaner i yrkesfag gjennom aksjonsforskning”
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe i Gjesdal kommune har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde.
Trondheim kommune Helsetjeneste, utdanning og forskning i Trondheim Utfordringer Forventninger til helseklyngen Adm. direktør Gunnar Bovim, St. Olavs Hospital.
Eigenvurdering og sjølvregulering
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Næringslivsdokumentasjon Problemer, muligheter, løsninger
Eigenvurdering og sjølvregulering
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Rådmann Arve Varden – Høyanger kommune
Fellessamling i Storstova Fellestur til Eventyrskogen med 1.-4.kl Mat
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Kapittel 17 Tale og lytte Læreplanen seier at du skal kunne
Arbeidsgivarpolitikk for framtida
Rådgjeving/ utdanningsval
Å skrive både nynorsk og bokmål
Utskrift av presentasjonen:

Go West! Sigmund Kvernes prosjektdirektør, Sintef Steinar Nesse rådmann, Fjell kommune Per-Gunnar Leversen adm. direktør, Norwegian Talc AS

Ei heilskapleg tilnærming Kompetansedrive næringsutvikling Lærings- og kunnskapsutvikling utdanning og rekruttering Stadutvikling - kultur og næring kompetanse tilgjengeleg Gjere FoU og i kunnskapsøkonomien Verdiskaping Næringslivet sine behov

Gode Sirklar AS Kommune/ Offentlege myndigheiter Næringsliv Utdanning/ Forskning Gode Sirklar AS Næringsliv

Norwegian Talc AS

Praksisnær undervisning 1999 2007 Ein lærar Ein bedriftsleiar NHO – partnarskapsavtale 3 kommunar 3 pilotbarnehagar 33 skular 5000 elevar Teknologilinje på vg. skule Eigen høgskuleavdeling 48 bedrifter Gode Sirklar Utdanningsdirektoratet Universitet og høgskular

Praksisnær undervising… .. å supplera undervisning i klassen med undervisning i verksemd. Vi snakkar ikkje lenger om bedriftsbesøk. Vi snakkar om undervisning i klasse og undervising i verksemd.

Kvifor deltok Norwegian Talc i skoleprosjektet? Ønske om å endre haldningane til industri Generelt manglande interesse for realfag Vi kan ikkje klage over manglande kunnskap / interesse for realfag hos ungdomen utan å gjere noko sjølv Industriarbeidarar er kunnskapsarbeidarar Kompetansebehov

Bedriften: Bidrar til at læringa blir ekte, lettare og morsommare Synleggjer behovet for realfagleg forståing Er rollemodellar og rettleiarar for elevane Gjer elevane tryggare på eigne val