Step-by-step demonstrasjon av Refleks systemet!. - Kunder - Medlemmer - Ansatte - Abonnenter - Brukere - etc.. Refleks Løsning 1.Utvikle2.Respons 3.Gjennomføring4.Rapportering.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Etablering av lokale pasienterfaringsmålinger i Helse Vest.
Advertisements

Ny ordlyd på rapportene i avdelingen og nye rutiner for registrering av skyteaktiviteter For nye brukere: Du må først være registrert med en e-postadresse.
System i sysakene Få skoesken inn i datamaskinen.
Support, nye funksjoner og tjenester fra Uni Pluss
Huldt & Lillevik WEB registrering Jens Erik Mjølnerød: Vi hjelper dere med løsninger i forbindelse med lønn og personal.
Antalis-HQ BRUKERVEILEDNING FOR BESTILLINGER. Antalis, Europas ledende distributør av papir, emballasjeløsninger og dekor & display produkter, presenterer.
IK-Bygg på web: Formål IK-Bygg web skal bidra til å avdekke avvik i forhold til helse, miljø og sikkerhet. Det stilles strenge krav til hvilken forfatning.
Araenus Web & Reklame Postboks: 4441, Hospitalsløkkan Tlf: Fax: A.W.A.C.S. – Araenus Web Admin Control.
Hvordan etablere nettbutikk med GoOnline Commerce
Brukerveiledning for gruppeledere
Selger du akademiske lisenser fra Microsoft? Er du sertifisert AER? Har du den nødvendige kompetansen for å.
Ncg | group om |navigator™ xlforecast™
HVA ER ?.
Opplevd kvalitet og målt kvalitet: Brukerundersøkelser: Målgruppe: - brukere av hjemmetjenesten (18 indikatorer) - beboere på inst. (24.
Produktopplæring CRM MBS 10 Merete L. Nylund. Agenda  Kontaktperson.  Nytt rapportvindu.  Endringer i dokumentmodulen.  User Satisfaction.  Timeregistrering.
Larvik Og Omegn MS Foreningen sin PC opplæring høsten 2005 Dette undervisningsmaterielle er laget av Ole Andreas Hvatum oktober 2005.
Utnytt flere muligheter på web Fokuser på det kreative
Last ned apper fra Google Play (Android) Åpne Internett på din enhet og søk deg inn på siden trykk på Play, som du finner på menylinjen.
Presentasjon av tjenesten
UTSPØRRING AV RESPONDENTER
Om å få det til!.
SiO-Læringsmiljøs Regnskapskurs for store foreninger 1 Regnskapsprogrammet -Praktisk arbeid.
Begrenset redigering “Klubbjournalister” For web ansvarlig klubb.
LederAkademiet bygger fremtidens bedrift. Hvordan vil fremtidens bedrift se ut ? Er det noen signaler i horisonten ?
Forsiden til som du møter førstwww.pssi.no.
: Elektronisk post Hva er elektronisk post
H-verdi, F-verdi og RUH Betongelementbransjen
Kommer ikke inn i Læringsportalen 
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 3
Søknad om utstyrsmidler for grupper. Finn ”verktøykassa til gruppa Klikk på ”søknad om midler” Du får opp bilde for innlegging av brukernavn og passord.
Levanger kommune Driftskomiteen Medarbeiderundersøkelsa 2009 – Øystein Lunnan DK Orientering DK Medarbeiderundersøkelsa 2009.
Høgskolen i Oslo Strukturering av studie- og vurderingsopplegget (SU) Samarbeid på nettet ved hjelp av programmet Task 2.0 En kort innføring laget av Sissel.
Høgskolen i Oslo Nettbasert samarbeidslæring i 2.studieår Felles forfatterskap på nettet ved hjelp av Task 2.0 En kort innføring laget av Sissel Eeg-Larsen.
+ Wiki i klassen Tonje Hilde Giæver og Louise Mifsud TOS IKT1.
? Hva er.
Hva er ?. Facebook er et av de mest kjente sosiale medier eller nettsamfunn. Det er en gruppe mennesker som ved hjelp av data (internett) kommuniserer.
Profil og omdømme Modul 2 Profilbygging Mål for denne modulen:
1 Mobility Tool Bergen, Tore Kjærgård.
1 Brukerveiledning for Klubben onlines medlemsarkiv – en enkel innføring.
Nettskjema v3.0 Oppsummering for allmøte med USIT og Lokal IT torsdag 15.des 2011 Av Dagfinn Bergsager, USIT.
Tilbud/Ordre Et tilbuds system som hjelper deg med salgs prosessen.
PETS Sola mars 2012 Tor Jan Reke
PETS Kinsarvik mars 2011 Lars Nordbø Lars Nordbø 2250 District Internet Communication Officer District Internet Communication Officer.
1 Hvordan lage websider Med Interkodex AS. 2 Innledende Å lage profesjonelle webløsninger kan gjøres veldig enkelt og rimelig. Du trenger ikke kunne webdesign.
Hvordan kan foreldre bruke de vangligste funksjonene i Itslearning.com
Nettskjema Lynkursdag 5. juni 2013 Pål Fugelli, USIT/VD/FT Dagfinn Bergsager, USIT/WEB/WAPP Stein-Eirik Lund, USIT/WEB/WAPP.
Resonnerende tekst.
Sosiale Medier SOSIALE MEDIER ER FREMTIDENS MARKEDSKANAL OG BRUKEN HAR EKSPLODERT DE SISTE ÅRENE VI GJØR DEG SYNLIG I MENGDEN.
Informasjon om bestilling av rom til avtalepris hos
HeV-prosjektet Helhetlig virksomhetsstyring
BUCS Utfordringer og valg av fokus Tor Stålhane. Rammebetingelser Første spørreundersøkelse viser at det vi gjør må kunne: Brukes sammen med UML Passe.
Høgskolen i Oslo Nettbasert samarbeidslæring Deltid studieår Felles forfatterskap på nettet ved hjelp av Task 2.0 En kort innføring laget av Sissel.
Presentasjon av hovedprosjekt ”PC-basert keyboard og display for AIS”
REVISJONSOPPGAVEN.
IMDi Integrerings- og mangfoldsdirektoratet, Gjøvik
WEB BOOKING INSTRUKSJONER. OPPRETT EN WEBPROFIL Klikk Logg inn trykk på Bli medlem. Fyll i dine personlige opplysninger og velg fortsett. Har du et Nordic.
Powered by: SMS Tjenester for Mobilt Bedriftsnett.
NY VRI Nina og Ingvild.
Oppdatert web-løsning Kongsberg o-lag
Web booking instructions
Team X-lence Hva står vi for?.
H-verdi, F-verdi og RUH Betongelementbransjen
Rotarys digitale hverdag
Med en direkteservicekontofår din bedrift en unik webkonto for registrering av service på mobiltelefoner, nettbrett og tilbehør.   DS+ swap gir deg markedets.
Med en direkteservicekonto får din bedrift en unik webkonto for registrering av service på mobiltelefoner, nettbrett og tilbehør.   DS+ swap gir deg markedets.
Camilla Hall-Henriksen
- hensikt, sjanger og sammenheng i tekst
Utskrift av presentasjonen:

Step-by-step demonstrasjon av Refleks systemet!

- Kunder - Medlemmer - Ansatte - Abonnenter - Brukere - etc.. Refleks Løsning 1.Utvikle2.Respons 3.Gjennomføring4.Rapportering - Bedrift - Forening - Organisasjon - Fagblad - Web adm. - etc Våre løsninger er utviklet for å skape verdi for våre kunder. Vår tanke er at våre løsninger brukes som verktøy til å samle informasjon fra grupper som tradisjonelt sett ikke kommuniserer effektivt sammen.

Editor – her har man mulighet for å personifisere spørsmålene Man kan selv endre på spørsmål, layout og svaralternativer ved bruk av vår enkle menylinje: 1.Utvikle

For å få respons er det viktig å appellere til respondentene. Man kan selv velge om man vil ta utgangspunkt i Refleks standardoppsett eller skrive hele teksten selv. 2.Respons Eksempel på hvordan en / Invitasjonstekst som sendes ut til de ansatte kan se ut: Velger man en ”lukket” undersøkelse, får respondenten tildelt et personlig undersøkelsesnummer han må registrere for å få tilgang.

3.Gjennomføring Eksempel på hvordan en undersøkelse kan se ut:

Resultater og Erfaringer Du vil kontinuerlig ha tilgang til rapport systemet, der du kan følge med utviklingen i dine respondenters besvarelser. Rapportsystemet gir deg mulighet for å se alle besvarelser grafisk. 4.Rapportering