Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertReidar Møller Endret for 5 år siden
1
Med en direkteservicekonto får din bedrift en unik webkonto for registrering av service på mobiltelefoner, nettbrett og tilbehør. DS+ swap gir deg markedets raskeste servicehåndtering, hvor identisk enhet sendes direkte fra servicesenteret til deg samme dag som enhet er registrert.
2
Hvorfor DS konto 1. Enkel, effektiv og rask serviceregistrering: Service registreres enkelt gjennom egen webkonto. Du trenger ikke forlate kontorstolen eller kontakte utsalgssted for servicehåndtering. Med ferdig oppsett av dine avdelinger, IMEI-gjenkjenning av enheter og kontroll over innsendelser er det kun å skrive ut fraktseddel samt innleveringspapir og sende servicen sammen med annen post inn til reparasjonsenter.
3
Hvorfor DS konto 2. Service SLA: Service utført på 48 timer ved reparasjonsenter Enheter registrert med DS+ får automatisk prioritet på gjeldende reparasjonsenter. Service utføres på 48 timer og sendes deretter tilbake til adressen enheten kom fra.
4
Hvorfor DS konto 3. Logistikk inkludert: Elektroniske fraktsedler Ved endt serviceregistrering genereres en elektronisk fraktseddel til utskrift hos bruker/administrator. Enheter legges sammen med annen utgående post og sendes direkte til reparasjonsenter. Logistikkomkostninger (tur/retur) og fraktforsikring er inkludert i løsningen.
5
Hvorfor DS konto 4. Administrasjonstilgang: Rapportuttrekk og sporing av service DS+-plattformen gir administrator tilgang til avanserte søk, sporing og rapporteringsfunksjonalitet for å gi oversikt over organisasjonens serviceoppdrag.
6
Hvorfor DS konto 5. Løpende informasjon: SMS og e-post Kunde får fortløpende informasjon på SMS og e-post fra reparasjonsenter gjennom hele prosessen. Trykk her for link til DS+ testkonto For login til admin er Brukernavn: test og Passord test
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.