Rett første gangen ! Vi er sertifisert 9001/14001/18001.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Hvor stor er en fisk? Yggdrasil Hvor stor er en fisk?  Vanlige kundetyper og prosjekter  Faktorer som påvirker.
Advertisements

Ørnulf Wiig Installasjon AS
Av Reidar Kvalvaag Beerenberg
Mobile løsninger i EB Bent Gabrielsen 2. okt
IK-Bygg på web: Formål IK-Bygg web skal bidra til å avdekke avvik i forhold til helse, miljø og sikkerhet. Det stilles strenge krav til hvilken forfatning.
 Oversiktlig  Samler informasjon – alt på ett brett  Brukervennlig  Integrerbart  Enklere å være medarbeider  Bedre å være kunde Det blir enklere.
>> Finding the job - choosing the people
Programvare for nisje SMS
Skifteplan mobil en ny brikke i det teknologiske landbruket
ERP-Utfordrerdagen 20. mars Olaf-Magnus Olsen.
BIS PP Maintenance Management System Infor EAM Enterprise Edition
Risikovurdering Systematisk HMS – arbeid dreier seg om mestring av risiko, for å unngå skader og sykdom Mestring av risiko- redusere eller fjerne.
Kan arbeidsmetodikken i IT-prosjekter overføres til rådgiverene ? VIANOVA Network Meeting 2013 Geir Andersen/Vianova Systems AS.
Kan det lages et felles internkontrollsystem i kommunen. Åre
STATOIL VEDLIKEHOLDSSTYRING.
Avdeling i Varberg, Sverige Partner med IBM
Det nye mobilmarkedet John Olve Andersen
Hva skal vi snakke om? Hva er IK – Akvakultur? Hva er internkontroll?
1 Valg av system •Hadde et elektronisk ”hjemmelaget system” med en del begrensninger. •Overbevise ledelse om behov for nytt system. •Opprettet en prosjektgruppe.
Kvalitetssystemet ISO 9001:2000
Kjell Ola Jørgensen Gjøa Driftssjef
Pims i Statoil 3. mai 2000.
Styringsmodeller Lars Tveit, KS.
1 Hvilke krav må stilles til verktøy for helhetlig styring i kommuner? Norsk Rådmannsforum, Oslo Ove Monsen, adm.dir. 2.1Roar StrandMisfornøydMindre.
Samarbeidsavtale mellom If og EBA
Samler informasjon – alt på ett brett Brukervennlig Integrerbart
Hovedprosjekt våren 2007 Sentralisert sikkerhetskopiering hos Safetec Prosjektet utføres av Eivind Olden.
Levende HMS-system – hva betyr det i praksis?
Intranettløsning for små og store organisasjoner.
HMS i UiO med Internasjonale standarder og Internkontrollforskriften av 1997 HMS ko-ordinatorseminar utgave                                
«Sammen om Kvalitet» Informasjon om kvalitet, kvalitetssystem og avvikssystem Kurs tillitsvalgte Utdanningsforbundet 23.mai 2013 Kjell Meen, kvalitetssjef.
Kvalitetssystem ved Høgskolen i Molde
Human Factors (HF) i kontrollrom - En revisjonsmetode 2003
Klare mål for kvalitets- og miljøarbeidet Nye utfordringer krever nye tanker: Skal vi sertifisere oss? Rica Nidelven Hotel Trondheim, 26. – 27.januar.
HMS i de lokale og regionale energibedriftene Hvordan ivaretar bedriftene helse, miljø og sikkerhet? KS Bedriftenes Møteplass 2011, 17.februar.
Kvalitetssikring av byggeprosjekt – del 4
Kvalitetssikring av byggeprosjekt – del 2
Veivalg mot 2018 Marked Teknisk Kundens retning.
viQew Norge AS | Kjøita 25 | 4630 Kristiansand.
Prosjekt- og porteføljestyring i Telenor Nett
Læring prosjektpraksis Førsteamanuensis Prosjektledelse,
Hærens ILS System HILSS
Brann og branntilsyn Hva er et brannforebyggende tilsyn?
Mer effektiv og lønnsom med Mamut Business Software
Relansering av eFaktura B2B. Nord Europas ledende meldingsformidler Itella leverer elektroniske informasjons- løsninger og -tjenester i ti nordeuropeiske.
…når resultater betyr noe
Hvordan holde orden i eget hus? Internkontrollforskriften
Bilfinger Maintenance Management System Infor EAM Enterprise Edition
Hovedkontormodell og HMS
N O R P R O F F Quality Management SAMARBEIDSPARTNER FOR
HeV-prosjektet Helhetlig virksomhetsstyring
Webinar – eWorker og eMeetings
Intern revisjon ved XXXXX avdeling XX
3/29/2015 Et skolebygg å være stolt av!. 2 Nøkkeltall  etablert 1. januar 2002  eier og drifter alle skolebygningene i Oslo  ca. 1,3 millioner kvm,
Bachelorprosjekt - Våren 2008 Office SharePoint Server 2007 Gruppe 36 Vegard Ofstad Ernestina Osei-Assibey.
Kvalitetssikring. er alle tiltak som er nødvendig for å sikre at et produkt vil tilfredsstille angitte krav til kvalitet og trygghet Kvalitetsarbeid krever.
Introduksjon.  ITIL står for Information Technology Infrastructure Library.  Det er mye snakk om ITIL i næringslivet for tiden, og veldig mange bedrifter.
JM Hansen Installasjon AutomasjonMaritim Kommunikasjon til vegg:
Tips og råd Til hva dere bør tenke på når dere setter samme et business case (basert på innspill fra seminar )
Leif Krane, Datakvalitet AS, Tromsø
Leif Krane, Datakvalitet AS, Tromsø
Webinar - Prosjektarbeid og samhandling
Nytt i ny utgave av standarden for ledelsessystem for miljø: NS EN ISO 14001;2015 Resertifisering i 2017 av Kiwa TI AS Møte klinikkenes miljøkoordinatorer.
«Rop-tilsynet» i Haugesund kommune
Leif Krane, Datakvalitet AS, Tromsø
HMS-internrevisjon UiO AMU nov HMS-koordinator ved UiO
>> Finding the job
Utskrift av presentasjonen:

Rett første gangen ! Vi er sertifisert 9001/14001/18001

Hvem er SIMPLI Lager og leverer software for styring og forbedring Brukes av tusenvis av brukere i nærmere 50 virksomheter Gjør kurs og coachingpakke  Sertifiserbart system 14 medarbeidere i Norge og Sverige Sterke referanser og bred erfaring Kort om oss

Sterke referanser – på tvers av bransjer Rambøll er et stort internasjonalt rådgivnings-selskap med 10000 ansatte. Rambøll Norge bruker SIMPLI MANAGE OG BETTER til sin kvalitetsstyring og SIMPLI FACTS for miljøregnskap. Berg-Hansen er et stort norsk reisebyrå. De benytter vår software SIMPLI BETTER for sin forbedrings- og avviks-håndtering. Fred Olsen Marine services drifter fartøy for flytende olje og gass-produksjon, vindmølle installasjon og Cruise. FOM bruker SIMPLI FACTS for å samle inn miljødata, beregne miljøpåvirkning og rapportere miljøprestasjon. Mattilsynet er en statlig forvaltningsorgan med 1500 ansatte. Mattilsynet bruker SIMPLI MANAGE og BETTER for sin kvalitetsstyring. I har bistått med tilpassing til deres saksflyt. Eiendomsverdi overvåker og registrerer aktivitet og utvikling i de norske eiendomsmarkedene. Vi bistår med SIMPLI MANAGE og BETTER samt rådgivning relatert til deres styrings-system. ÅRIM er et interkommunalt avfallsselskap i Ålesundsregionen. ÅRIM abonnerer på vår software SIMPLI MANGE, BETTER og FACTS og jobber med vår Coaching-pakke fram mot sertifisering på ISO9001/14001 Klikk på logo for å hente fram eller skjule informasjon. Her kan vi eventuelt bytte ut generell beskrivelse med kundeuttalelse?

Referanser Bygg, anlegg og bygg-administrasjon Ta fram sliden spesifikt for bransjerelavans og detaljert referanse

Referanser Olje/gass, maritim, leverandørindustri Ta fram sliden spesifikt for bransjerelavans og detaljert referanse

Referanser Engineering, byggeledelse, rådgivning Ta fram sliden spesifikt for bransjerelavans og detaljert referanse

Referanser Industri og vareproduksjon Ta fram sliden spesifikt for bransjerelavans og detaljert referanse

Referanser IKT, Energi, Elektro Ta fram sliden spesifikt for bransjerelavans og detaljert referanse

Referanser Servicenæring Ta fram sliden spesifikt for bransjerelavans og detaljert referanse

Referanser Offentlig Ta fram sliden spesifikt for bransjerelavans og detaljert referanse

Referanser Næringsmiddel og Lab Ta fram sliden spesifikt for bransjerelavans og detaljert referanse

TOTALSYSTEM – RASKT OG ENKELT Ett styringssystem, fleksibelt – for alle bransjer Konsept 1 – Ferdig pakke/totalsystem som dekker Alle kravområder i ISO. Små og mellomstore virksomheter, og de som ikke har mye fra før på ISO kan ta Manage/Better i bruk direkte uten tilpassing fram til sertifisering. Når behov senere melder seg for eventuell tilpassing så er det fleksibilitet for dette. Brukes mot små/mellomstore kunder eller når man skjønner at kunden ønsker standardisert system

FLEKSIBELT Styringssystem som kan skreddersys etter ditt behov og ønske! Konsept 2 – Skreddersøm For store/mellomstore visksomheter, med etablert saksflyt og informasjonsbehov så kan Better svært effektivt tilpasses behovet. Også Manage kan enkelt tilpasses. Normalt er det bare behov for mindre tilpassinger her. Brukes mot større/komplekse kunder eller når man skjønner at kunden ønsker å få tilpasset til eget behov

Vi gjør det lett som bare det ! Sluttbruker trenger: Enkel tilgang Lett å finne frem En enklere hverdag Tynget av krav til styring og kontroll? Superbruker trenger : God oversikt Samle alt på ett sted Lett å vedlikeholde Bidrar til forbedring

Utvalg av funksjonaliteten Kontroll på Dokumenter Styring med Risiko Håndtere Krav Tildel Ansvar -Utvikle Kompetanse Oppfølging av Leverandør/kunde Styring på Mål og prestasjon Modeller og naviger dine Prosesser Styr prosjekter med Prosjektrom Integrert styring SIMPLI Manage og Better dekker sammen alle kravområder i ISO 9001/14001 og OHSAS18001 og andre standarder med enkle grep. Meld Avvik og Forslag, hendelser og tilløp Kontroll og forbedring Saksbehandling og Tiltak Analyse/grafing Mobil APP med bilde/video vedlegg Forbedringsportalen Regnskap over Miljø/klimabelastning Rapportering av miljøindikatorer Klima/Miljø-regnskap

Kontroll på dokumenter (video 2 min) Start videoen med Play-knappen nede i bildet. Vises utarbeidelse av Prosedyrer/styrende dokumenter. Videoen vil erstattes med en bedre versjon når det er klart. Også flere små videoer på andre funksjoner vil bli laget.

Styring med risiko Ha totaloversikt over risiko, pr. avdeling, pr. prosess og tidsbilde. Jobb med enkeltrisiko, utvikling/tiltak

Jobb med tiltak for å nå mål Styring med mål og prestasjon NavigerMål og delmål Jobb med tiltak for å nå mål Vis utvikling

Rapportering av avvik/forbedring

Prinsipp for styringssystemer Politikk Føringer Krav Styringssystem Brukes til å forklare hovedgangen i et styringssystem. Forklaring: Et styringssystem baseres på prinsippet om kontinuerlig forbedring. Sirkelen kalles Demings sirkel eller styringssløyfen. Ledelsen etablerer en Policy basert på selskapets virkelighet/context og interessentenes krav/forventninger. Denne gir føring for utviklingsretning/forbedringsområder. Disse legges til grunn for etablering/revidering av mål og arbeidet i styringssystemet, som derved Gir resultater som tilfredsstiller Interessentenes krav Derved oppnås en forbedring og man kan sette seg nye mål. Interessenter Tilfredsstille Gi Resultater

Virker ISO Komplekst? Med Coaching fra SIMPLI kommer du i mål 1. Policy 2. Risiko og prosesser 17. Ledelsens gjennomgang 3. Krav 4. Mål 4. FORBEDRE 1. PLANLEGGE Også litt mer konkret om prosessen mot ISO 9001/14001 og OHSAS18001 (eller en/to av de). Simpli Manage og Better har funksjonalitet som svarer på alle kravområdene og vår Coaching-pakke Dersom tilhører er ISO/Kvalitetsperson kan denne med fordel brukes pga. gjenkjenning med styringshjulet i ISO. 16. Internrevisjon 5. Ansvar 3. FØLGE OPP 2. GJENNOMFØRE 6. Kompetanse 15. Registreringer 7. Kommunisere 14. Avvik og tiltak 8. Dokumentasjon 13. Samsvar 9. Dokumentkontroll 12. Prestasjon/måling 10. Virksomhetsstyring 11. Beredskap Våre løsninger støtter alle disse kravområdene

ISO coaching – veien fram til sertifisering Aktivitet Nivå av arbeidsomfang for kunde Oppstartsmøte hos dere Lav Kurs hos dere på Simpli Manage del1 Arbeidsmøte Prosesskartlegging Middels Arbeidsmøte Lover og krav, samsvar Arbeidsmøte Risikoidentifisering (Kvalitetsrisiko og Miljø/HMS-aspekter) Arbeidsmøte Risikovurdering Arbeidsmøte Dokumentstyring og «påkrevde «systemprosedyrer» Kick-off Prosesseiere  Prosesseieres arbeid Høy Arbeidsmøte Policy og Målstyring Arbeidsmøte Måling/indikatorer, prosessovervåking Arbeidsmøte Ansvar og Kompetanse/bevissthet Arbeidsmøte Kommunikasjon Arbeidsmøte Avvik Saksbehandlerkurs Simpli Better Kick-off for ansatte/meldere Simpli Better Arbeidsmøte Internrevisjon planlegging  Gjennomføre Internrevisjon Arbeidsmøte Ledelsens gjennomgang planlegging Sertifiserbart system (milepæl) Relevant for: Bedrifter som ønsker å sertifiseres Bedrifter som har mye jobb med flytte over fra gammelt til nytt system – ønsker å rydde opp Fast pris: 149.000,- Anbefalt prosjekttid: 6 – 12 mnd. Prosjektledelse kommer i tillegg

Kompetanse, System og opplæring Prosjektstyring Prosesskartlegging Lover og krav Risikokartlegging Internrevisjon Statusanalyse ISO-rådgivning Opplæring/støtte ISO kurs Internrevisjon kurs Brukerkurs E-læring Hjelpefiler Support Systemer Avvikshåndtering Prosesskart Dokumentstyring Risikostyring Målstyring Prosjektrom Klimaregnskap Kort om oss

Integrert ledelse Ett styringssystem for alle styringsbehov 9001 (kvalitet), 14001 (miljø), 18001(HMS) Enkelt å integrere andre standarder (integrerbart) 9001 , 14001, 18001 50001 (Energi) 22000 (Matsikkerhet) 27001 (IT-sikkerhet) Andre ISO-orienterte systemer ISM-koden (Maritim) NORSOK standarder (Offshore) Manage kan enkelt integrere styring for andre standarder enn 9001/14001 og 18001 som er i basis Kunden kan også velge å kun bruke Manage for 9001 eller en av de andre standardene separat

Miljøregnskap Miljøregnskap 4. FORBEDRE 1. PLANLEGGE 3. FØLGE OPP 1. Miljøpolitikk Styring med miljøaspekter i dine Prosesser/aktiviteter 17. Korriger systemet ved Ledelsens gjennomgang Beslutningsgrunnlag Hva bør måles Grenser/krav? 3. Håndtere miljøkrav/regelverk Hva er målene? Fakta om «ståa» Ansvar for måling 4. Styring med miljømål 4. FORBEDRE Miljøregnskap 1. PLANLEGGE Denne er spesifikk for Facts og rent miljøstyringssystem. Krever kjennskap til Facts og fagområdet Miljøregnskap. 16. Gjennomfør Internrevisjon Fakta  forbedring 5. Ansvar i miljøarbeidet 3. FØLGE OPP 2. GJENNOMFØRE Håndtere data Samsvar? 15. Kontroll med Registreringer/målinger Vise prestasjon 6. Kompetansebehov 7. Kommunisere om miljø Styringsinformasjon 14. Oppnå forbedring Miljøavvik og tiltak 8. Dokumentere systemet 13. Kontroller Lov-samsvar 9. Kontroll på Dokumenter/rutiner 12. Måle miljøprestasjon 10. Styring med prosessene/aktivitetene 11. Beredskap for miljøuhell Våre løsninger omfatter alle disse kravområdene

Felles styringssystem Prosjektrom Konsern Prosjekt type 1/ Forretningsområde 1 Prosjekt 1 Org Enhet 1 Prosjekt 2 Org Enhet 2 Prosjekt type 2/ Forretningsområde 2 Prosjekt 3 Org Enhet 3 Prosjekt 4 Org Enhet 4 Felles styringssystem - Prosesser, krav, mål, risiko, kompetanse m.m. Maler - Typiske risikoer, prosedyrer, maler, krav Prosjekt/Enhet - Lokale krav - Dokumentarkiv - Avvik i prosjekt - Aktiviteter/GANTT - Adgangskontroll Prosjektrom presenteres dersom spesifikt interessant for en kunde. Det er en ekstra dimensjon i styringssystemet som ikke er nødvendig hvis ikke prosjekter har individuelle behov for styringssystem (styringsdokumenter, risikoer o.l.) Prosjektrom kan også bruke for å implementere f.eks. butikker i en butikkjede og andre liknende enheter i en virksomhet. Brukes ikke uten kompetanse om kundens behov og kjennskap til prosjektrom – avvent til 2. møte

Fleksibilitet – skreddersøm av Simpli Better (Opsjon) Oppstart Konfigureringsmøte Arbeidsmøte med kunde Kravspec. klargjøres Kunde godkjenner Implementering Kurs Saksbehandlerkurs Etter behov Melderkurs Administratorkurs Kick-off for ansatte eLæring Kan tilbys etter behov Oppsett Tilpasning 1. tilpassing Test - Etterjustering Akseptansetest Konfigurering Kategoriseringer Mobil APP Sette opp grafer Brukes normalt i 2. møte dersom man ser at kunden har behov for skreddersøm. Større selskaper har normalt noe behov for skreddersøm. Omfang av tilpassing varierer mye: 0-10 (små/ingen tilpassing), 20-40 (mellomstore virksomheter) 50-200 t (store/kompleks org.)

Tips til implementeringsløpet Uten Coachingpakke Oppstartsmøte, dette har vi en mal på Workshop fPortal, se slide «Fleksibilitet – skreddersøm av Simpli Better» Det hender at kunder ønsker tilpassinger på SIMPLI Manage også, dette tas da på timebasis. Det kan også være behov for utvidet implementeringshjelp ifm SIMPLI Manage. Da kan faglig bistand «plukkes» fra vår Coaching-pakke. SIMPLI Facts er det sjelden eller aldri tilpassinger på, kun konfigurering sammen med kunden, gjøres på timebasis Teknisk Det hender at kunder har behov for installasjon, integrasjon med andre interne systemer o.l. Dette tas på timer etter evnt kravspek (iTet) Med Coachingpakke Oppstartsmøte, dette har vi en mal på Se slidene «Virker ISO Komplekst?» og «ISO Coaching» for detaljer I arbeidsmøtene belyses vært tema ift hva ISO krever også hvordan det kan tolkes. Vi hjelper kunden i gang med jobben innen hvert tema, deretter må kunden utføre/produsere resten selv. Det er mulig at kunden trenger hjelp utover møtene i pakken, dette gjøres til timepris og avtales med PL. Eks kan være lovkartlegging eller gjennomføring av internrevisjon Det hender at kunder ønsker tilpassinger på SIMPLI Manage også, dette tas da på timer Denne er veiledning til selger og egner seg ikke for presentasjon direkte i møte.

Leveransemodeller Fri lisens for nye versjoner og forbedringer Leie av lisens, drift hos oss Egen server, eller 3. part drift på begge plattformer Vedlikehold og støtte, Modell 1 Kjøp av lisens, installert på kundens server(eller 3.part drift) Vedlikeholdsavtale fra år 2 Modell 2 Leie av lisens, driftes på vår server (SaaS) Vedlikeholdsavtale er inkludert i leieprisen Vedlikehold Fri lisens for nye versjoner og forbedringer Videreført garanti/feilretting Regulert responstid og rabattert timepris på støtte Støtte Supportweb og telefon/epost Timebasert støtte Fri feilretting

Priseksempler – Lisensleie/drift Produkt/ Tjeneste Liten bedrift – ca 50 ansatte Medium bedrift – ca 250 ansatte Stor bedrift – ca 1000 ansatte SIMPLI Manage/Better Normal kompleksitet og omsetning ~57’ ~135’ ~315’ SIMPLI Facts Pris sammen med Manage/Better ~11’ ~27’ ~65’ SIMPLI Project Forutsetter Manage Kun kurspakke (er inkludert i Coaching-pakke) Manage 1 dag : 12.000,- Better ½ dag: 8.000,- Facts 1 dag: 12.000,- Brukes etter behov hvis kunden i første runde behøver prisinformasjon. Bør ikke vises som «prisindikasjon» til konkret kunde – kun henvises muntlig som eksempelpriser. For små og mellomstore virksomheter er denne modellen å foretrekke. Software: Leiepris pr. år Kurs: Pr. kurs

Priseksempler - lisenskjøp Produkt/ Tjeneste Liten bedrift – ca 50 ansatte Medium bedrift – ca 250 ansatte Stor bedrift – ca 1000 ansatte SIMPLI Manage/Better Normal kompleksitet og omsetning ~120’ ~285’ ~650’ SIMPLI Facts Pris sammen med Manage/Better ~47’ ~57’ ~140’ SIMPLI Project Forutsetter Manage Kun kurspakke (er inkludert i Coaching-pakke) Manage 1 dag : 12.000,- Better ½ dag: 8.000,- Facts 1 dag: 12.000,- Vedlikehold pr år fra år 2 15 % Brukes etter behov hvis kunden i første runde behøver prisinformasjon. Bør ikke vises som «prisindikasjon» til konkret kunde – kun henvises muntlig som eksempelpriser. For store virksomheter eller virksomheter med spesielt behov for «Single sign on» eller integrasjon er denne modellen å foretrekke kombinert med at systemet da installeres hos kunden. Software: Engangskostnad Vedlikehold: Pris pr. år Kurs: Pr. kurs

Andre faktorer ift pris og tilbud Det er også mulig å ta høyde for høy kompleksitet i kundens virksomhet i vår priskalkulator, f eks kunder innen Olje og Offshore Det er også mulig å tenke seg at kunden ønsker å kjøpe system og likevel ønsker at vi skal drifte. Dette er et alternativ vi ikke aktivt skal selge inn, kun dersom kunden ber spesifikt om det. (Standardpris er 5.000,- + 200,- pr bruker pr år) Ta kontakt med oss dersom du er usikker på prising (André Bautz, bautz@emskonsult.no, 99099959, Knut Helle, helle@emskonsult.no, 47934181)

Supportfunksjonen Hver kunde får bruker(e) i vårt supportsystem og denne personen(e) er ment å fungere som 1 linje support hos kunden. I prosjektfasen går kontakt gjennom vår prosjektleder Support er bemannet mellom 08-16:00 alle virkedager. Vi skiller mellom incident(feil) og request(endringsønske). Incident: En ikke-planlagt hendelse som reduserer kvaliteten på en IT-tjeneste til et lavere nivå enn det som står avtalt i SLA-en. (Eks. Feilretting). Ikke fakturert ved garanti/vedlikehldsavtale. Request: En forespørsel fra en bruker om informasjon, råd eller en vanlig endring Eksempler: Endring av passord, ønske om justering av funksjonalitet, Brukerspørsmål Vi har også supporttelefon og support-email Prisen for supporttimer avtales ved kontraktsinngåelse og indeksreguleres hvert år. Egen supportportal i tillegg til epost og telefon. Enkelt å få hjelp. God styring med endringer. Vi får skryt av våre kunder for vår supporttjeneste..!!

Kundeoppfølging Vi gjennomfører hvert år en Kundeundersøkelse Vi arrangerer hvert år et brukerseminar for våre kunder og partnere Alle kunder har tildelt en kundeansvarlig og følges opp iht viktighet (Key Account) Vi har etablert et brukerforum for våre kunder på LinkedIn Info til selger

$ What’s in it for me? 20 % av lisenspris for lisenskjøp 40 % av lisensleiesummen første år Dersom det selges inn Coachingpakke i tillegg, får partner ytterligere 10 %(av lisensprisen) Info til selger

Vi hjelper dere å gjøre ting rett første gangen og å få bedre kontroll! …. det er god E.K.T.! Sparer tid og kostnader Gir bedre oversikt og god styringsinformasjon Er god helse og miljøpolitikk – reduserer risiko

Kvaliteter ved våre leveranser Helhetlige løsninger Dekker alle kravområder – holder med étt system Høy faglig kompetanse Kvalitet, miljø, HMS-styring, SharePoint, bransjeerfaring Standardisert Sharepoint Foundation basert Følger ISO struktur Fleksibelt Tilbyr skreddersøm og utvidet bruk på SharePoint Brukervennlig Alt samlet, enkel navigering Kvalitet Vi tar egen medisin og er sertifisert av DNV Kort om oss