INMA Performance Award Konkurranseregler 2013 Prisutdeling 28. august.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Plan for markedssatsing: <sett inn navn på markedssatsing>
Advertisements

Det handler om byen vår Bergen har et problem • Luftforurensingen i Bergen er helseskadelig. Det er påvist at folk blir syke • Hver dag står folk i lange.
Ue.no Gründercamp 2013 XX vgs. XX bedrift Ungt Entreprenørskap XX (fylke) FRAMTID - SAMSPILL - SKAPERGLEDE.
Årets beste forbedringsgruppe
Tilskuddsordninger Hedmark fylkeskommune. Generelle kulturmidler  Praktiske opplysninger - Søknadskriteriene, skjema, retningslinjer - Frister  Bakgrunn.
Nettprosjekt Kundeservice på nett •Bakgrunn –SiT hadde gamle nettsider med mye og utdatert innhold og funksjonalitet •Formål –Bidra til at.
Business Intelligence og Big Data i FINN.no
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Analyse Innleveringsfrist 15. august.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: multikanal kampanje Innleveringsfrist 15. august.
Medlemsmøte i OOBF Tirsdag 25. februar 2014.
Eksamen med tilgang til Internett. Forsøk våren 2012
Systematisk bruk av klasseregler Introduksjon av klasseregler for å fremme konsentrasjon og god arbeidsinnsats Gunn Kragseth & Henry Liamo. Utadrettet.
NFA Norsk Forening for Automatisering. NFA Prisen 2007 •Kunstplakett signert Atle Kårstad •Pengepremie på ,-
Defo – Distriktenes energiforening1 Erik Winther Innspill fra Defo for drøftinger i samarbeid med NVE, Konkurransetilsynet, Forbrukerombudet.
Hvordan spre budskapet gjennom PR?
Resultater Kundesenter
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Innovasjon Innleveringsfrist 15. august.
Viktige lover og regler
HVEM TJENER PÅ ARBEIDSINNVANDRINGEN? OXLO-KONFERANSEN 2012.
Administrasjon og ledelse og organisasjon og forvaltning
©TNS Norsk Finansbarometer 2013 Norsk Finansbarometer 2013 Det norske pensjons- og livsforsikringsmarkedet og dets bevegelser Grafikkrapport – Livsforsikring.
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2012 Det norske skadeforsikrings- markedet og dets bevegelser.
Om Norsk Finansbarometer 2014
Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 Norsk Finansbarometer 2012 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet.
Norsk Finansbarometer 2011 TNS Gallup Oslo, 2011 Det norske livs- og pensjonsforsikrings- markedet og dets bevegelser Grafikkrapport - total.
Resultater etter KBLs opplæring i husleieloven og forvaltningsloven
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: singel kampanje Innleveringsfrist 15. august.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Åpen klasse Innleveringsfrist 15. august.
Eivind Bagås Compliance Officer Storebrand Finansiell Rådgivning AS
Noen rettslige problemstillinger vedrørende elektronisk samhandling i offentlig sektor Prof. Dag Wiese Schartum, Senter for rettsinformatikk, Avdeling.
Prosjektavslutning og sluttrapport
Digital Eksamen Integrasjoner Snorre Løvås, Seniorrådgiver, UNINETT Trondheim,
BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell:
Problemstillinger og metodebruk i utvalgt masteroppgave
Administrasjon og ledelse og organisasjon og forvaltning
Eksamensordninger Ordinær eksamen Ny eksamen. Ordinær eksamen 1.Vurdering underveis i studiet. Hele, eller en vesentlig del av, prøvingen skjer underveis.
Om forsikringen Den eneste innboforsikringen i Norge uten øvre forsikringssum Kun kr ,- i egenandel Dersom flere i husstanden har forsikringen, betaler.
VED Inger Lise Høvik Trond-Erik Eriksen Ola Selvaag Elisabeth Lande
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
Utvikling av rettslige beslutningssystemer, oversikt over emnet og presentasjon av ”Fra lovtekst til programkode” Utvikling av rettslige beslutningssystemer,
Forstudie Nå situasjonen: dagens situasjon med ulemper og fordeler
- utvikling skaper verdier Digitale rekvisisjoner Standardiseringskonferansen 24. januar 2008.
BØK310 Bedriftsøkonomi 2a Rasmus Rasmussen 1 BØK310 Bedriftsøkonomi 2a Kapittel 11 Prosjektvett.
Agenda Gjennomgang av prosessbeskrivelsen for innkjøp Gjennomgang av prosessbeskrivelsen for innkjøp Litt om fokusering rundt: Litt om fokusering rundt:
Offentlige anskaffelser 4 Leverandørkrav, dokumentasjon og utvelgelseskriterier (av leverandør) Administrasjon og ledelse og organisasjon og forvaltning.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Gamification Innleveringsfrist 31. august.
INMA Performance Award Konkurranseregler 2015 Prisutdeling 10. september Innleveringsfrist 26. august.
Anskaffelse av prosjektoppfølgingssystem Tilbudskonferanse
Tilbyderkonferanse Anskaffelsesprosess – 4x4 Pickup patruljebil, varebil og personbil DL nr:
INMA Performance Award Konkurranseregler 2014 Prisutdeling 4. september.
Tilbyderkonferanse Anskaffelsesprosess – produksjon og levering av blanketter Ref
Prosjektpresentasjon for [Virksomhet]
INMA Performance Award
Dokumenthåndtering i fylkeskommunen Oppstartsmøte
INMA Performance Awards
INMA Performance Awards
INMA Performance Awards
INMA Performance Awards
SAK 6: Oppdatering av bilag 3 til Samarbeidsavtalen Krav til tjeneste
INMA Performance Awards
INMA Performance Awards
INMA Performance Awards
INMA Performance Award
INMA Performance Awards
INMA Performance Awards
Digitalt doktorgradsopptak – august 2018
Nytt regelverk for offentlige anskaffelser
INMA Performance Awards
Utskrift av presentasjonen:

INMA Performance Award Konkurranseregler 2013 Prisutdeling 28. august

Frister: • Innleveringsfrist for bidrag er 15. august • Juryering 1. runde cut-off innen 20. august • Samlet og endelige juryering 23. august • Prisutdeling 28. august Pris (bidragsavgift): • 1. bidrag kr ,- eks mva (inkluderer en billett til Analyse og Performance konferansen 27. og 28. og 29. august) • 2. og senere bidrag kr ,- eks mva

RETNINGSLINJER FOR INMA PERFORMANCE AWARD

Vurderingskriterier – Måloppnåelse • I hvilken grad har bidraget bidratt til ønsker og reell måloppnåelse? • Det må dokumenteres hvor stor verdiskapning bidraget har gitt for kunde. – Håndtverk • Hvilke vurderinger er gjort i forkant av kampanjen og hva er kvaliteten på håndtverket som er blitt utført? – Brukervennlighet • I hvilken grad er bidraget utformet på en logisk og intuitiv måte, tilpasset målgruppen? • I hvilken grad evner bidraget å dra kunden gjennom hele prosessen frem mot det endelige målet (for eksempel fullføring av et kjøp)? – Nytenkning • I hvilken grad er bidraget med på å drive bransjen fremover, gjennom nye tanker og ideer som fører til smartere, bedre og mer verdifulle løsninger?

Formål: • INMA Performance Award skal inspirere bransjen til å lage digitale virkemidler som løser markedsførings- oppgaver på en innovativ måte – slik at de skaper dokumenterbare resultater.

Jurysammensetning og juryering: • INMAs faggrupper for ”Webanalyse” og ”Performance Marketing” er jury for alle kategoriene, dog ikke mer enn en person fra samme juridiske enhet. • INMAs daglige leder er juryleder. • Det settes av en hel dag til juryering den 23. august • Deltakelse gjennom hele juryeringen gir jurymedlemmene fri adgang til konferansene 27. og 28. og 29. august.

Premiering: • Det deles ut gull, sølv og bronsje i hver kategori. • Juryen kan beslutte at det ikke skal deles ut gull i en kategori dersom kvalitetsnivået tilsier dette. • Juryen kan beslutte å tildele flere sølv og bronsje per kategori dersom kvalitetsnivået tilsier dette (men max 1 gull). • Premiering skjer til det selskapet som har levert inn bidraget, men alle selskap som er indikert som bidragsytere vil bli nevnt i presentasjoner og på diplomer som utformes om vinnerne.

Kategorier: – Multikanal – Singelkanal – Innovasjon – Analyse – Åpen klasse

Kategori – Multikanal • Bidrag som benytter flere enn en digital markedsføringskanal i samme kampanje anses som multikanalkampanjer og hører til denne kategorien. • Bruken av større datasett (BIG DATA) for å oppnå målretting på tvers av kanaler skal belønnes. • Bidrag som klarer å følge kundens reise på start til mål, og på tvers av ulike kanaler, skal belønnes. • Bidrag, som i tillegg til den totale nytteverdien, klarer å synliggjøre at kanalene utfyller hverandre skal belønnes. Det gjelder også bruk av analoge markedsføringskanaler.

Kategori – singelkanal • Bidragene i denne til denne kategorien skal fokusere utelukkende på en digital kanal av gangen (for eksempel SEO, Facebook, Linkedin, Adwords, Retargeting, Affiliate eller lignende) • Bidrag som er levert inn i multikanal-kategorien kan splittes opp og nomineres til denne kategorien for hver av de isolerte kanalene som er blitt benyttet. • Dokumentasjon av effekt er svært viktig og det stilles ekstra strenge krav til konkrete resultater.

Kategori – Innovasjon • Bidrag som viser evne til å løser markedsførings- oppgaver på en innovativ måte som egner seg til å inspirere bransjen, gjennom nye tanker og ideer som fører til smartere, bedre og mer verdifulle løsninger • Kravet til dokumenterbare resultater kan lempes på i denne kategorien, dersom de faglige begrunnelsene fremstår som sterke og logiske og er egnet til å indikere en ønsket ny retning, hvor det kun er den korrekte implementeringen som gjenstår.

Kategori – Analyse • Bidrag i denne kategorien skal dokumentere prosess(er), virkemidler eller resultater, basert på et digitalt og analytisk utgangspunkt. • I denne kategorien er det selve dokumentasjonen som analyseres, ikke nødvendigvis resultatene som oppnås gjennom dokumentasjonen. • Eksempel på bidrag til denne kategorien kan være: – Gode og brukervennlige dashboards – Gode og forankrede KPIer – Bevis for at organisasjonen driver med datadrevne beslutningsprosesser – Gode prosesser for integrasjon av store datasett (BIG DATA) – Gode rutiner for prøving og feiling gjennom testing – Gode prosesser for å aktivere sluttbrukere gjennom tilgjengeliggjøring av data (eks Obamas dashboards)

Kategori – Åpen klasse • Bidrag til denne kategorien kan ikke ha blitt levert inn helt eller delvis i noen av de andre kategoriene. • Denne kategorien skal favne bidrag som ikke passer inn i øvrige kategorien, og vil kunne danne grunnlag for opprettelsen av nye kategorier ved senere prisutdelinger. • Kategorien er ikke avgrenset til selskaper, men kan også tildeles personer. • Juryen tildeles stor grad av frihet til å utvide skjønn ved kåringer av vinnere i denne kategorien.

Inhabilitet og taktisk stemmegivning • Et jurymedlem er inhabil når man selv eller ens arbeidsgiver eller oppdragsgiver har bidratt til arbeidet. Som arbeidsgiver eller oppdragsgiver regnes også byråer i samme forretningsmessige gruppering. • Et jurymedlem er også inhabil dersom ens partner eller samboer har bidratt til å lage arbeidet. • Dersom et jurymedlem mener seg inhabil, eller av andre grunner ikke ønsker å vurdere et bidrag, skal man melde fra til juryleder så tidlig som mulig, og senest før juryeringen starter. • Jurymedlemmer som er inhabile kan ikke delta i diskusjoner som angår arbeidet. • Juryleder har tilgang til all stemmegivning under juryarbeidet, og dersom det er åpenbart at et jurymedlem har bedrevet taktisk stemmegivning til fordel for egne eller til ulempe for andres arbeider, skal vedkommendes stemmegivning strykes i sin helhet og juryeringen fortsette uten vedkommendes deltakelse. • Juryleder har fullmakt til å diskvalifisere enkeltpersoner fra all juryering, ved alvorlige eller gjentatte overtredelser av disse retningslinjene.

Plagiat • Plagiat er ikke en problemstilling i denne konkurransen. Dersom man har kopiert, deler eller hele kampanjer eller funnet inspirasjon fra andre, så er det greit. • Det er implementeringen og oppnådde resultater som er avgjørende. Et slikt arbeide vil dog score lavt på kriteriet om nytenkning. • Arbeider som er i strid med norsk lov, og som er dømt eller stanset av domstol, forbrukerombud, markedsrådet, datatilsynet eller annen offentlig instans, kan ikke delta i denne konkurransen.

Fjerning, flytting og sammenslåing av innsendte bidrag • Juryleder kan flytte et innsendt bidrag fra en kategori til en annen, dersom man mener arbeidet er sendt inn i feil kategori. Dersom et arbeid må flyttes skal innsender orienteres om dette. • Innsender er ansvarlig for kun å sende inn bidrag som er i henhold til konkurransens regler, og for å sende inn bidrag i riktig kategori. Det gis ingen refusjoner for bidrag som fjernes eller flyttes.

Formelle krav • Alle innsendte bidrag skal være laget for oppdragsgivers regning, og må være godkjent for innsendelse av oppdragsiver. • Innsender er juridisk ansvarlig for innbetaling av bidragsavgift. Bidragsavgift genereres for samtlige innsendelser per kategori. Samme arbeid som er nominert i flere kategorier utløser flere bidragsavgifter. • Alle innsendte bidrag må ha vært publisert innen innsedelsesfristen. • Bidrag til INMAs Performance award 2013 må ha vært publisert i perioden etter 1. januar 2012.

Måloppnåelse (detaljert) • I hvilken grad har bidraget bidratt til ønsker og reell måloppnåelse. Det må dokumenteres hvor stor verdiskapning bidraget har gitt for kunde. • Verdiskapning må ikke nødvendigvis måles i kroner og øre, selv om det for mange bidrag vil være rett valør. • I verdiskapning må all ressursinnsats inkluderes som kostnader, også arbeidsinnsats. • Alle %vise resultater må inkludere tall for grunnlaget, da %vise resultater med små reelle og nominelle effekter teller mindre. • Dette kriteriet er svært viktig for alle kategorier i INMA Performance award